Jump to content


Community Status Updates


Photo

Tea-chanNight Wizard Seal

Τη σειρά την έχω ακουστά, αλλά αυτό με το Twilight τώρα το βλέπω. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!! *τον αγκαλιάζει*
Dec 08 2010 00:03
Photo

Night Wizard SealTea-chan

Madam. A present for you. [QUOTE=Night Wizard Seal;453287]Τι σας έχω; Τι σας έχω; [URL="http://www.megatv.com/oyk/default.asp"]Here[/URL] and [URL="http://www.megatv.com/oyk/default.asp?catid=21116&subid=2&pubid=19338756"]here [/URL]. Η πόρωση ξεχειλίζει και ελπίζω να έχουμε επιτυχίες όμοιες με το πρώτο επεισόδιο. Τουλάχιστον φαίνεται καλύτερο από τα ενδιάμεσα 3.[/QUOTE] From "Ούκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος", αν δεν το έχετε πάρει ήδη πρέφα :P
Dec 07 2010 23:59
Photo

Night Wizard Seal → kelborn3

Ναί τελειώνω του χρόνου, να'μαστε καλά. Θα το έχω υπόψην μου.
Dec 05 2010 13:40
Photo

kelborn3 → Night Wizard Seal

Πουθενα.Απλα περιορισμενος και λιγοτερο ορεξη για ποστ στο σπαμανιμε.Εσυ πως τα πας τελειωνεις του χρονου; Να σαι και καλα για τα καλα σου λογια.Αμα δεις χοκουτο νο κεν ποτε να με 8υμη8εις.
Dec 05 2010 03:55
Photo

Night Wizard Seal → kelborn3

Που χαθήκατε Μεσιέ; :P Μεγιές και για το σετάκι. Πολύ ωραίο.
Dec 05 2010 03:52
Photo

Night Wizard Seal → acid black cherry

Τίποτα. Χαρά μου :)
Dec 04 2010 15:43
Photo

acid black cherry → Night Wizard Seal

σε ευχαριστω πολυ για το μηνυμα σου :D
Dec 04 2010 09:20
Photo

Night Wizard Seal → acid black cherry

Happy Birthday Acid Black Cherry-san :) Να'σαι καλά και ότι επιθυμείς :)
Dec 04 2010 03:45
Photo

Night Wizard Seal → Darthnicolas

Βασικά δεν είμαι από το Μαρούσι, απλά κατοικώ. :P Στο δεύτερο πάω. Ακόμα για αυτά μιλάει.:hahaha: Και συμφωνώ απολύτως. Θρησκευτικός είναι κάπως, αλλά στην συζήτηση είναι όντως καλύτερος.
Dec 03 2010 17:01
Photo

Darthnicolas → Night Wizard Seal

Μαρουσιώτης?Στην εποχή μου,πριν καμιά 5αρα χρόνια,ο Καρακοβούνης έκανε θρησκευτικά στο 5ο Λύκειο Αμαρουσίου,που πήγαινα και γω. Χάλια θρησκευτικός,υπέροχος όμως άνθρωπος για συζήτηση.Ακόμα τα ίδια λέει,για μασώνους,χούντες,κλπ?
Dec 03 2010 15:56
Photo

Night Wizard Seal → Darthnicolas

Είχατε και εσείς Καρακοβούνη;:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Μας κάνει φέτος θρησκευτικά. :hahaha:
Dec 02 2010 23:01
Photo

The Tragic Prince → Night Wizard Seal

dwro htan. Alla ap oti 8umamai otan to eixa koita3ei peripou 25-29e
Dec 01 2010 01:05
Photo

Night Wizard Seal → The Tragic Prince

Εκείνη την συλλογή από το public, πόσο την πήρες;
Dec 01 2010 00:31
Photo

Night Wizard Seal → Serestrum

Εδώ τριγύρω μωρέ, απλά είπες σπασμένο και δεν το έπιασα. ΟΚ :P
Nov 29 2010 21:54
Photo

Serestrum → Night Wizard Seal

crackaρισμενο [B]ΠΑΡΑΝΟΜΑ[/B].... που ζεις εσυ?
Nov 29 2010 21:45