Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Umi no Ossan → Zoro

Καλως σε βρηκαμε Zoro-kun!!!! Εχω φαει τρελο κολλημα,ειμαι στο τομο 19 εκει που παω εεεε παει να σωσει την Casca απο τους παγανιστες !!!! Ο Serpico φαινεται ενδιαφερον, αλλα σαν τον black swordsman k το dragon κανενας !!!! Πορωθηκα κ με μαχη Skull Knight vs Zod.... Το σεναριο λογω δουλειων αυτη την περιοδο εχει μεινει πισω στα χαρτια αλλα απο ιδεες αρκετες( κ για τα 3 σεναρια !!!! ).Θα προσπαθησω να το τελειωσω πριν το τελος του μηνα γιατι μετα εξεταστικη...
Αύγ 09 2008 22:46
Φωτογραφία

Zoro → Umi no Ossan

[B]Τhe iron castle Gutts[/B] Γκουχ Γκουχ καλως σε βρηκα douli-kun μολις επεστρεψα απο διακοπες και θα με φορτωθητε για 3 βδομαδες τωρα!!!:P Εσυ απο Berserk τι λεει,καηκες αγρια βλεπω!! Που εχεις φτασει?? Dammit και ο Guts ειναι και ο αγαπημενος μου χαρακτηρας anime ever,πιο πολυ και απο Zoro!!....και ολο τον αναφερεις...stop it,he's mine!!! [τεσπα,καλα βολευομαι και με Serpico οπως ειπα;)] Τα λεμε συντομα,pal!! ΥΓ:Απο σεναριο πως παμε??!:tensai:
Αύγ 09 2008 21:42
Φωτογραφία

Umi no Ossan → tsintori

δεν το βρισκω...εχεις λινκ;;; Α οκ το ειδα στο thread !!!!
Αύγ 08 2008 12:55
Φωτογραφία

tsintori → Umi no Ossan

Ούτε και στο οnemanga έχει βγει ακόμα, Καλώς θα δούμε....... Γεια! Εdit: Μόλις βγήκε στο onemanga.
Αύγ 08 2008 12:39
Φωτογραφία

Umi no Ossan → tsintori

Βασικα ειναι για τους binktopia τωρα δεν ξερω γενικα τι παιζει με αυτα τα πραγματα....
Αύγ 08 2008 12:34
Φωτογραφία

tsintori → Umi no Ossan

doulis είδα αυτό που έγραψες στο naruto thread. Αυτό ισχύει γενικά ή μόνο για το mangashare;
Αύγ 08 2008 12:30
Φωτογραφία

GkLoc → Umi no Ossan

"Oλα καλα...Πως περασες;;; Στον Gk αναφερομαι που την ειδε αυτη την βδομαδα Franky !!!!" OI TEMME!!! Not Behind My Back Shitty Swordsman,,.....
Αύγ 08 2008 02:37
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Πολυ καλα...κανουμε τις πλακες μας, τα γνωστα.Αν κ αυτες τις μερες ειναι πιο χαλαρα...Ο Ζορο λειπει,εγω εχω κατι δουλειες κ δεν μπαινω συχνα
Αύγ 07 2008 23:44
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

πολυ καλα αλλα δυστυχως τερμα.....πως τα περνατε εδω?
Αύγ 07 2008 23:40
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Oλα καλα...Πως περασες;;; Στον Gk αναφερομαι που την ειδε αυτη την βδομαδα Franky !!!!
Αύγ 07 2008 23:33
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

τι γινεται?ολα καλα?ποια απομιμιση?
Αύγ 07 2008 23:29
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Franky you're back???? Αντε γιατι μας επριξε η απομιμηση σου !!!!
Αύγ 07 2008 23:17
Φωτογραφία

Umi no Ossan → GkLoc

δεν ειπα οτι φταις εσυ αλλα δεν επρεπε να μιλησεις ετσι BakanGky !!!!! I'll slash you with my dragon !!!!! FetmoGk !!!!!
Αύγ 06 2008 17:03
Φωτογραφία

GkLoc → Umi no Ossan

NANI??? ναι καλα λες εγω εφταιγα....BURN!!!
Αύγ 06 2008 17:01
Φωτογραφία

Umi no Ossan → GkLoc

Ρε δεν ντρεπεσαι να την λες στην louna;;; ντροπη σου !!!!!! Παρε ενα -7 τωρα !!!!!!
Αύγ 06 2008 16:58