Jump to content


Community Status Updates


Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Α, έτσι. Μπράβο στη γατούλα, να φέρνει τιμή στο όνομα! Αν και τόσο hardcore εγώ δεν είμαι. :P Εσένα πως σε λένε κανονικά? Ναι, Κρήτη, μηχανικός υπολογιστών στα Χανιά. Κι επειδή κι αυτό δεν είναι μικρή απόσταση από το σπίτι, σε καταλαβαίνω καλύτερα από όσο νομίζεις στο θέμα της απαγορευμένης λέξης. ;)
Jan 30 2012 14:31
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Μάγια λένε τη γάτα ενός φίλου μου. Μιλάμε για ένα απίστευτο δαίμονα :P Αναρρίχηση στο ψηλότερο σημείο της κουζίνας με 3 4 άλματα χωρίς καν δt. Διακόσμηση εσωτερικών χώρων. Σπρώχνει κάτω οτιδήποτε φωτογραφία-διακοσμητικό-αντικείμενο δεν της αρέσει. Δεν πολυσυγκρατεί τα νύχια της όταν πας να παίξεις μαζί της (ή αλλιώς σου κάνει το χέρι σταυρόλεξο) Και, έχει πέσει 3 ή 4 φορές από τον 5ο όροφο. Καταλαβαίνεις γιατί γελάω :P Κρήτη σπουδάζεις; Τι αντικείμενο;
Jan 30 2012 14:11
Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Ω ναι! Κατεβάζω να τα πάρω μαζί μου όταν γυρίσω Κρήτη και αρχίζω σύντομα. ;) [URL="http://onemillionthankyou.com/"]Thank you![/URL] Και ναι, Μάγια με λένε και κανονικά. ^^
Jan 30 2012 14:00
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Οκ οι προτάσεις;
Jan 30 2012 12:48
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Λοιπόν Μάγια, επειδή δεν μου αρέσει το σκορποτράγουδο θα σ' εξαναγκάσω να ακούσεις ολόκληρα άλμπουμ. Θα σου πετάξω 10 τραγουδάκια με το φτυάρι και θα σε εξαναγκάσω να ακούσεις τα άλμπουμ για να βρεις τα περισσότερα διαμάντια. Ogre battle, για χαωτικές επικές καταστάσεις Old-fashioned lover boy, vaudeville καταστάσεις Misfire We are the champions, συγκινητικός ύμνος Stone cold crazy, πραγματικά τρελό Bring back that Leroy Brown, πανηγυρτζίδικο Death on two legs, αβυσσαλέο μίσος Killer Queen, πολύ στυλάκι Teo torriate, αν και προσωπικά δεν μου αρέσει το ρεφραίν στα Ιαπωνικά The prophet's song, επικό Ή καλύτερα στρώσου και άκουσε τα άλμουμ: Queen II Sheer heart attack A night in the Opera A day at the races Στρώσου!!! Μάγια σε λένε; Πες μου πως σε λένε έτσι να πεθάνω στο γέλιο!!!!
Jan 29 2012 17:05
Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Για Queen λέμε τώρα. Τραγούδι κυρίως, εκός αν υπάρχει κάποιο album που είναι τόσο καλό που να πάνε όλα τα τραγούδια για recommendations. ^^
Jan 29 2012 15:11
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Ποιο ν' ακούσεις μετά; Τραγούδι, άλμπουμ, συγκρότημα; Τι όρεξη έχεις;
Jan 29 2012 15:03
Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Μα γιατί??? Εγώ το πήρα ως μια άλλη απόδειξη για το πόσο γαμάτοι είναι οι Queen. Και μιας και το ακούς, δώσε και καμιά πρόταση για το πιο να ακούσω μετά. Και θα συμφωνήσω για το παστίτσιο. :P
Jan 28 2012 14:30
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Θέλω και 2ο παστίτσιο για αποζημείωση. Βίασες στην Τρύπα το αγαπημένο μου αυτές τις μέρες συγκρότημα.
Jan 28 2012 13:27
Photo

Maya-chan → Napster

Τρελάθηκα με το avatar βασικά. Μου θυμίζει διάφορα που έχω δει με samurai αλλά δε μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς. Thanks a bunch. ^^
Jan 27 2012 20:01
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Θα πεθάνω δηλαδή από βαριά γηρατειά...
Jan 26 2012 17:19
Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Όχι. Περίμενε μόνο να μάθω να το φτιάχνω!
Jan 26 2012 15:37
Photo

Napster → Maya-chan

Χεχ...τόσο πολύ σου άρεσε το setάκι μου? :3 Φχαριστώ, και το δικό σου είναι πολύ ωραίο, ειδικά η sig. Υ.Γ. Kudos που έγινες mod. Υ.Γ. #2 Άντε, έδωσα στο post σου το πρώτο μου rep.
Jan 26 2012 15:19
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Heßstraße γωνία Augustenstraße. Αποθαρρύνθηκες; :P
Jan 26 2012 13:29
Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Άντε και τρόμαξα! Έχω και κάτι αιώνες να φάω λαζάνια και δεν τα αναγνωρίζω πλέον. XD Ε, καλά για να σου ξεπληρώσω την παρεξήγηση, δώσε μου διεύθυνση και θα σου στείλω ένα μεγάλο ταψί. :P
Jan 26 2012 13:22