Jump to content


Community Status Updates


Photo

Maya-chan → Fallen_Mpougatsa

Χαίρομαι να φτιάχνω το κέφι του κόσμου. :P Να το λέμε, θα έχουμε δίκιο. XD Νομίζω ότι το να έχεις επί ένα χρόνο μέσα σου ανθρωποφάγα σκουλήκια για να σώσεις την κόρη της γυναίκας που αγαπάς μάταια αρκεί για να βγεις woobie της δεκαετίας.
Jan 16 2012 23:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → Maya-chan

[QUOTE=Maya-chan]Οι άλλοι είναι άντρες βαριοί, μελαγχολικοί κι αδίστακτοι, which is fine, I guess. Συμπαθώ μέχρι στιγμής τον Kariya γιατί είναι μεγάλος φουκαράς.[/QUOTE] Αυτό το post μου συμπλήρωσε μια καλή μέρα. Το κερασάκι στην τούρτα. Ξέρεις βέβαια ότι αυτό τώρα τραβάει να λέμε "όχι για μένα, για τον φουκαριάρη τον Kariya" έτσι?
Jan 16 2012 22:20
Photo

Kalamaris → Maya-chan

Θα γινοταν επανασταση!!!!!!
Jan 09 2012 22:28
Photo

Maya-chan → Kalamaris

[QUOTE]Τωρα παω απο horror μερια με necronomicon.Tο [B]the Stand[/B] του stephen king ειναι καλο?[/QUOTE] Πρέπει να αρχίσω να βάζω φόρο στα βιβλία μου, μου φαίνεται. Τ__Τ
Jan 09 2012 19:36
Photo

Maya-chan → OdyMonaxos

Ευχαριστώ, φίλε. Επίσης, καλή χρονιά και όλα καλά. ^^
Jan 01 2012 17:37
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Περαστικά, σιδερένια και καλή χρονιά!!
Jan 01 2012 13:59
Photo

KennyMaya-chan

Αλήθεια, Punpun v09 διάβασες; Αυτό το manga όσο πάει γίνεται πιο ψυχοπλακωτικό. T__T
Dec 15 2011 13:04
Photo

KennyMaya-chan

Ή είμαστε σοβαροί nerds ή δεν είμαστε.
Dec 07 2011 16:28
Photo

Maya-chanKenny

Πςςςςς.... Τι ψαγμένα παιχνίδια πας και βρίσκεις.
Dec 07 2011 16:17
Photo

iristellaMaya-chan

A μια χαρούλα. XD Go team Reinhard! Σε εκανα accept οπότε I am bound to drop by often. ^^
Nov 19 2011 23:04
Photo

Maya-chaniristella

Ε ναι, είναι και [URL="http://img.photobucket.com/albums/v350/kurogin/106.jpg"]σχεδόν επίσημη[/URL] η σχέση τους. :P Αν σου αρέσουν κι όλας θα έχεις κάτι να χαίρεσαι να βλέπεις. ^^ Καλό ξεκίνημα πάντως. Μιας και το βλέπεις τώρα, πέρνα να πεις καμιά εντύπωση που και που. Σε έκανα add στο msn.
Nov 18 2011 08:37
Photo

iristellaMaya-chan

Ε να πώς να το πω.... Έπιασα κάτι vibes. Mία που ήταν ένα μυαλό μία φωνή, άλλη μία που κοιταζόντουσαν βαθιά μέσα στα μάτια. Δεν θέλω και πολύ να καταλάβω who is who in that movie. XD
Nov 17 2011 23:39
Photo

Maya-chaniristella

Οχοχο, αναρωτιέμαι γιατί το λες. :kakaka: Κάτσε να δεις και τον Reinhard ξαπλωμένο στην πολυθρόνα να χαϊδεύει το μαλλάκι του Sieg. ^^
Nov 17 2011 23:03
Photo

iristellaMaya-chan

Ξεκίνησα όπως μου είπες και είμαι κανά 15λεπτο στην πρώτη ταινία. Let me guess το ζευγάρι για το οποίο μου μίλαγες στο Golden Wings είναι ο Reinhard με τον Siegfried έτσι?
Nov 17 2011 18:29
Photo

Maya-chan → pc_magas

Κι εσύ τώρα αρχίζεις?
Nov 15 2011 15:16
  • pc_magas's Photo
    pc_magas
    Τι αρχίζω?
    Jul 17 2012 15:19