Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Umi no Ossan

Σεναριογραφε-kun να την βαλουμε στο κολπο,τι λες?? Την συμπονω λιγακι μιας και ειμαστε και οι 3 μαζι τωρα!! Αλλα οτι πεις,αν ειναι οχι ταφος εγω!! (δεν λυπασαι το μουτρακι της βλεπω ε??ετσι πρεπει να ειναι ο σωστος swordsman...περασες το τεστ....παμε να της το πουμε τωρα??XD)
Jun 29 2008 04:54
Photo

iristella → Umi no Ossan

ειστε κακοι.........
Jun 29 2008 04:52
Photo

Umi no Ossan → iristella

Δεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμεΔεν σου λεμε δεν σου λεμε
Jun 29 2008 04:51
Photo

iristella → Umi no Ossan

τι σημαινει το Ιke???
Jun 29 2008 04:47
Photo

Umi no Ossan → Franky_Super

Μπα...Εδω δεν πολυπλησιαζω τους δικους μας, θα παω σε αλλης σχολης. Gay ανθρωπο μονο οσες ερχονται στο νησι...
Jun 29 2008 04:01
Photo

Franky_Super → Umi no Ossan

αληθεια?θα σου προτεινα να μην τον πολυπλισιαζεις.δεν ξερεις καμια φορα μπορει να το χει το ονομα.
Jun 29 2008 03:58
Photo

Umi no Ossan → Franky_Super

ΑΑΑΑΑ γιατι τρομαξα. Εχουμε στην διπλανη σχολη ενα καθηγητη που λεγεται ετσι
Jun 29 2008 03:56
Photo

Franky_Super → Umi no Ossan

looool αυτη η προεδρινα των gay που βγαινει στις εκομπες.που εφαγε ξυλο απο τον κουγια(αλλη ξεφονημενη αυτη).
Jun 29 2008 03:54
Photo

Umi no Ossan → Franky_Super

Βαλιανατος means ;;;;
Jun 29 2008 03:48
Photo

Umi no Ossan → GkLoc

Give us motto motto motto motto pictures
Jun 28 2008 21:07
Photo

iristella → Umi no Ossan

ΟΚ καληνυχτα ευχομαι.Παω κι εγω να τελειωσω το διαβασμα μου.
Jun 28 2008 02:24
Photo

Umi no Ossan → iristella

Λοιπον μιας κ μας εφτυσαν οι αλλοι κ επειδη τα ματια μου κλεινουν (τελειωσαν οι εξετασεις αλλα χρονο να κοιμηθω δεν βρηκα ακομα. Τι ηθελα να βοηθησω στην μετακομηση;;;) σε καληνυχτω κ ελπιζω να δω στον υπνο μου την συνεχεια του σεναριου
Jun 28 2008 02:19
Photo

Umi no Ossan → iristella

Μα γιατι το λες αυτο;;; Watashi wa doulis desu. Yoroshiku:hahaha:
Jun 28 2008 02:02
Photo

iristella → Umi no Ossan

τα ιταλικα ναι δεν θελουν πολυ.....Τα ιαπωνικα ομωςμονο με video δεν παλευονται
Jun 28 2008 01:56
Photo

Umi no Ossan → iristella

Το ξερω. Ειναι κ μονο 3 χρονια για να τα μαθεις εντελως.Ισως μετα την σχολη κ πριν παω στρατο να δοκιμασω.Ιαπωνεζικα εχω κατεβασει κατι video lessons κ ξεκινησα να τα βλεπω. Πλακα εχουν
Jun 28 2008 01:55