Jump to content


Community Status Updates


Photo

Maya-chanTea-chan

Δωράκι για τους Twilight haterz: [URL]http://liz908.vox.com/library/post/breaking-dawn-as-it-should-have-been-a-parody.html[/URL]
Feb 22 2010 19:58
Photo

avaton → Maya-chan

Θέλω ένα με άσχημο τέλος...
Feb 22 2010 19:58
Photo

Maya-chan → avaton

Shoujo ε? Θες κάτι γλυκανάλατο ή κάτι καμμένο? Αν θες καμμένο δοκίμασε το The Wallflower που είναι από τα καλύτερα που έχω διαβάσει. Από πιο γλυκανάλατα υπάρχει το Hana-Kimi που είναι ψιλο-brainless με πολύ γούτσου-γούτσου και κωμικά στοιχεία. Και υπάρχει και το Skip Beat το οποίο θέλω να διαβάσω και έχω ακούσει καλά λόγια.
Feb 22 2010 19:54
Photo

avaton → Maya-chan

Κατι σε shoujo έχεις να προτείνεις; γιατί δεν εχω την ψυχολογία να διαβάσω το Eden τώρα :/
Feb 22 2010 17:57
Photo

Maya-chan → avaton

OK. Περιμένω εντυπώσεις. ^^
Feb 21 2010 08:35
Photo

avaton → Maya-chan

Αύριο που θα έχω χρόνο το απογευματάκι θα διαβάσω σύγουρα μέχρι τον 3ο τόμο!
Feb 20 2010 23:18
Photo

Maya-chan → avaton

Και ακόμα δεν έχεις δει τίποτα! Στην ουσία ο πρώτος τόμος είναι εισαγωγή. Παρακάτω αρχίζει η πραγματική ιστορία. Διάβασέ το και θα με θυμηθείς. :)
Feb 20 2010 23:10
Photo

avaton → Maya-chan

Mε την ευκαιρία να σου πώ,πως έχω διαβάσει τον μόνο τον πρώτο τόμο.Και μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Σε όλους τους τομείς με έχει καλήψει....
Feb 20 2010 22:08
Photo

avaton → Maya-chan

Χάρηκα που βοήθησα :) Αν θές κατι άλλο πες μου ,αν το έχω θα το ανεβάσω !
Feb 20 2010 18:08
Photo

Maya-chan → avaton

Δεν ξέρεις πόσο σε λατρεύω! Έφυγα για download.:bike:
Feb 20 2010 17:33
Photo

avaton → Maya-chan

Τόμος 08 - [url]http://www.megaupload.com/?d=TRD2W2OW[/url] Τόμος 09 - [url]http://www.megaupload.com/?d=NRRNLEPI[/url] Τόμος 10 - [url]http://www.megaupload.com/?d=WYGATN0L[/url] Τόμος 11 - [url]http://www.megaupload.com/?d=EUWZER2B[/url] Τόμος 12 - [url]http://www.megaupload.com/?d=BBH2LYCH[/url] Αυτούς είχα απο Eden.Είναι τα official english publications.Σε άριστη ποιότητα :)
Feb 20 2010 17:24
Photo

Maya-chan → sefiroth

[B]η[/B] αποπάνω :P
Feb 16 2010 18:21
Photo

avaton → Maya-chan

Τα έχω κατεβάσει απο διάφορες σελίδες στο παρελθόν. Όλα τα english publication volumes που έχω όμως είναι απ'τους Case-DCP
Feb 15 2010 20:30
Photo

Maya-chan → avaton

Έτσι μπράβο! Θα περιμένω μιας και το Eden είναι το αγαπημένο μου manga. Αλήθεια που τα βρίσκεις όλα αυτά?
Feb 15 2010 20:28
Photo

avaton → Maya-chan

Έχω 5 τόμους απο Eden. Σε άριστη ποιότητα απο τα English Publications.Η Ποιότητα ίσως είναι η καλύτερη σε όλο το διαδίκτυο,χώρις να υπερβάλω....Θα τα ανεβάσω μια απο αυτές τις μέρες.
Feb 15 2010 20:25