Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

Τσεκαρε λιγο την πικ του Gaara στις νεες πικς μ..απαντησα σ αυτο π ειπες!! :P
Ιούν 16 2008 20:06
Φωτογραφία

Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™

Hehe e ma ti na kanw,eimai porwmeno me naruto,k akatsuki!! x3
Ιούν 16 2008 19:21
Φωτογραφία

I_am_Neji → °•πίΟu-πίΟu•°™

Heyz, thx geia to add!
Ιούν 16 2008 02:11
Φωτογραφία

Ephialtes → °•πίΟu-πίΟu•°™

οκ, θα την ανεβασω στο group
Ιούν 15 2008 23:10
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Ephialtes

heeey!! τ κανεις?? να σου πω, μηπως μπορεις να ποσταρεις την πικ π εχεις γ αβαταρ?? ε? Ε? Ε? πλιιιζ!
Ιούν 15 2008 23:04
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Azixel

το avatar σου**
Ιούν 15 2008 20:05
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Azixel

κ βεβαια naruto ftw! σε εκανα add γτ ειδα το σου απο τους τιτλους του Naruto χιχι :P Iku ze 3,2,1 MAKE SOME NOISE!
Ιούν 15 2008 20:05
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Mixed Blessing

thx γ το accept ρει :D
Ιούν 15 2008 19:48
Φωτογραφία

Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™

Heyaz!!!!!!!!! Thnx poly gia to add!!!!!!!! Naruto ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!! x3
Ιούν 15 2008 16:36
Φωτογραφία

Mixed Blessing → °•πίΟu-πίΟu•°™

[COLOR=indigo][B]Heyo heyo!!![/B][/COLOR] [COLOR=indigo][B]Thanx for the friend request naruto-mate![/B][/COLOR]:joyful:
Ιούν 15 2008 08:59
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → mihalakis21

τι? οχι σωστο ειναι!
Ιούν 15 2008 01:34
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → GkLoc

ναι τωρα ανεβασαμε τον πυχη! 8ελουμε να καταστρεψουμε την κονοχα...! δεν τον νικησε τον αδερφο του.. ηταν αρρωστος! αν δν ηταν 8α σ λεγα εγω! και το μεγαλειο του Itachi φαινεται γτ πριν πε8ανει στη μαχη, εδωσε στον αδερφο του ολες του τις δυναμεις...δλδ ηταν αρρωστος ο Ιταchι, ο αδερφος του Sasuke τον παλεψε και οταν ο Sasuke τον αποτελειωσε, ο αρρωστος Itachi πριν πε8ανει του δινει τις δυναμεις του..ε τι να πει κανεις γ τ παλικαρι..!
Ιούν 14 2008 23:39
Φωτογραφία

GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™

Aπο Οτι Εχω Ακουσει Τον Αδελφο Του Τον Νικησε!!! Τι,Ακομα Μουτρα Κανει Και Δεν Γυριζει Πισω?? Νωμιζα Ο Μοναδικος Σκοπος Του Ηταν Αυτος???
Ιούν 14 2008 23:30
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → GkLoc

ναι το 3ερω εμφανιζεται μοναχα σε μια σκηνη νομιζω..o sasuke φευγει απο την ομαδα πριν αρχισουν τα shippuuden και παει με τον Orochimaru που του υποσχε8ηκε δυναμη την οποια τοσο 8ελει ο sasuke για να σκοτωσει τον αδερφο του.. και φυσικα ο ναρουτο και η σακουρα δεν το δεχονται αυτο και παλευουν να τον κρατησουν αλλα δεν το καταφερνουν και απο τοτε μεχρι και οσα επεισοδια εχουν βγει ειτε στον νετ ειτε σε μανγκα ακομα δεν τον εχουν κανει να γυρισει πισω..ειναι μακακακος λιγο ο σασκε..και γινεται ακομα πιο πλ!
Ιούν 14 2008 23:27
Φωτογραφία

GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ωριμαζουν Τα Παιδια,Για Αυτο Αλλαζουν!
Ιούν 14 2008 23:21