Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard Seal → ellesmira

:P Καλά πήγε και σήμερα :P
Sep 20 2010 13:38
Photo

ellesmira → Night Wizard Seal

[QUOTE]Λατινικούλια και Αγνωστούλι [/QUOTE]I loled. XD Καλό μάθημα!
Sep 20 2010 00:45
Photo

Night Wizard SealHajime_Saito

Ωωω πέρασε ήδη ένας χρόνος; Χρόνια πολλά φίλτατε Hajime :) Να ζήσει και ό,τι επιθυμείς.
Sep 19 2010 12:40
Photo

Night Wizard SealAzathoth

What's that gift suppose to mean? :P
Sep 18 2010 01:43
Photo

AzathothNight Wizard Seal

[URL="http://www.youtube.com/watch?v=5U2qgTvfpgs"]A Gift from long long ago[/URL]
Sep 17 2010 17:03
Photo

specialistas4Night Wizard Seal

Μπορει να εχεις δικιο.Τελος παντων εχω χρονο ακομα,θα δειξει.Σορρυ που απαντησα τοσο γρηγορα:uhh:
Sep 16 2010 22:28
Photo

AzathothNight Wizard Seal

:O :O
Sep 16 2010 14:10
Photo

Night Wizard SealAzathoth

Δεν ξέρω και δεν με νοιάζουν αυτές οι υποθέσεις :P Αυτά είναι δικά σου πεδία. :P
Sep 16 2010 12:01
Photo

AzathothNight Wizard Seal

den ksero an enouses pos dimmu borgir paei na pei mavro kastro. an nomizes afto tote nomizes lathos :P Dimmu Borgir ine islandika (periergo gia norvigiko sigrotima) ke ine to onoma ton geiser sta islandika. proferete me tono sto U stin porti leksi ke sto I stin defteri.
Sep 16 2010 09:17
Photo

Night Wizard Seal → Mr. Brightside

Τι να ξέρω; :P Και εγώ την χρησιμοποιώ αυτήν την λεξούλα. Don't Worry :P
Sep 15 2010 22:45
Photo

Mr. Brightside → Night Wizard Seal

Μολις ειδα το post σου. Σε ευχαριστω πολυ! lol ειπες "φιλτατε"! Με τρομαξες για μια στιγμη, το λεω συνεχεια και αναρωτηθηκα αν ξερεις κατι.
Sep 15 2010 10:17
Photo

Night Wizard SealAzathoth

Τι λές ρε; Είσαι καλά; :P Έχω να κάτσω να δώ άνιμε πριν από το καλοκαίρι. Τα έχουμε πεί αυτά, μην λέμε τα ίδια και τα ίδια :P
Sep 14 2010 14:14
Photo

AzathothNight Wizard Seal

an den prolavenis eksetias tu diavasmatos ok :D an den prolavenis epidi vlepis oli mera anime tote ise unforgivable :P
Sep 14 2010 14:08
Photo

Night Wizard SealAzathoth

Συγγνώμη ρε Βίτο... Δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα τώρα. Θα κοιτάξω όποτε μπορώ να μπαίνω. :P Μην ανησυχείς.
Sep 14 2010 12:25
Photo

Night Wizard SealTea-chan

Άντε καλή δουλεία (και όπως είχα πεί κάποτε κάποια, η δουλειά είναι χαρά :P). Καλό κουράγιο και είμαι σίγουρος ότι θα σκίσεις και θα εκθαμβώσεις το παιδί με τις γνώσεις σου.:) Ακούμε και κάτι καλό τουλάχιστον, τώρα τελευταία. Χαίρομαι για σένα. Μπράβο :) Ελπίζω και εις ανώτερα και επιτυχημένες δουλειές.
Sep 14 2010 12:19