Community Status Updates
Serestrum → Mad_Hatter
το 1 και το 1,5 ναι. το 2.0 δεν το αντεξα... αρκετα κακο.
το manga ειναι σαν τις σειρες. πολυ ωραιο, το σχεδιο δειχνει την ηλικια του, θα σου θυμισει το BAA νομιζω, στις αρχες του.
May 30 2010 17:18


This status update has reached the maximum number of replies allowed
