Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Jorg → Night Wizard Seal
Μου έχουν μείνει κάπου στα 3 επεισόδια, but it rocks as hell!
Ο Medicine Seller, είναι χαλαρά από τους πιο awesome χαρακτήρες που έχω δει ποτέ!
Δεκ 08 2010 20:36
Kamen Tantei Zura → Night Wizard Seal
:hi:
Arigaaaato! ^O^ Ευχαριστώ πάρα πολύ! Μπήκα και εγώ στο club των δεκαεξάρηδων.
Αργά; Και που μου ευχήθηκες, χαίρομαι :)
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, και εσύ ό,τι επιθυμείς! :drink:
Δεκ 08 2010 20:28
Night Wizard Seal → Jorg
Ναι, η κλασσική φορεσία μου. *sparkles*
Το έχεις δει το Mononoke;
Δεκ 08 2010 20:25
Jorg → Night Wizard Seal
Ok, thanks! ^^ Also thumbs up for your awesome medicine seller set!
Δεκ 08 2010 20:20
Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura
Zura-chan, Happy birthaday. お誕生日おめでとうございます (O tanjō-bi omedetōgozaimasu):P
Να ζήσεις, ότι επιθυμείς και να σε χαίρονται και να σε χαιρόμαστε :)
Αν και λίγο αργά...
Δεκ 08 2010 20:17
Night Wizard Seal → Jorg
Ναί είναι πολύ καλό. Πιστεύω θα σου αρέσει. Εμένα μου έκανε εντύπωση. :)
Δεκ 08 2010 20:12
Jorg → Night Wizard Seal
Ohai, NWS! What's up? Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν διαβάζεις το manga του Nurarihyon και αν έιναι καθόλου καλό.
Το anime άρχισε να γίνεται ενδιαφέρον και μιας και τελειώνει, θα ήθελα να μάθω αν αξίζει να ασχοληθώ με το manga.
Δεκ 08 2010 20:08
Botsun → Night Wizard Seal
Σπουδάζω ηλεκτρονικός στα ΤΕΙ Αθηνών. :)
Γιατι ρωτάτε ? :P
Δεκ 08 2010 19:44
Night Wizard Seal → Tea-chan
Τα είδες και τα δύο trailers; Δεν μαμάνε και δέρνουν;:hahaha:
Έχει να πέσει ΤΟ γέλιο.
Δεκ 08 2010 11:24


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
