Community Status Updates
ellesmira → Night Wizard Seal
[QUOTE]Λατινικούλια και Αγνωστούλι [/QUOTE]I loled. XD
Καλό μάθημα!
Sep 20 2010 00:45
Night Wizard Seal → Hajime_Saito
Ωωω πέρασε ήδη ένας χρόνος; Χρόνια πολλά φίλτατε Hajime :) Να ζήσει και ό,τι επιθυμείς.
Sep 19 2010 12:40
Azathoth
→
Night Wizard Seal
[URL="http://www.youtube.com/watch?v=5U2qgTvfpgs"]A Gift from long long ago[/URL]
Sep 17 2010 17:03
specialistas4
→
Night Wizard Seal
Μπορει να εχεις δικιο.Τελος παντων εχω χρονο ακομα,θα δειξει.Σορρυ που απαντησα τοσο γρηγορα:uhh:
Sep 16 2010 22:28
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Δεν ξέρω και δεν με νοιάζουν αυτές οι υποθέσεις :P Αυτά είναι δικά σου πεδία. :P
Sep 16 2010 12:01
Azathoth
→
Night Wizard Seal
den ksero an enouses pos dimmu borgir paei na pei mavro kastro. an nomizes afto tote nomizes lathos :P Dimmu Borgir ine islandika (periergo gia norvigiko sigrotima) ke ine to onoma ton geiser sta islandika. proferete me tono sto U stin porti leksi ke sto I stin defteri.
Sep 16 2010 09:17
Night Wizard Seal → Mr. Brightside
Τι να ξέρω; :P Και εγώ την χρησιμοποιώ αυτήν την λεξούλα. Don't Worry :P
Sep 15 2010 22:45
Mr. Brightside → Night Wizard Seal
Μολις ειδα το post σου. Σε ευχαριστω πολυ! lol ειπες "φιλτατε"! Με τρομαξες για μια στιγμη, το λεω συνεχεια και αναρωτηθηκα αν ξερεις κατι.
Sep 15 2010 10:17
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Τι λές ρε; Είσαι καλά; :P
Έχω να κάτσω να δώ άνιμε πριν από το καλοκαίρι. Τα έχουμε πεί αυτά, μην λέμε τα ίδια και τα ίδια :P
Sep 14 2010 14:14
Azathoth
→
Night Wizard Seal
an den prolavenis eksetias tu diavasmatos ok :D an den prolavenis epidi vlepis oli mera anime tote ise unforgivable :P
Sep 14 2010 14:08
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Συγγνώμη ρε Βίτο...
Δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα τώρα. Θα κοιτάξω όποτε μπορώ να μπαίνω. :P
Μην ανησυχείς.
Sep 14 2010 12:25
Night Wizard Seal → Tea-chan
Άντε καλή δουλεία (και όπως είχα πεί κάποτε κάποια, η δουλειά είναι χαρά :P). Καλό κουράγιο και είμαι σίγουρος ότι θα σκίσεις και θα εκθαμβώσεις το παιδί με τις γνώσεις σου.:)
Ακούμε και κάτι καλό τουλάχιστον, τώρα τελευταία. Χαίρομαι για σένα. Μπράβο :)
Ελπίζω και εις ανώτερα και επιτυχημένες δουλειές.
Sep 14 2010 12:19


This status update has reached the maximum number of replies allowed
