Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → Maya-chan
Τίποτα. Ε τόσο καιρό στο forum και να μη σε έχω στο f.l. :P
Πως είσαι; Ετοιμάζεσαι για εξετάσεις; :P
Φεβ 20 2011 23:34
Night Wizard Seal → GhostPrince
Χρόνια σου Πολλά :) Να τα εκατοστήσεις και ό,τι επιθυμείς :P
Φεβ 20 2011 21:44
Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa
Οψόμεθα. :P Άλλωστε τα σχέδια για το μέλλον μου είναι πιο περίπλοκα. Δεν ξέρω που θα με βγάλει ο δρόμος :P
Φεβ 19 2011 23:01
Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal
Καλά κάνεις και θες να επιστρέψεις, είναι καλύτερα νομίζω εκεί πέρα που νιώθουμε ότι πρέπει να είμαστε να πηγαίνουμε!
Ε, κι εσύ όταν μπορέσεις, γύρνα στη Βέροια!
Φεβ 19 2011 18:43
Night Wizard Seal → ATANASHIOSU
Ποπο man, δηλαδή μπράβο σου για τα κατορθώματά σου στην Ιαπωνία. Θα προσπαθήσω να το κάνω κι εγώ αυτό με το μεταπτυχιακό. Η αγάπη μου είναι η ιαπωνική γλώσσα κι ο ιαπωνικός πολιτισμός γενικότερα (ιστορία, θρησκεία, τέχνες) αλλά κοινή σπουδή σε αυτά δεν υπάρχει.
Θέλω να σε ρωτήσω για τις σχολές εκεί. Εσύ που είσαι απόφοιτος της Θεολογίας, θα μπορούσες αν ήθελες να διαλέξεις κι άλλο μεταπτυχιακό εκτός από την ιαπωνική θρησκεία(πχ ιαπωνική γλώσσα, φιλολογία);
Φεβ 18 2011 22:29
Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa
Όχι, μια χαρά έχω προσαρμοστεί και το έχω συνηθήσει, απλά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα στη Βέροια :P
Παντοτινή αγάπη :hahaha:
Φεβ 17 2011 19:45
Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal
Αχ, κρίμα μωρέ, είναι πιο δύσκολο έτσι...Πώς κια δε σ'αρέσει η αλλαγή? Πολύ τρελή η πόλη και οι ρυθμοί της?
Φεβ 17 2011 19:20
Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa
Ναι κι εγώ μετακόμισα. Όταν ήμουν 7 χρονών. Το μόνο που με στεναχώρησε ήταν που αφήναμε πίσω συγγενείς. Αλλά τους βλέπω τις διακοπές. Πιστεύω πως θα μ'άρεσε περισσότερο στη Βέροια. Ποτέ δε συμφώνησα με αυτη την αλλαγή. Αλλά δε βαριέσαι.
Φεβ 17 2011 19:03
Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal
Είσαι απ'αυτούς που μετακομίσανε ε...?
Εγώ μετακόμισα (επίσης?) σε μια φάση αλλά ευτυχώς ήμον μικρή και δε με επηρρέασε δραματικά.
Φεβ 17 2011 18:53
Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal
Χα χα, ΟΚ, ότι να ναι συνεννόηση, συγγνώμη!
Για την ακρίβεα, από πού είσαι? Εννοώ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Πάτρα...?
Φεβ 16 2011 21:05
Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal
Ω! Ωραίο όνομα!
2α κυκείου ε? Ω, fail! xD Πες με τώρα ότι είσαστε και συμμαθητές με τη Vagge...?
Φεβ 16 2011 20:43


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
