Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → didimakia

Ελπίζω να εξαιρείς το profile που ακόμη πρέπει να το customιζάρω, αλλά πέραν αυτού why izzat? :P Διαβάζεις HxH έτσι;
Αύγ 26 2010 20:25
Φωτογραφία

didimakia → Zoro

Για να πω την αληθεια δεν μου αρεσε το νεο σου σετ :/
Αύγ 26 2010 19:53
Φωτογραφία

didimakia → laraska

Ευχαριστω πολυ fella. Φενεται αρκετα χρησιμο ^^
Αύγ 26 2010 19:42
Φωτογραφία

laraska → didimakia

[URL]http://www.downthemall.net/[/URL] βαλε αυτο στο firefox και θα κατεβαζεις τα παντα με μια κινηση. εικονες βιδεα αρχεια κτλ
Αύγ 26 2010 17:41
Φωτογραφία

specialistas4 → didimakia

O Καλαμος ειναι στην Αττικη,λιγο μετα τον Ωρωπο.Για την ακριβεια εγω πηγα στους Αγιους Αποστολους Καλαμου....
Αύγ 24 2010 17:03
Φωτογραφία

didimakia → specialistas4

Παρο... και ευτηχως περασα πολυ μα πολυ μα πολυ πολυ καλα... :P Που ειναι το Kαλαμο?
Αύγ 24 2010 16:56
Φωτογραφία

specialistas4 → didimakia

Καλαμο...και ευτυχως περασα πολυ καλα....Εσυ?
Αύγ 24 2010 16:54
Φωτογραφία

Robin-Chwan → didimakia

Καημενο παιδι. Εγω να δεις τι επαθα. Και ειναι και ο μηνας των γεννεθλιων μου....
Αύγ 24 2010 14:19
Φωτογραφία

didimakia → Robin-Chwan

ασε ασε. σε καταθληψη θα πεσω.
Αύγ 24 2010 14:16
Φωτογραφία

Robin-Chwan → didimakia

Μονο την τελευταια δεν ειχα. Μπορεις να τις στειλεις και απο το μσν. Πολυ πιο ευκολο. Εσυ πως το πηρες το νεο? 1 μηνα χωρις ΟΡ...
Αύγ 24 2010 14:08
Φωτογραφία

didimakia → Robin-Chwan

Βασικα εχω παρα πολλες καινουργιες :P Δες στο θρεντ με τις εικονες ^^ anyway παρε 3 παρομοιες. [spoiler][URL=http://img715.imageshack.us/i/shanksbuggy.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img715/5945/shanksbuggy.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://img843.imageshack.us/i/shanks.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img843/7840/shanks.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://img824.imageshack.us/i/58028135.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img824/4496/58028135.jpg[/IMG][/URL] [/spoiler]
Αύγ 24 2010 14:02
Φωτογραφία

Robin-Chwan → didimakia

I miss you too!! ;P Οπα τωρα μολις ειδα την εικονα που εχεις στο προφιλ σου. Εχεις κι αλλες τετοιες? (Πωωω, ημουν εξω πολυ καιρο). Μου τις στελνεις??:blingeye2:
Αύγ 24 2010 13:57
Φωτογραφία

didimakia → Robin-Chwan

We miss you :P
Αύγ 24 2010 13:38
Φωτογραφία

Robin-Chwan → didimakia

Που να μαι μωρε. Παλευω με το Internet. Ευτυχως κατα το Σεπτεμβρη θα ηρεμησω που θα βαλω stable και θα επιστρεψω στους κανονικους μου ρυθμους. Ωραιο Set btw.
Αύγ 24 2010 07:37
Φωτογραφία

didimakia → specialistas4

Xεχε και εγω τα ιδια ειχα παθει. που πηγες διακοπες?
Αύγ 23 2010 13:57