Jump to content


Community Status Updates


Photo

Umi no Ossan → iristella

Ναι καλα !!!!! Κ ο Sasuke ειναι ο καλυτερος χαρακτηρας....Χιλιες φορες καλυτερος ο Gaara !!!!
Aug 28 2008 00:37