Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Napster → Kai

Αμα ειχα ολοκληρη βιομηχανια τοτε θα αναβα λαμπαδες για sequel του RuroKen.:hahaha: Ναι, μαλλον θα το εβγαζαν αυτες τις μερες αλλα με τους σεισμους αργησε. :/ Το setακι σου απο ποιο anime/manga ειναι? Gintama?
Μάρ 19 2011 21:18
Φωτογραφία

Kai → Napster

:hahaha: Έλα, άφησέ τα αυτά τώρα, μεταξύ μας. Γιατί δεν παραδέχεσαι ότι έχεις ανοίξει ολόκληρη βιομηχανία με λαμπάδες, γι' αυτό κατάφερε και πήρε 2η season το Kaiji. :Crying2: Δλδ, είπαμε αμάν μέχρι να μας δώσουν ημ/νία και τόσο καιρό ούτε ένα trailer έτσι για δείγμα. [I][SIZE=1]ΥΣ. Πέρα από την πλάκα, οκ δικαιολογημένα θα γίνει ό,τι γίνει αυτές τις μέρες[/SIZE][/I]
Μάρ 19 2011 16:56
Φωτογραφία

Napster → Kai

Εμ, καλα. Ποσες λαμπαδες νομιζεις πως εχω? xD o.O. Αμα το καθυστερησουν θα πεσουν πολλα manly tears.
Μάρ 19 2011 16:24
Φωτογραφία

Kai → Napster

:oo: Tιιιιι; Τόσο καιρό δεν άναβες κεριά δηλαδή; Δεν έχω δει κάτι, αλλά δε θα μου έκανε εντύπωση κι αν το καθυστερούσαν ή αν δεν βγει και καθόλου πριν αρχίσει.
Μάρ 19 2011 15:13
Φωτογραφία

Napster → Kai

Δε πιστευω να επαθε τιποτα η Madhouse Studios απο τους σεισμους. ~_~ Αυτη τη βδομαδα θα πρεπει να βγει το θρυλικο trailer. (Θα παω να αναψω καμια λαμπαδα αυτες τις μερες):hahaha: Ωραια. Μπραβο στους Triad. :D
Μάρ 19 2011 14:58
Φωτογραφία

Kai → Napster

:hahaha: Δε νομίζω!! :madtodeath: Άσε, τώρα που το θυμήθηκα, 17 μέρες μένουν και οι άτιμο δεν έχουν βγάλει ούτε ένα trailer να πάρουμε έτσι μια γεύση! Πάντως οι Triad έχουν δηλώσει πως θα το πιάσουν, σο who cares θα έχουμε σίγουρα καλά subs.
Μάρ 18 2011 22:40
Φωτογραφία

Napster → Mad_Hatter

Εγω οταν το επαιξα πριν κατι χρονια ειχα παντα μια βασικη 6αδα γιατι δεν μου αρεσαν/αντιπαθουσα τους αλλους χαρακτηρες αλλα τωρα τους εχω λατρεψει ολους. xD
Μάρ 18 2011 21:52
Φωτογραφία

Napster → Kai

Ειμαστε κακοι. Deal with it. Χοχοχο. Τι να κανω? Αυτη ηταν η πρωτη pic που εβγαλε ο γουγλις. Btw η δευτερη εικονα αμα πατησεις manly tears στην αναζητηση ειναι αυτη:[spoiler][IMG]http://www.concretebadger.net/images/blog/kaiji/manly-tears-motivator.jpg[/IMG][/spoiler] Τυχαιο?
Μάρ 18 2011 21:50
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Napster

α εγώ το αντίθετο, άλλαζα άπειρες φορές την 6αδα μου τόσοι καλοί χαρακτήρες, τους χρησιμοποίησα σχεδόν όλλους έστω και λίγο ^^
Μάρ 18 2011 21:05
Φωτογραφία

Kai → Napster

Btw! Τι many tears είναι αυτό που έβαλες; Αυτά είναι manly tears! [spoiler] [IMG]http://media.animevice.com/uploads/0/127/96052-kaiji_super.jpg[/IMG] [/spoiler]
Μάρ 18 2011 20:58
Φωτογραφία

Kai → Napster

Ναι, η αλήθεια είναι πως όσο πάνε και λιγοστεύουν XD
Μάρ 18 2011 20:39
Φωτογραφία

Kamui → Napster

To θυμαμαι. Αμα ημουν τοτε στο forum, θα ειχα μπει και εγω. Ας μην ξεχναμε ομωςπως συζητουσατε για games στο λαθος thread.
Μάρ 18 2011 20:33
Φωτογραφία

Napster → Kai

ΟΚ. Δε βλεπω posts απο αλλους και ανυσηχω. xD
Μάρ 18 2011 20:26
Φωτογραφία

Napster → Kamui

Εμ ναι, στο τελος μιλησαμε με vm με τον αδελφο σου γιατι δεν θελαμε να χαλασουμε το topic. xD Μονο 3 ατομα postαραν στο topic.:hihi2:
Μάρ 18 2011 20:26
Φωτογραφία

Napster → Mad_Hatter

Α μη νομιζεις. Ουτε εγω τον χρησιμοποιησα πολυ. ^^ Δυσκολα αλλαζα την [I]βασικη [/I]μου 6αδα.
Μάρ 18 2011 20:24