Jump to content


Community Status Updates


Photo

Glaurung → AnO!

θα έπαιρνα όρκο ότι είσαι φοιτήτρια , και από την φωτογραφία και από τον τρόπο που μιλάς ! τότε και σε σένα μπράβο για την ωριμότητά σου , στις απόψεις σου και στην έκφρασή σου . 3 λυκείου ?
Dec 11 2008 21:49
Photo

AnO! → Glaurung

μαθητρια ακομη...
Dec 11 2008 19:14
Photo

Glaurung → AnO!

καλή σου μέρα να ρωτήσω κάτι , είσαι μαθήτρια ή φοιτήτρια ? :D
Dec 10 2008 18:54
Photo

Jap Doll → Glaurung

hello
Dec 08 2008 12:58
Photo

Glaurung → AnO!

ευχαριστώ … αν και μακάρι να μην υπήρχε τέτοια αφορμή για να φανεί η όποια ωριμότητά μου Καλή σου μέρα και καλή σου εβδομάδα σου εύχομαι :(
Dec 07 2008 20:03
Photo

AnO! → Glaurung

φιλε οντως το οτι εγινε ηταν εξοργιστικο και συνφωνω μαζι σου.. και μου κανει εντυπωσηπου ενα αγορι της ηλικιας σου εχει τοσο ωριμες αποψεις επι του θεματος..
Dec 07 2008 13:00
Photo

Jap Doll → Glaurung

:nanteee: ok fito:P
Dec 06 2008 15:48
Photo

Glaurung → Jap Doll

Metal (epic αρκετά, αλλά όχι μόνο) Rock (classic κυρίως) αυτά τα 2 κυρίως , αλλά ανάλογα με την περίσταση μπορώ να ακούσω και από κλασική μουσική μέχρι Τσιτσάνη :nosey: Καλή ξεκούραση σου εύχομαι , πάω για διάβασμα τώρα :sleepy::sigh2:
Dec 06 2008 15:44
Photo

Jap Doll → Glaurung

Metal [thrash,power,melodic death k ligo black] Emocore Screamo Visual key j rock k underground hip hop eC?
Dec 06 2008 15:36
Photo

Glaurung → Jap Doll

οk ξέρω , εγώ έμενα Κηφισιά για 8 χρόνια και ξέρω λίγο την περιοχή ( λίγο ) δεν τους ξέρω ,δεν είναι και ακριβώς το είδος της μουσικής που ακούω :P εσύ τι μουσική ακούς ?
Dec 06 2008 15:32
Photo

Jap Doll → Glaurung

Oxi re Β.π μενω διπλα απ τ μαλλ αν πασ.. "Λογοπαιγνιο" λεγεται ειναι χιπ χοπαδεσ..χΔ
Dec 06 2008 15:23
Photo

Glaurung → Jap Doll

και , όπως διάβασα , πάς Ιαπωνία κάθε καλοκαίρι . Πρέπει να είναι υπέροχη χώρα , θέλω πάρα πολύ να την επισπευτώ κάποια στιγμή . που μένεις στην Αθήνα , κέντρο ? Τι συγκρότημα είναι αυτό ?ξέρεις μήπως πως λέγονται τα παιδιά ?:P
Dec 06 2008 15:16
Photo

Glaurung

και , όπως διάβασα , πάς Ιαπωνία κάθε καλοκαίρι . Πρέπει να είναι υπέροχη χώρα , θέλω πάρα πολύ να την επισπευτώ κάποια στιγμή . που μένεις στην Αθήνα , κέντρο ? Τι συγκρότημα είναι αυτό ?ξέρεις μήπως πως λέγονται τα παιδιά ?:P
Dec 06 2008 15:16
Photo

Jap Doll → Glaurung

ΟοΟοΟ εχω παει γερμανια τελεια ηταν..ναι 3ερω εχει η 8εια μ ε3οχικο στν ρφινα κ 3ερω ενα σγκροτημα απ κει..εγω ειμαι εληνοιαπωνεζα κ μενω α8ηνα..:)
Dec 06 2008 14:59
Photo

Glaurung → Jap Doll

ω ναι , πανελλήνιες …. ευχαριστώ πολύ Είμαι ελληνο-γερμανός και έχω περάσει από σχεδόν όλη την Αθήνα . Τώρα μένω Ανατολική Αττική , στη Ραφήνα … επαρχία δλδ , πρέπει να πάρω το ΚΤΕΛ για να κατέβω στο κέντρο:fromabove: εσύ μένεις μόνιμα Ελλάδα , έτσι ?
Dec 06 2008 14:53