Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™
Μπα,Δεν Παει Καθολου Καλα!
Στο One Piece Μολις Τωρα Μπηκα Σε Ενα Πολυ Καλο Arc Και Εχω Αφησει Το Naruto Στην Ακρη!
Ομως Που Θα Παει!Θα Το Δω!!!
Ιούν 18 2008 14:45
Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™
αααααα εβρηκα!!!!!!!!
Πολυ ωραο τον εκανες!!!!!! μπραβο μπραβο!!!!!!! =D
Ιούν 17 2008 23:20
Azixel → °•πίΟu-πίΟu•°™
thnx a tooon!!!!!!! x3
Αντε να δουμε,αλλα και παλι δν ξερω,νομιζω οτι ειμαι πολυ αρχαρια =/
τεσπα,π την εχεις την πικ?!!?!??! *_*
Ιούν 17 2008 23:19
°•πίΟu-πίΟu•°™ → donald13
αποφασισα! αυτη 8α αφησω! τελοc! ( 8ελω πισω τα ροζ anime Μαλλια μ :( ... )
Ιούν 17 2008 23:17
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Azixel
Tην εκανα upload την προχ8εσινη π σ λεγααλλα σε χαλια ποιοτητα -.-" δε φαινεται τπτ πφφφφ
Ιούν 17 2008 22:43
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
heyyyy γιαχοοου ειμαι η πρωτη π ποσταρει και η πρωτη friend? jajaajajja!
Ιούν 17 2008 21:40
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Azixel
μη λες βλακιες ορε! οι ζωγραφιες τα σκιτσα σ ειναι πολυ γαματα! εντωμετα3υ, ποιος εισαι στο hι5?
Ιούν 17 2008 21:36


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
