Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

RiDeLub → didimakia

Ε λογικό είναι. Πολλά χρόνια στο κουρμπέτι το manga, έχει και πολλούς fans. Παλιότερα που δεν υπήρχαν τα sub-forums στο anime.gr τα πράγματα ήταν χειρότερα.
Αύγ 30 2010 17:24
Φωτογραφία

didimakia → RiDeLub

Mια ζωη χαος ηταν ε? XD
Αύγ 30 2010 17:02
Φωτογραφία

RiDeLub → didimakia

Στο περίπου. Βοηθούσα κάποτε την κατάσταση στο OP sub-forum :)
Αύγ 30 2010 16:52
Φωτογραφία

didimakia → RiDeLub

Eχεις δικαιωματα moderator? :P
Αύγ 30 2010 16:47
Φωτογραφία

didimakia → croco~boy

Τι μου ζητησες ρε? XD Btw ειμαι on στο msn...
Αύγ 30 2010 00:32
Φωτογραφία

croco~boy → didimakia

Στειλε μου σε private msg αυτο που σου ζητησα χθες η open ur msn !
Αύγ 29 2010 21:23
Φωτογραφία

didimakia → Zoro

Χαχα. ειχα και μαλωματα παλαιοτερα σε εκεινο το θρεντ. εριξα και μια μπηχτη στο rate thy neighbour :P
Αύγ 28 2010 20:12
Φωτογραφία

Zoro → didimakia

Έτσι! Και να αποφεύγεις το "Περί καπνίσματος" thread όσο το φοράς γιατί θα σε λιντσάρουν. XD
Αύγ 28 2010 20:09
Φωτογραφία

didimakia → Zoro

Shitty Cook? STFU Marimoooo! :P Δεν ειναι ο Sanji αλλα who cares? :P Πολλοι θα το δουν, λιγοι θα το κτλβουν :P
Αύγ 28 2010 20:06
Φωτογραφία

Zoro → didimakia

Domo! XD Shitty Cook, huh? Nice, το avatar ειδικά πολύ πετυχημένο, αλλά μιλάμε όντως για τον Sanji ή κάποιον που καπνίζει απλά και τον πάσαρες γι' αυτόν; :P
Αύγ 28 2010 20:03
Φωτογραφία

didimakia → Zoro

Λατρευω τα σεντονια σου! :P Επισης τσεκαρε το νεο μου σετ ^^
Αύγ 28 2010 19:53
Φωτογραφία

croco~boy → didimakia

Μην σε παιρνει απο κατω γτ μπορεις να δωσεις κ του χρονου. Note: Γτ μιλαμε εδω αφου μιλαμε στο μσν?? -Facepalm- xD
Αύγ 28 2010 19:39
Φωτογραφία

didimakia → croco~boy

Ε οκ τοτε.. το ιδιο κανω κι εγω ^^ Βεβαια χωρις τον ορο σχολη μεσα... :'(
Αύγ 28 2010 19:04
Φωτογραφία

croco~boy → didimakia

You got a point! Αλλα αυτο το msn που σου εδωσα ειναι μονο για φιλους so dw(δεν υπαρχει προβλημα). Εχω αλλο μσν για την σχολη κ τα περαιτερω.
Αύγ 28 2010 19:03
Φωτογραφία

didimakia → croco~boy

Δεν εννοω msn αλλα στο hotmail... Δεν χρειαζεται να τον εχεις φιλο για να σε στειλει μυνημα...
Αύγ 28 2010 18:49