Community Status Updates
Night Wizard Seal → didimakia
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πατριώτη μου :) Χρόνια σου πολλά και να είσαι γερός δυαντός να σε χαιρόμαστε/χαίρονται :)
Να φανταστώ έχει και ο δίδυμος γενέθλια, έτσι; Πές του Χρόνια Πολλά και από μένα.
Με συγκίνησες βρε μούργο :P
Oct 19 2010 00:06
Azathoth
→
Night Wizard Seal
well you dont need a plane ticket to come and see my collection :P if you want to see the paintings too just w8 1 month or so and take the metro to Akropolis station :P
Oct 19 2010 00:02
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Hahaha, this is epic. You won a Japanese painting in an auction. My friend i am jealous. Someday i (hope) will come to see your collection.
Ah and something i remembered. Your grandfather rules!!! :p
Oct 19 2010 00:00
Night Wizard Seal → °•πίΟu-πίΟu•°™
Πίου-πίου-σαν τι έγινε με τις Πανελλήνιες; (Ξέχασα να σε ρωτήσω :p)
^_^
Oct 18 2010 23:52
Azathoth
→
Night Wizard Seal
well my grandfather was a painter and he has made an infinite number of paintings. i am now waiting for some of his paintings i took + some anime wall scrolls and a japanese antique painting i had won in an auction :O
Oct 18 2010 23:52
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Ah better now. All the paintings were made by your grandfather?
Don't mind my english. I have come down with proficiency-illness... November the fatal day τ_τ
Oct 18 2010 23:51
Azathoth
→
Night Wizard Seal
no no. they are mine meaning pos mou anikoune :P they were made by him. they are MY favourite. probably his favourite too :O
Oct 18 2010 23:45
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Ooo there has been a misunderstanding. They are [U][I][B]your and his paintings[/B][/I][/U]?
Oct 18 2010 23:42
Azathoth
→
Night Wizard Seal
ty ty :D den boreis na deis ola ta paintings giati exei kanei apira, ala i guess otan ksanavrethoune sta xeria mou boro na sou stilo kamia pic apo tous 2 kaliterous mou pinakes :O
Oct 18 2010 07:39
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Your grandfather ruled! Πολυταξιδεμένος φαίνεται ότι ήταν. Τόσα αντικείμενα.
And i want to see those paintings... :P
Oct 18 2010 00:26
Night Wizard Seal → °•πίΟu-πίΟu•°™
Ναί, συμπληρώθηκε πριν λίγους μήνες. Βασικά, πριν το καλοκαίρι. :P
Δεν βαριέσαι; Πιο κάτω και από τον πάτο δεν θα φτάσουμε ποτέ.
Oct 17 2010 04:33
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Night Wizard Seal
Woooo complete βλεπω! Αλλος ενας σπαμμερ προστεθηκε!! Gzzz xD
Oct 16 2010 14:00
Night Wizard Seal → The Tragic Prince
*__*
Your avatar is a masterpiece. It is priceless. It is art!
Oct 11 2010 23:52
Night Wizard Seal → laraska
Συμφωνώ. Απλά ήταν μία μορφή "mindfucK". Δεν το είπα τόσο από άποψη πλοκής. Πολλές σγκυρίες. Πληροφορίες, γεγονότα κ.λπ.
Oct 11 2010 23:39
laraska → Night Wizard Seal
οχι ρε καλα το ειπες ... αλλα το τσαπτερ εμενα δεν μου προκαλεσε καμια εντυπωση ...εχω δει twists που σε κανουν να σηκωνεσαι απο την καρεκλα ....
Oct 11 2010 20:17


This status update has reached the maximum number of replies allowed
