Community Status Updates
Umi no Ossan → iristella
Ναι καλα !!!!! Κ ο Sasuke ειναι ο καλυτερος χαρακτηρας....Χιλιες φορες καλυτερος ο Gaara !!!!
Aug 28 2008 00:37
Aug 28 2008 00:37