Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard Seal → laraska

Μην πιάνεσαι τόσο και εσύ από τον λόγο μου. Ξέρω τι είναι mindfuck, απλά τότε το χρησιμοποίησα σαν ασαφές :P Ξέρεις, η ελαστικότητα του λόγου :P
Oct 11 2010 18:53
Photo

laraska → Night Wizard Seal

αμα αυτο το τσαπτερ στο ναρουτο ηταν ''mindfuck'' ,,,πρεπει να δεις μερικα σοβαρα manga για να νιωσεις τι ακριβως ειναι πραγματικο mindfuck ... (ρωτα ελευθερα )
Oct 11 2010 16:19
Photo

Night Wizard Seal → zade

Στο θύμισα:P Εε κάπου συνέβαλα και εγώ πάντως :P
Oct 09 2010 11:04
Photo

zade → Night Wizard Seal

Α ναι ρε σήμερα είναι.Το ξέχασα τελείως.Ευχαριστώ πολύ πάντως.Ξέρω τι επιθυμώ πάντως.Το έλκηθρο του αη-Βασίλη αλλά αντί για ταράνδους να έχει πόνυ. Αυτό θα ήταν το καλύτερο όχημα EVER
Oct 09 2010 09:25
Photo

Night Wizard Seal → zade

Ooo Happy Birhtday Zade -san :) Να τα εκατοστήσεις και να σε χαιρόμαστε. Ό,τι επιθυμείς. Και μην ανησυχείς, όλα θα πάνε καλά. :P
Oct 09 2010 02:05
Photo

endless_inspiration → Night Wizard Seal

ok:ureshii:
Oct 08 2010 21:50
Photo

Night Wizard Seal → endless_inspiration

Τίποτα, don't mind me :P
Oct 08 2010 14:36
Photo

endless_inspiration → Night Wizard Seal

τι φαίνεται; δεν σε πιάνω:borednn9: γλωσσολογία ε; ωραία! εγώ για αρχιτεκτονική λέω και άμα δεν πιάσω τα μόρια, διακοσμητική:kawaii:
Oct 08 2010 13:08
Photo

Night Wizard Seal → Melkor

Ναί όλα καλά ρε. Και εγώ πλακίτσα κάνω. Ξέρεις, τώρα θα έχω έναν παραπάνω λόγο να το δώ. Για να έχω έναν επιτυχημένο συνειρμό :hahaha:
Oct 07 2010 22:26
Photo

Melkor → Night Wizard Seal

ρε μαν, πλάκα κάνουμε μην αγχώνεσαι. όχι άγχος, το άγχος σκοτώενει :P για την τύπισσα που αγριοκοιτάζει λες; lol δεν θα το πιστέψεις, από το Yumeiro Patissiere
Oct 07 2010 22:00
Photo

Night Wizard Seal → endless_inspiration

Τόσο πολύ φαίνεται; :P Θεωρητική και μάλλον για Γλωσσολογία (Τμήμα Φιλολογίας).
Oct 07 2010 18:29
Photo

endless_inspiration → Night Wizard Seal

Call me pj:thatsit: τεχνολογική είμαι δίνω φέτος και γι αυτό δεν έχω πολύ χρόνο για να ψάχνω στο forum....:blurah5: εσύ τι κάνεις??? κατεύθυνση? Υ.Γ. i know:hihi2:
Oct 07 2010 08:43
Photo

Zoro → Night Wizard Seal

Ναι από το νήμα κυρίως είδα τα καλά σχόλια, αν και κάπου αλλού μου φαίνεται πέτυχα κιόλας ότι θα το κάνουν τηλεοπτική σειρά ή ταινία κάτι. Καλώς, θα ρίξω και καμιά ματιά εκεί για περισσότερες πληροφορίες, θενξ και καλόν ύπνον. ^^ :gn2:
Oct 07 2010 00:51
Photo

Night Wizard Seal → Zoro

Εννοείται ότι με τρέλανε. ^_^ Λοιπόν τα βιβλία είναι 7 και η σειρά ονομάζεται ο Μαύρος Πύργος. Έχει και άλλους 6 τίτλους εκτός του τελευταίου βιβλίου που έχει τον ομώνυμο τίτλο. Έχω κάνει και ένα νήμα, αν δεν το έχεις δει μπορείς να το τσεκάρεις. Πρέπει να τα διαβάσεις αυτά τα βιβλία. Είναι πολυδιάστατα. Ανεμοθύελα συναισθημάτων. Άσε. Σε καληνυχτίζω φίλτατε, πάω για ύπνο.
Oct 07 2010 00:44
Photo

Zoro → Night Wizard Seal

ΝΩΣ-san να σε πω, τα βιβλία της σειράς ο πύργος (ή όπως λέγεται) του Stephen King πόσα είναι; Το λέω γιατί άκουσα εδώ κι εκεί ότι πρόκειται για ωραία βιβλία και είδα είσαι fan, κάποια στιγμή που θα ξεμείνω από κάτι να διαβάσω μ' αρέσει να ξέρω τι να έχω για επόμενο.
Oct 07 2010 00:38