Jump to content


Community Status Updates


Photo

Anelismono

mono ζεις, εσύ μας οδηγείς!!
Jul 11 2009 11:21
Photo

monoKenny

[s]Δεν σε πρόλαβα :if:[/s] I kinda did, Didn't I? :tensai: timing over 9000 λέμεεεεεε~ But a promise is a promise...So... Congratulations for your 5555th post, have a nice summer and enjoy ^^ [youtube]1AJhK9DQq4E[/youtube]
Jul 09 2009 17:49
Photo

Lokemono

ναι i know ... αμα μπεις στο irc θα σου πω γτ, συμπεριλαμβανει μπυρες και χαμενα κλειδια .. :/
Jul 09 2009 04:30
Photo

monoLoke

looooooooooool :hahaha: Εντάξει με βοήθησε ο Kenny τελικά ;) Thnx anw
Jul 08 2009 23:34
Photo

Lokemono

τωρα γυρισα, αμα δε σε βοηθησε καποιος/α αλλος/η πες μου
Jul 08 2009 22:48
Photo

monoSponis

Το θέλω και εγώ αυτό το log puh-leeeeeeez :P
Jul 07 2009 14:34
Photo

iristellamono

Υπερβολές Μαράκι μου. Εχουμε πολύυυυυ δρόμο ακόμη μέχρι να πούμε ότι όντως σε κατέστρεψα.:hahaha::hahaha::hahaha: Τολμώ να πω όμως ότι κάναμε μια καλή αρχή . Να υποθέσω ότι κάηκες λιγάκι με το Haru ε?:wooi2: Δεν είναι γλύυυυκες? YΓ... Damn. Τον βλέπω τον αργό και βασανιστικό θάνατο να πλησιάζει. I can feel a menacing aura approaching:colddd:. If anything happens to me tell Ranmaru, Kato Iwaki Nowaki and Usagi I loved them so much....
Jul 06 2009 13:39
Photo

monoiristella

Ειρήνη το γράφω εδώ να το δουνε όλοι! ΜΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΓΥΝΑΙΚΑ:mador2: Μετά το haru το χάος, μετά το haru το τίποτα~~~~~
Jul 06 2009 13:29
Photo

MANOS → mono

ok... λάθος μου.... ...και κάτι μου θύμιζε η φάτσα.... :p
Jul 02 2009 18:42
Photo

mono → MANOS

Πήγαινε σε αυτό που είπα στον Kenny να μην τρομάζει τα παιδάκια :P Και καλό θα ήταν να μην spamάρουμε το thread με σχόλια γιατί αλλιώς θα γίνει κώ**ς :gotit:
Jul 02 2009 18:35
Photo

mono → Jiraiya

:hahaha::hahaha::hahaha:
Jul 02 2009 18:29
Photo

mono → giota83

Σχετικά με το mermaid melody σου απάντησα [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=323146#post323146"]εδώ[/URL]...Αν χρειάζεσαι βοήθεια με κάτι άλλο feel free to ask :gotit:
Jul 01 2009 15:27
Photo

mono → Lucy-Nyuu

Δυστυχώς με κάποια anime πρέπει να κάνεις υπομονή :/ Μου έχει τύχει να περιμένω να κατέβει σειρά και 2 βδομάδες :terror2: Πάντως αν δεν θέλεις να περιμένεις και επειδή είναι κρίμα να το δεις online (χειρότερη ποιότητα etc) μπορείς να κάνεις αυτό που σου είπε ο Loke και να τα κατεβάσεις από το irc . Δεν είναι κάτι φοβερά δύσκολο. Αν θες να σε βοηθήσω στείλε pm :thatsit: edit : Με πρόλαβε ο Loke XD
Jun 30 2009 14:44
Photo

mono → Seraphimon-T.K.

tsundere...:hihi2:
Jun 29 2009 05:56
Photo

Glastenen → mono

pay me no attention...έχω να φάω πολλήηηηηηηη ώρα Τ_Τ
Jun 24 2009 17:50