Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard SealMaya-chan

Τίποτα. Ε τόσο καιρό στο forum και να μη σε έχω στο f.l. :P Πως είσαι; Ετοιμάζεσαι για εξετάσεις; :P
Φεβ 20 2011 23:34
Φωτογραφία

Maya-chanNight Wizard Seal

Hi. Ty for the request. :)
Φεβ 20 2011 23:04
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Ω, πώς κι έτσι? Τι έχεις στο μυαλό σου?
Φεβ 20 2011 22:48
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → GhostPrince

Χρόνια σου Πολλά :) Να τα εκατοστήσεις και ό,τι επιθυμείς :P
Φεβ 20 2011 21:44
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Οψόμεθα. :P Άλλωστε τα σχέδια για το μέλλον μου είναι πιο περίπλοκα. Δεν ξέρω που θα με βγάλει ο δρόμος :P
Φεβ 19 2011 23:01
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Καλά κάνεις και θες να επιστρέψεις, είναι καλύτερα νομίζω εκεί πέρα που νιώθουμε ότι πρέπει να είμαστε να πηγαίνουμε! Ε, κι εσύ όταν μπορέσεις, γύρνα στη Βέροια!
Φεβ 19 2011 18:43
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → ATANASHIOSU

Ποπο man, δηλαδή μπράβο σου για τα κατορθώματά σου στην Ιαπωνία. Θα προσπαθήσω να το κάνω κι εγώ αυτό με το μεταπτυχιακό. Η αγάπη μου είναι η ιαπωνική γλώσσα κι ο ιαπωνικός πολιτισμός γενικότερα (ιστορία, θρησκεία, τέχνες) αλλά κοινή σπουδή σε αυτά δεν υπάρχει. Θέλω να σε ρωτήσω για τις σχολές εκεί. Εσύ που είσαι απόφοιτος της Θεολογίας, θα μπορούσες αν ήθελες να διαλέξεις κι άλλο μεταπτυχιακό εκτός από την ιαπωνική θρησκεία(πχ ιαπωνική γλώσσα, φιλολογία);
Φεβ 18 2011 22:29
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Όχι, μια χαρά έχω προσαρμοστεί και το έχω συνηθήσει, απλά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα στη Βέροια :P Παντοτινή αγάπη :hahaha:
Φεβ 17 2011 19:45
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Αχ, κρίμα μωρέ, είναι πιο δύσκολο έτσι...Πώς κια δε σ'αρέσει η αλλαγή? Πολύ τρελή η πόλη και οι ρυθμοί της?
Φεβ 17 2011 19:20
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Ναι κι εγώ μετακόμισα. Όταν ήμουν 7 χρονών. Το μόνο που με στεναχώρησε ήταν που αφήναμε πίσω συγγενείς. Αλλά τους βλέπω τις διακοπές. Πιστεύω πως θα μ'άρεσε περισσότερο στη Βέροια. Ποτέ δε συμφώνησα με αυτη την αλλαγή. Αλλά δε βαριέσαι.
Φεβ 17 2011 19:03
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Είσαι απ'αυτούς που μετακομίσανε ε...? Εγώ μετακόμισα (επίσης?) σε μια φάση αλλά ευτυχώς ήμον μικρή και δε με επηρρέασε δραματικά.
Φεβ 17 2011 18:53
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Είμαι από τη Βέροια, αλλά μένω στη Αθήνα.
Φεβ 17 2011 14:26
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Χα χα, ΟΚ, ότι να ναι συνεννόηση, συγγνώμη! Για την ακρίβεα, από πού είσαι? Εννοώ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Πάτρα...?
Φεβ 16 2011 21:05
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Αν εννοείς την Zura, όχι δεν είμαι μαζί της.
Φεβ 16 2011 20:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Ω! Ωραίο όνομα! 2α κυκείου ε? Ω, fail! xD Πες με τώρα ότι είσαστε και συμμαθητές με τη Vagge...?
Φεβ 16 2011 20:43