Jump to content


Community Status Updates


Photo

KennyMad_Hatter

Νομίζω τα παραλές. :hahaha:
Feb 22 2012 02:58
Photo

Mad_HatterKenny

Ο βασιλιάς επανήλθε στο θρόνο του.
Feb 22 2012 02:56
Photo

The Tragic Prince → Mad_Hatter

[IMG]http://www.tumblr.com/photo/1280/artofkazumakaneko/9555866064/1/tumblr_lga8nqGuEp1qf8jks[/IMG]
Feb 21 2012 22:13
Photo

The Tragic Prince → Mad_Hatter

[IMG]http://images.wikia.com/finalfantasy/images/5/5a/KefkaThirdEXMode.png[/IMG]
Feb 19 2012 20:41
Photo

The Tragic Prince → Mad_Hatter

[IMG]http://images.wikia.com/finalfantasy/images/3/3c/KefkaAltEXModeRender.PNG[/IMG]
Feb 19 2012 19:53
Photo

Botsun → Mad_Hatter

Σε νιώθω.... Ισχύει,βέβαια τα μισά νήματα από εκεί,εδώ θα τα κλείδωναν,αλλά τεσπα. Άκυρο,είναι που'ναι περίεργος ο Togashi,το αφήσανε κι οι mangastream,άντε να βγάλουμε νόημα τί γίνεται! XD
Feb 19 2012 18:55
Photo

Mad_Hatter → Botsun

Εξεταστικές γίνονται :( έχουμε αφήσει πολλές εκρεμμότητες, το subforum, awards κλπ κλπ λίγο ακόμα υπομονή να ξεμπερδέψουμε και θα πάρουν σειρά όλλα xd Το subforum του mangahelpers το προτείνω να το διαβάζεις btw αρκετά συχνά, λένε πολύ ωραία πράγματα.
Feb 19 2012 18:50
Photo

Botsun → Mad_Hatter

Τί γίνεται στο μέτωπο του HxH subforum ; Γίνομαι,κουραστικός,αλλά έκανα Lurk στο [URL="http://mangahelpers.com/forum/forumdisplay.php/902-Hunter-x-Hunter"]mangahelpers[/URL] και ζήλεψα !! :nanana:
Feb 19 2012 18:42
Photo

Mad_Hatter → Lord Leon

actually θα ζήταγα πριν γίνω mod, αλλά ήρθε ξαφνική η ανακοίνωση πρόσληψης και λέω άστο τώρα όμως που το σκέφτομαι ίσως να είναι και η μόνη λύση xd
Feb 18 2012 23:38
Photo

Lord Leon → Mad_Hatter

[QUOTE=Mad_Hatter;564971]Πάρτε πάλι free μπας και διαβάσω τίποτα i promise την επόμενη θα βάλω![/QUOTE] Γιατι δε ζητάς να σου κανουν και σένα ένα temp ban, μπας και στρωθείς; :P Θα ειναι και πρωτοτυπο τωρα που σαι mod.
Feb 18 2012 21:23
Photo

Mad_Hatter → Lord Leon

Θυμάμαι ότι ήταν κάπου στο HxH subforum του mangahelpers, αλλά δε θυμάμε που ακριβώς :( [URL="http://mangahelpers.com/forum/forumdisplay.php/902-Hunter-x-Hunter"]Hunter x Hunter[/URL] γράφουν ωραία πράγματα εκεί μέσα, το διαβάζω αρκετά συχνά
Feb 13 2012 19:08
Photo

Lord Leon → Mad_Hatter

[QUOTE=Mad_Hatter;563718][SPOILER] Λέγεται ότι όλλος αυτός ο σαματάς που προκάλεσε ο Pariston ήταν φόρος τιμής στον Netero, όπως ακριβώς οι Ryodan έσφαξαν την μαφία ως "requiem" στον Ubogin[/SPOILER][/QUOTE] Εχεις κάποιο λίνκ; ακούγεται ενδιαφερουσα αποψη.
Feb 13 2012 18:53
Photo

Mad_Hatter → Putin

[YOUTUBE]IgVdRhOxsyM[/YOUTUBE]
Feb 12 2012 22:26
Photo

GhostPrince → Mad_Hatter

oke, gomen gomen :P
Feb 05 2012 13:54
Photo

Mad_Hatter → GhostPrince

Καλησπέρες, παρακαλώ μην αναφέρεσε στο manga του one piese στο anime thread, ουτε και με spoiler tags :) Σου έκανα edit αυτό το κομμάτι [SPOILER]τη σκηνη με το jimbe που βλεπει το Luffy με τη weak-hoshi 8ελω να δω...αχαχα XD[/SPOILER]
Feb 05 2012 13:36