Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

[QUOTE=Maya-chan;561508]Α, και είμαι [B]gay[/B] για την Beatrice από Umineko. :P[/QUOTE] THAT was twisted :P
Feb 06 2012 22:09
Photo

Kalamaris → Maya-chan

blah blah blah can't heeear you:stubborn:
Feb 06 2012 16:28
Photo

Maya-chan → Kalamaris

Ναι, αλλά εσύ το διάλεξες. ^^
Feb 06 2012 16:22
Photo

Kalamaris → Maya-chan

Εσυ το φτιαξες.Λογικο ηταν ^^
Feb 06 2012 13:51
Photo

Maya-chan → Kalamaris

nice set. γρηγορα το βαρεθηκες το παλιο. ^^
Feb 06 2012 00:11
Photo

Maya-chan → klasobaniera

OK. Ρώτησα γιατί ήξερα ένα Νίκο που τον φώναζαν με αυτό το παρατσούκλι και έβλεπε anime και λέω μπας και. Γράψε άκυρο. :)
Feb 04 2012 17:46
Photo

klasobaniera → Maya-chan

οχι φωτη
Feb 04 2012 17:11
Photo

Maya-chanKenny

Όχι αλλά από ότι φαίνεται έπεσα έξω.:hihi2:
Feb 03 2012 15:04
Photo

KennyMaya-chan

Ποια απάντηση υποψιάζεσαι; :P [spoiler]Katawa Shoujo. :head:[/spoiler]
Feb 03 2012 15:01
Photo

Maya-chanKenny

Ρε, το είχα διαβάσει το ποστ σου, αλλά δεν άκουσα. Γενικά έχω αντοχές σαν αναγνώστρια και "ελάχιστες επιλογές" είναι ελάχιστες παραπάνω από όσο έχω συνηθίσει. Αλλά αυτό απαιτεί υπομονή Βούδα. Άλλη φορά θα ακούω. :emptyonexg1: Εσύ τελικά βρήκες καλό VN που έψαχνες? Αν και υποψιάζομαι την απάντηση.
Feb 03 2012 14:57
Photo

KennyMaya-chan

Εμ, δεν ρώταγες πρώτα πριν ξεκινήσεις το F/SN VN... ωκεανός βαρεμάρας είναι. :P
Feb 03 2012 14:51
Photo

Kalamaris → Maya-chan

[QUOTE]5. Yep, όμως είμαστε 99% σίγουροι ότι μόνη της έφυγε... :/[/QUOTE] Απο που και ως που????????
Feb 02 2012 18:52
Photo

Fallen_Mpougatsa → Maya-chan

[QUOTE=Maya-chan;560193]mine ^^ 1) Στο πρώτο μου forum ήμουν ο εξυπνάκιας της παρέας και είχα μπλέξει σε flame wars μέχρι που έφαγα ban 2) Έδωσα υπόσχεση γάμου όταν ήμουν 4 χρονών 3) Είμαι κοκκινομάλλα εδώ και 1μιση χρόνο 4) Για μια περίοδο θεωρούσα τον Brad Pitt τον ωραιότερο άντρα στον κόσμο [B]5) Η γιαγιά μου αγνοείται[/B][/QUOTE] Damn. Ελπίζω αυτό να ναι ψέμα.
Feb 02 2012 00:12
Photo

Maya-chan → klasobaniera

Μπας και σε λένε Νίκο?
Feb 01 2012 23:51
Photo

Maya-chanNight Wizard Seal

Μηχανικός Υπολογιστών. Aka, geek academy. :P Είναι ωραία εδώ πάντως. Ναι ρε συ, αυτό εννοώ κι εγώ. XD
Feb 01 2012 23:38