Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Quajafrie

χρονια πολλααααα βρεεεεε!
Ιούν 19 2008 00:07
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → GkLoc

ΙΙΙΙΙΙ εισαι ιεροσυλος! find some time! ASAP!
Ιούν 18 2008 15:47
Φωτογραφία

GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™

Μπα,Δεν Παει Καθολου Καλα! Στο One Piece Μολις Τωρα Μπηκα Σε Ενα Πολυ Καλο Arc Και Εχω Αφησει Το Naruto Στην Ακρη! Ομως Που Θα Παει!Θα Το Δω!!!
Ιούν 18 2008 14:45
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → GkLoc

τι λεει ρει?? πως παει το narutoma???
Ιούν 18 2008 13:17
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Σου έστειλα για τα spoils
Ιούν 18 2008 10:47
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Μέρα πιου πιου.
Ιούν 18 2008 10:32
Φωτογραφία

Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™

A ναι κ το ονομα μ στο hi5 einai Eliza =D
Ιούν 17 2008 23:22
Φωτογραφία

Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™

αααααα εβρηκα!!!!!!!! Πολυ ωραο τον εκανες!!!!!! μπραβο μπραβο!!!!!!! =D
Ιούν 17 2008 23:20
Φωτογραφία

Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™

thnx a tooon!!!!!!! x3 Αντε να δουμε,αλλα και παλι δν ξερω,νομιζω οτι ειμαι πολυ αρχαρια =/ τεσπα,π την εχεις την πικ?!!?!??! *_*
Ιούν 17 2008 23:19
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → donald13

αποφασισα! αυτη 8α αφησω! τελοc! ( 8ελω πισω τα ροζ anime Μαλλια μ :( ... )
Ιούν 17 2008 23:17
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → donald13

δες κι εσυ το Masterpiece m που μολις Uploadαρα
Ιούν 17 2008 22:45
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

δεεεες τι εκανα Uploaaaad! ειναι το masterpiece μου!!
Ιούν 17 2008 22:44
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Azixel

Tην εκανα upload την προχ8εσινη π σ λεγααλλα σε χαλια ποιοτητα -.-" δε φαινεται τπτ πφφφφ
Ιούν 17 2008 22:43
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

heyyyy γιαχοοου ειμαι η πρωτη π ποσταρει και η πρωτη friend? jajaajajja!
Ιούν 17 2008 21:40
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Azixel

μη λες βλακιες ορε! οι ζωγραφιες τα σκιτσα σ ειναι πολυ γαματα! εντωμετα3υ, ποιος εισαι στο hι5?
Ιούν 17 2008 21:36