Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Umi no Ossan
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ 1000 ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΓΚΑΡΑ????????????????????????????????????
Ο Gaara ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΑΘΛΙΑ (πλην ομορφα γαμωτ0) ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΟΠΩΣ Ο ΣΑΣΚΕ!!!
Αύγ 28 2008 00:40
iristella → Umi no Ossan
Απο τον Jiraiya ναι. Τουλαχιστον αυτος τις φτυνει δεν τον φτυνουν......... Αλλα ο υπερτατος ειναι ο θεος Itachi...... Εκει I bow humbly...... He s the only man I could ever call master!
Αύγ 28 2008 00:39
Umi no Ossan → iristella
Ναι καλα !!!!! Κ ο Sasuke ειναι ο καλυτερος χαρακτηρας....Χιλιες φορες καλυτερος ο Gaara !!!!
Αύγ 28 2008 00:37
iristella → Umi no Ossan
ΜΜΜ λυπηθηκε που πεθανε δεν μετανιωσε που τον εφτυνε τοσον καιρο........ Εχει τεραστια διαφορα........
Αύγ 28 2008 00:33
Umi no Ossan → iristella
Ειδες ομως πως αντεδρασε μετα που καταλαβε το λαθος της !!!!! μονο εσυ ξεροκεφαλη !!!
Αύγ 28 2008 00:29
iristella → Umi no Ossan
Μονο απο την Tsunade ετρωγε επι δεκαετιες φτυσιμο........... Που μαλλον τον ηξερε καλυτερα απο ολες:hahaha::hahaha::hahaha:
Αύγ 28 2008 00:25
Umi no Ossan → iristella
Κ με τον Guts τα εχεις βαλει;;;; ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!
Χαχαχα ειδες που στα ελεγα πως ολες οι γυναικες θελουν τον J ;;; Ακομα κ αυτες σαν τον Οrochimaru !!!!!!
Αύγ 28 2008 00:22
iristella → Umi no Ossan
ΧDDDD Δυσκολευομαι να το πιστεψω καθοτι απο το λιγο που εχω διαβασει δεν τον παω μια αλλα για να το λες εσυ θα αρκεστω στον λογο σου.......
Αύγ 28 2008 00:08
Umi no Ossan → iristella
Ναι ολες θελουν τον Guts ακομα κ ο Griffith !!!! Ο παλιο καραγκιοζης !!!!
Αύγ 28 2008 00:05
Umi no Ossan → Zoro
Χεχε δεν πειραζει....Εγω ετσι κ αλλιως δεν τις πιστευω.Τα λενε απο την κακια τους που ο Zoro ειναι SUKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αύγ 28 2008 00:01
iristella → Umi no Ossan
Θα γελαγες το ιδιο με guts Και griffith????????? Με jiraiya - orochimaru Ισως??????:hahaha::hahaha::hahaha:
Αύγ 27 2008 23:58
Zoro → Umi no Ossan
Douli-kun οχι οτι εχω κομπλεξ με τετοια ζητηματα,δεν εχω ασχοληθει με τετοια ανιμε ακομη αλλα αν ασχοληθω και μ'αρεσει το ειδος τους θα το πω,δεν κολλαω σε τετοια θεματα...
{βεβαια εννοω αν μ'αρεσει η θεματολογια/ειδος τους,γιατι και η iri μου προτεινε ενα δυο τετοια και φαινηκαν ενδιαφεροντα..αλλα δεν σημαινει οτι μ'ενδιαφερει να κανω τετοια:oo:}
Το comment σου παρ ολα αυτα αναγκαστηκα να το σβησω...sry αλλα τραβουσε πολυ την προσοχη η ατακα:P
Οσο για την iri,εκτος του οτι της ετοιμαζω απαντηση,ειδες ποσο κακια μπορει να γινει αν θελει...αρα μπρος...let's fill her profile with misa pics!!!:hehehe:
Αύγ 27 2008 23:58


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
