Community Status Updates
The Tragic Prince → Mad_Hatter
[IMG]http://www.tumblr.com/photo/1280/artofkazumakaneko/9555866064/1/tumblr_lga8nqGuEp1qf8jks[/IMG]
Feb 21 2012 22:13
The Tragic Prince → Mad_Hatter
[IMG]http://images.wikia.com/finalfantasy/images/5/5a/KefkaThirdEXMode.png[/IMG]
Feb 19 2012 20:41
The Tragic Prince → Mad_Hatter
[IMG]http://images.wikia.com/finalfantasy/images/3/3c/KefkaAltEXModeRender.PNG[/IMG]
Feb 19 2012 19:53
Botsun → Mad_Hatter
Σε νιώθω....
Ισχύει,βέβαια τα μισά νήματα από εκεί,εδώ θα τα κλείδωναν,αλλά τεσπα.
Άκυρο,είναι που'ναι περίεργος ο Togashi,το αφήσανε κι οι mangastream,άντε να βγάλουμε νόημα τί γίνεται! XD
Feb 19 2012 18:55
Mad_Hatter → Botsun
Εξεταστικές γίνονται :(
έχουμε αφήσει πολλές εκρεμμότητες, το subforum, awards κλπ κλπ λίγο ακόμα υπομονή να ξεμπερδέψουμε και θα πάρουν σειρά όλλα xd
Το subforum του mangahelpers το προτείνω να το διαβάζεις btw αρκετά συχνά, λένε πολύ ωραία πράγματα.
Feb 19 2012 18:50
Botsun → Mad_Hatter
Τί γίνεται στο μέτωπο του HxH subforum ;
Γίνομαι,κουραστικός,αλλά έκανα Lurk στο [URL="http://mangahelpers.com/forum/forumdisplay.php/902-Hunter-x-Hunter"]mangahelpers[/URL] και ζήλεψα !! :nanana:
Feb 19 2012 18:42
Mad_Hatter → Lord Leon
actually θα ζήταγα πριν γίνω mod, αλλά ήρθε ξαφνική η ανακοίνωση πρόσληψης και λέω άστο
τώρα όμως που το σκέφτομαι ίσως να είναι και η μόνη λύση xd
Feb 18 2012 23:38
Lord Leon → Mad_Hatter
[QUOTE=Mad_Hatter;564971]Πάρτε πάλι free μπας και διαβάσω τίποτα
i promise την επόμενη θα βάλω![/QUOTE]
Γιατι δε ζητάς να σου κανουν και σένα ένα temp ban, μπας και στρωθείς; :P
Θα ειναι και πρωτοτυπο τωρα που σαι mod.
Feb 18 2012 21:23
Mad_Hatter → Lord Leon
Θυμάμαι ότι ήταν κάπου στο HxH subforum του mangahelpers, αλλά δε θυμάμε που ακριβώς :(
[URL="http://mangahelpers.com/forum/forumdisplay.php/902-Hunter-x-Hunter"]Hunter x Hunter[/URL]
γράφουν ωραία πράγματα εκεί μέσα, το διαβάζω αρκετά συχνά
Feb 13 2012 19:08
Lord Leon → Mad_Hatter
[QUOTE=Mad_Hatter;563718][SPOILER]
Λέγεται ότι όλλος αυτός ο σαματάς που προκάλεσε ο Pariston ήταν φόρος τιμής στον Netero, όπως ακριβώς οι Ryodan έσφαξαν την μαφία ως "requiem" στον Ubogin[/SPOILER][/QUOTE]
Εχεις κάποιο λίνκ; ακούγεται ενδιαφερουσα αποψη.
Feb 13 2012 18:53
Mad_Hatter → GhostPrince
Καλησπέρες, παρακαλώ μην αναφέρεσε στο manga του one piese στο anime thread, ουτε και με spoiler tags :)
Σου έκανα edit αυτό το κομμάτι
[SPOILER]τη σκηνη με το jimbe που βλεπει το Luffy με τη weak-hoshi 8ελω να δω...αχαχα XD[/SPOILER]
Feb 05 2012 13:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
