Jump to content


Community Status Updates


Photo

mono → Gilmaru

Βασικά διαφωνώ αλλά δεν έχει νόημα να κάτσω να σου αναλύσω τους λόγους...Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι:byejg9:
Jul 27 2009 22:58
Photo

Gilmaru → mono

Γειά! :hi: Γράφω εδώ γιατί είχα γράψει κάτι σχετικά με όσα λες στο thread για τον Zerro, αλλά σβήστηκε για να μην συνεχιστεί η off topic κουβέντα. Αυτό που ήθελα να πώ είναι πως μην ξεχνάς ότι το να δείχνεις ενδιαφέρον δεν είναι μόνο γι' αυτόν που φεύγει, αλλά και για όσους πραγματικά βαραίνει η απώλεια του. Επίσης δεν σημαίνει ότι επειδή δεν τον ξέρεις είναι υποκρισία. Όταν ακούς λίγα λόγια για κάποιον τον γνωρίζεις λιγάκι έστω έμεσα και είναι φυσικό να συμπάσχεις, λίγο ή πολύ ανάλογα το άτομο. Είμαι σίγουρος ότι αν γνωρίζαμε ξεχωριστά την ιστορία κάθε παιδιού στην αφρική που πεθαίνει, το ίδιο θα συνέβαινε. Αυτά. :byejg9:
Jul 27 2009 21:23
Photo

Melkor → mono

[url]http://danbooru.donmai.us/post/show/488050/ayanami_rei-bare_shoulders-blue_hair-m874-neon_gen[/url]
Jul 22 2009 18:58
Photo

mono → zade

himitsu :P
Jul 19 2009 20:35
Photo

zade → mono

Οταν λες μέσα στη φαλαινα , μήπως εννοείς την μεγάλη που έχουν στο μουσείο στην Στοκχόλμη ;
Jul 19 2009 11:31
Photo

mono → Tsunade-sama

Την έβαλα...Σ' ευχαριστώ πολύ :wooi2: Ε, τι? Μόνο τα αγοράκια θα droolαρουν δηλαδή, εμείς ψυχή δεν έχουμε?:bath:
Jul 16 2009 00:24
Photo

mono → Namida

Ούτε εγώ :P
Jul 15 2009 18:58
Photo

Namida → mono

:bleh::bleh::bleh: Δεν άντεξα να μην το κάνω
Jul 15 2009 18:51
Photo

monoFingolfin

Δεν αντιλέγω. Και δεν περιμένει κανείς να σαι πάνω από το pc 24/7 . Εγώ γιατί τα άκουσα δεν κατάλαβα...Εμπάσει περιπτώσει εσύ το κρίνεις δίκιο να τους βάζεις όλους σε ένα τσουβάλι εγώ πάλι όχι. Let's leave it here.
Jul 13 2009 22:31
Photo

Fingolfinmono

Κοίτα, αυτές τις μέρες τρέχω και δεν φτάνω. Στο φόρουμ μπαίνω βιαστικά και δεν μπορώ να ενεργώ adhoc. Τώρα που κάθησα και είδα λίγο πιο ήρεμα τι έγινε, είπα να δώσω μία λύση. όπως έκρινα ότι έπρεπε να δωθεί.
Jul 13 2009 22:27
Photo

monoFingolfin

Well...Όταν έπρεπε να κάνεις την παρατήρηση εσύ έκανες αστειάκια...Επίσης εγώ δέχτηκα τα ειρωνικά σχόλια και δεν έκανα τίποτε άλλο από το να "υπερασπιστώ" τον εαυτό μου και αν είδες το σταμάτησα ενώ ο άλλος συνέχισε αλλά παρολαυτά τα ακούω και από πάνω δυο μέρες μετά...Niiiiiiiice
Jul 13 2009 22:18
Photo

Fingolfinmono

Τι σημαίνει το slowpoke? Μήπως ότι αντέδρασα καθυστερημένα;
Jul 13 2009 22:08
Photo

monoFingolfin

Slowpoke...:frozen:
Jul 13 2009 22:00
Photo

Erisadesu → mono

θεά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (οτάκου αλλά θεά)
Jul 13 2009 21:31
Photo

mono → Erisadesu

Τί γίνεται Λιζάκι? Περιμένω την ψήφο σου [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=7422"]εδώ[/URL] :burningbe3::nbleed::nbleed:
Jul 13 2009 19:50