Jump to content


Community Status Updates


Photo

Glaurung → Daf_Chan

καλύ επιτυχεία τότε :thatsit: και εγω σε παρόμοια κατάσταση είμαι ... τεχνολογική ή θετική ? :blurah5:
Sep 19 2008 20:37
Photo

Daf_Chan → Glaurung

ξέρω οτι δεν εχουν καμια σχεση.. :P anyway εντάξει αποφασισα τελικα μετα απο πολλή σκεψη..θεωρητικη.βασικα μ αρεσουν πολυ και τα μαθηματα της τεχνολογικης,αλλα δν υπάρχει καποιο επαγγελμα που θα θελα να ακολουθησω απο κει αρα.. :P
Sep 18 2008 22:42
Photo

jimmare → Glaurung

Aυτο το τελευταιο τι ηταν?Δες καποια anime οπως Kenichi,Naruto,OP,kabamaru και τετοια!!!
Sep 17 2008 20:44
Photo

Glaurung → jimmare

thx για το request:nod2: εχει κανείς να προτείνει κάποιο πραγματικά "must" anime ,ώστε να μπορώ να λέγομαι anime-fan ? arigato gozaimasu:nod:
Sep 17 2008 20:18
Photo

Lestat → Glaurung

Ευχαριστώ!!!
Sep 14 2008 01:42
Photo

Glaurung → Lestat

θεϊκές εικόνες έχεις :riiight:
Sep 13 2008 19:33
Photo

Glaurung → Daf_Chan

thx ur 2 :gotit: πως και έχεις δίλλημα αν πρέπει να διαλέξεις θετική ή θεωρητική ? Δεν έχουν και πολύ σχέση ... πάντος έχεις καιρό μέχρι τον Οκτώβριο οπότε χαλαρά :Blissfull:
Sep 13 2008 18:44
Photo

Daf_Chan → Glaurung

np. Επίσης! :sleepy: P.S. Υour avatar rocks! :thumbup:Haku:thumbup:
Sep 13 2008 18:17
Photo

Glaurung → Daf_Chan

Thx για το request και καλή χρονιά :)
Sep 13 2008 17:41