Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kaidou → Mad_Hatter

Το καταλαβα. :) Btw,καλα κανεις και τα λες αυτα.Σε τετοια thread ευκολα γινονται καυγαδες,αν και νομιζω πως τα πολα fanboys εχουν αραιωσει στο forum ή εχουν διορθωθει :P
Φεβ 23 2012 17:04
Φωτογραφία

Botsun → Mad_Hatter

Θα μου άρεσε περισσότερο,να γίνει το time skip αλλά αφού ξαναβρεθούν ο Killua me ton Gon.Γιατί φοβάμαι,πως μετά θα απλώσει πολύ η πλοκή και θα κάνουμε να τον δούμε καμιά 150αρια κεφάλαια,όπως συναίβει με τον Kurapica !! T__T Τσέκαρε και το σετ μου!! :3
Φεβ 23 2012 16:37
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Kaidou

[QUOTE] @M_H Προς θεου δεν ειπα πως ειναι τεμπελης... [/QUOTE] Ναι ρε το ξέρω, δε το είπα για σένα, απλώς για να προλάβω καταστάσεις που έχουμε ξαναζήσει ^^
Φεβ 23 2012 15:35
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Botsun

Δε με πρήζεις μου αρέσουν συζητήσεις για τα αγαπημένα μου manga :) Αυτή τη θεωρία τη σκεφτόμουν, αλλά δε μου πολυαρέσει. Πόσταρε άφοβα στο thread, δεν έχουμε πρόβλημα με τα predictions, εφόσον είναι βασισμένα κάπου (και το συγκεκριμένο είναι, τρελό hint έριξε).
Φεβ 23 2012 15:24
Φωτογραφία

Botsun → Mad_Hatter

Άκου θεωρία που διάβασα στο mangahelpers. Λένε ότι,ίσως το HxH πηγαίνει για time skip,λόγω του επιλόγου που είχε στο κάτω-κάτω μέρος της τελευταίες σελίδας.Δεν ξέρω,αν το θυμάσε καθόλου,αλλά άφηνε διφορούμενο μύνημα. [SPOILER]Τεσπα,που'σαι ρε Kaito,σ'έφαγαν μπαμπέσικα,αλλά τουλάχιστον ξαναγεννήθηκες redhead! XD[/SPOILER] Σε πρήζω,αλλά δεν θέλω να ποστάρω στο thread,ολόκληρη σποιλερ συζήτηση.
Φεβ 23 2012 15:10
Φωτογραφία

KennyMad_Hatter

Εκκρεμότητες, φίλτατε συνάδελφε, εκκρεμότητες. :P
Φεβ 22 2012 23:40
Φωτογραφία

Mad_HatterKenny

Παρατήρησα ότι δεν υπάρχει το Devilman στη Manga list σου ντροπή και αίσχος
Φεβ 22 2012 23:38
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Putin

[SPOILER=the temptation] [IMG]http://i44.tinypic.com/zn1veb.jpg[/IMG] [/SPOILER] [SPOILER=and the concequences] [IMG]http://i40.tinypic.com/29mvi8p.png[/IMG] [/SPOILER]
Φεβ 22 2012 22:42
Φωτογραφία

Mad_Hatter → The Tragic Prince

[IMG]http://i41.tinypic.com/2vucw01.jpg[/IMG]
Φεβ 22 2012 22:39
Φωτογραφία

Botsun → Mad_Hatter

Εμ,γι'αυτό τόσα χρόνια είναι μέσα στην 10αδα της Jump. Αν δούλευε,όπως οι υπόλοιποι Oda,Kubo,etc. η Jump,δεν θα είχε άλλη σειρά...
Φεβ 22 2012 21:31
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Botsun

Καλά ναι το ότι είναι τεμπέλης είναι, αλλά όταν θέλει είναι θεούλης.
Φεβ 22 2012 21:28
Φωτογραφία

Botsun → Mad_Hatter

Ok,that's cool. :O Αλλά,αν σου βγει το όνομα,δεν υπάρχει γυρισμός!!
Φεβ 22 2012 21:25
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Botsun

Νομίζω πλησιάζει το release του νέου dragon quest Και μάλλον άρχιζει να προθερμαίνει τα δάχτυλα του. Μεσα σε όλλα αυτά όμως άκουσα και ότι αρνήτε να προσλάβει βοηθούς/assistants και ανέβηκε (even more) η εκτίμηση μου για αυτόν.
Φεβ 22 2012 21:22
Φωτογραφία

Botsun → Mad_Hatter

[QUOTE]On another note, this week included, this is now 3 weeks of pretty damn shitty artwork. I guess the "influenza" rumor could be true. [/QUOTE] Λες ο προκομμένος (Togashi) να αρρώστησε ;
Φεβ 22 2012 21:18
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Mad_Hatter

[IMG]http://www.popanime.net/megami/gallery/persona2is/art/persona2is2.jpg[/IMG]
Φεβ 22 2012 17:52