Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Sora to Kaze?
Δεκ 10 2010 21:46
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Μου άρεσε έτσι όπως ακουγόταν.:P
Δεκ 10 2010 21:44
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Γιατί κείσαι στον ουρανό και στον άνεμο; :P
Δεκ 10 2010 21:35
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Έτσι. Και το anime χαλαρά μέσα στα Top 5.
Δεκ 08 2010 20:43
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Μου έχουν μείνει κάπου στα 3 επεισόδια, but it rocks as hell! Ο Medicine Seller, είναι χαλαρά από τους πιο awesome χαρακτήρες που έχω δει ποτέ!
Δεκ 08 2010 20:36
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura

Yeah, join the group :P Welcome :)
Δεκ 08 2010 20:30
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Night Wizard Seal

:hi: Arigaaaato! ^O^ Ευχαριστώ πάρα πολύ! Μπήκα και εγώ στο club των δεκαεξάρηδων. Αργά; Και που μου ευχήθηκες, χαίρομαι :) Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, και εσύ ό,τι επιθυμείς! :drink:
Δεκ 08 2010 20:28
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Ναι, η κλασσική φορεσία μου. *sparkles* Το έχεις δει το Mononoke;
Δεκ 08 2010 20:25
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Ok, thanks! ^^ Also thumbs up for your awesome medicine seller set!
Δεκ 08 2010 20:20
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura

Zura-chan, Happy birthaday. お誕生日おめでとうございます (O tanjō-bi omedetōgozaimasu):P Να ζήσεις, ότι επιθυμείς και να σε χαίρονται και να σε χαιρόμαστε :) Αν και λίγο αργά...
Δεκ 08 2010 20:17
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Jorg

Ναί είναι πολύ καλό. Πιστεύω θα σου αρέσει. Εμένα μου έκανε εντύπωση. :)
Δεκ 08 2010 20:12
Φωτογραφία

Jorg → Night Wizard Seal

Ohai, NWS! What's up? Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν διαβάζεις το manga του Nurarihyon και αν έιναι καθόλου καλό. Το anime άρχισε να γίνεται ενδιαφέρον και μιας και τελειώνει, θα ήθελα να μάθω αν αξίζει να ασχοληθώ με το manga.
Δεκ 08 2010 20:08
Φωτογραφία

Botsun → Night Wizard Seal

Σπουδάζω ηλεκτρονικός στα ΤΕΙ Αθηνών. :) Γιατι ρωτάτε ? :P
Δεκ 08 2010 19:44
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Botsun

Να σε ρωτήσω φίλτατε. Σπουδάζεις; Αν ναι, τι;
Δεκ 08 2010 19:42
Φωτογραφία

Night Wizard SealTea-chan

Τα είδες και τα δύο trailers; Δεν μαμάνε και δέρνουν;:hahaha: Έχει να πέσει ΤΟ γέλιο.
Δεκ 08 2010 11:24