Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Serestrum → Mad_Hatter
οχι ρε, καμια σχεση. το manga ειναι του θεουλη Shirow Masamune, οπως καi το Appleseed (αν εχεις δει τις 2 ταινιες ξεχνα τις, το manga και το ova του ειναι πολυ καλυτερα.
Μάι 30 2010 20:01
Mad_Hatter → Serestrum
Ε αν ειναι τοσο μικρο παιζει να το επισπευσουμε xd
Δεν ειχε παντως αναμιξη ο oshi σε εκει, ε?
Μάι 30 2010 19:55
Serestrum → Mad_Hatter
χεχ, δεν ειναι μεγαλο. 1 τομος 370 σελιδες το 1 και 8 κεφαλαιακια το 1.5.
Μάι 30 2010 19:39
Mad_Hatter → Serestrum
Ελεγα να το διαβασω αλλα....μαμημενες εξεταστικες :P
Μαλλον κατα καλοκαιρι μερια που θα ξαναδω και τις ταινιες.
Μάι 30 2010 19:37
Serestrum → Mad_Hatter
το 1 και το 1,5 ναι. το 2.0 δεν το αντεξα... αρκετα κακο.
το manga ειναι σαν τις σειρες. πολυ ωραιο, το σχεδιο δειχνει την ηλικια του, θα σου θυμισει το BAA νομιζω, στις αρχες του.
Μάι 30 2010 17:18
Mad_Hatter → Serestrum
true, δε συγκρινεις σειρα με ταινια xd
Εχεις διαβασει και το manga εσυ?
Μάι 30 2010 16:17
Serestrum → Mad_Hatter
οταν βλεπεις τις σειρες και την ταινια τους ( solied state society) μην τις συγκρινεις με τις 2 ταινιες. διαφορετικο κλιμα, διαφορετικα πραγματα θελουν να πουν... εγω τα λατρευω ολα με τον τροπο τους... εκτος απο 2ο manga που ειναι λιγο αθλιο XD
Μάι 30 2010 15:31
Mad_Hatter → Serestrum
Την εχω ηδη αρχισει τη 2η :P
Αν και να πω την αληθεια καλυτερη ολλων μου φανηκε η 1η ταινια.
Μάι 30 2010 15:25
Serestrum → Mad_Hatter
laughing man huh? ελπιζω να δεις και την 2η σεζον. δεν ειναι τοσο "ψαγμενη" οσο η 1η αλλα εχει πιο καλη ροη και ειναι πολυ καλογραμμενη. υπαρχει και το ονοματακι Mamoru Oshii στο script...
Μάι 30 2010 14:54
Barbara → Mad_Hatter
για να βάλεις video links θα γραφεις [youtube]την ιστοσελίδα[/youtube][SIZE=1]
[/SIZE]
Μάι 29 2010 21:54
The Tragic Prince → Mad_Hatter
You know the drill
[url]http://www.youtube.com/watch?v=fdsXasi5HDY[/url]
Μάι 27 2010 04:16


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
