Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

οχι ρε, καμια σχεση. το manga ειναι του θεουλη Shirow Masamune, οπως καi το Appleseed (αν εχεις δει τις 2 ταινιες ξεχνα τις, το manga και το ova του ειναι πολυ καλυτερα.
Μάι 30 2010 20:01
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

Ε αν ειναι τοσο μικρο παιζει να το επισπευσουμε xd Δεν ειχε παντως αναμιξη ο oshi σε εκει, ε?
Μάι 30 2010 19:55
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

χεχ, δεν ειναι μεγαλο. 1 τομος 370 σελιδες το 1 και 8 κεφαλαιακια το 1.5.
Μάι 30 2010 19:39
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

Ελεγα να το διαβασω αλλα....μαμημενες εξεταστικες :P Μαλλον κατα καλοκαιρι μερια που θα ξαναδω και τις ταινιες.
Μάι 30 2010 19:37
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

το 1 και το 1,5 ναι. το 2.0 δεν το αντεξα... αρκετα κακο. το manga ειναι σαν τις σειρες. πολυ ωραιο, το σχεδιο δειχνει την ηλικια του, θα σου θυμισει το BAA νομιζω, στις αρχες του.
Μάι 30 2010 17:18
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

true, δε συγκρινεις σειρα με ταινια xd Εχεις διαβασει και το manga εσυ?
Μάι 30 2010 16:17
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

οταν βλεπεις τις σειρες και την ταινια τους ( solied state society) μην τις συγκρινεις με τις 2 ταινιες. διαφορετικο κλιμα, διαφορετικα πραγματα θελουν να πουν... εγω τα λατρευω ολα με τον τροπο τους... εκτος απο 2ο manga που ειναι λιγο αθλιο XD
Μάι 30 2010 15:31
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

Την εχω ηδη αρχισει τη 2η :P Αν και να πω την αληθεια καλυτερη ολλων μου φανηκε η 1η ταινια.
Μάι 30 2010 15:25
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

laughing man huh? ελπιζω να δεις και την 2η σεζον. δεν ειναι τοσο "ψαγμενη" οσο η 1η αλλα εχει πιο καλη ροη και ειναι πολυ καλογραμμενη. υπαρχει και το ονοματακι Mamoru Oshii στο script...
Μάι 30 2010 14:54
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Barbara

thankies :)
Μάι 29 2010 21:58
Φωτογραφία

Barbara → Mad_Hatter

για να βάλεις video links θα γραφεις [youtube]την ιστοσελίδα[/youtube][SIZE=1] [/SIZE]
Μάι 29 2010 21:54
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i48.tinypic.com/2jbv808.jpg[/IMG]
Μάι 29 2010 17:51
Φωτογραφία

Jiraiya → Mad_Hatter

Thanks
Μάι 29 2010 01:22
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Jiraiya

Χρονια πολλα man
Μάι 29 2010 01:20
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Mad_Hatter

You know the drill [url]http://www.youtube.com/watch?v=fdsXasi5HDY[/url]
Μάι 27 2010 04:16