Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Umi no Ossan → GkLoc
Ρε δεν ντρεπεσαι να την λες στην louna;;; ντροπη σου !!!!!! Παρε ενα -7 τωρα !!!!!!
Αύγ 06 2008 16:58
Αύγ 06 2008 16:58