Community Status Updates
OdyMonaxos → Maya-chan
[QUOTE=Maya-chan;561508]Α, και είμαι [B]gay[/B] για την Beatrice από Umineko. :P[/QUOTE]
THAT was twisted :P
Feb 06 2012 22:09
Maya-chan → klasobaniera
OK. Ρώτησα γιατί ήξερα ένα Νίκο που τον φώναζαν με αυτό το παρατσούκλι και έβλεπε anime και λέω μπας και. Γράψε άκυρο. :)
Feb 04 2012 17:46
Kenny → Maya-chan
Ποια απάντηση υποψιάζεσαι; :P
[spoiler]Katawa Shoujo. :head:[/spoiler]
Feb 03 2012 15:01
Maya-chan → Kenny
Ρε, το είχα διαβάσει το ποστ σου, αλλά δεν άκουσα. Γενικά έχω αντοχές σαν αναγνώστρια και "ελάχιστες επιλογές" είναι ελάχιστες παραπάνω από όσο έχω συνηθίσει. Αλλά αυτό απαιτεί υπομονή Βούδα. Άλλη φορά θα ακούω. :emptyonexg1:
Εσύ τελικά βρήκες καλό VN που έψαχνες? Αν και υποψιάζομαι την απάντηση.
Feb 03 2012 14:57
Kenny → Maya-chan
Εμ, δεν ρώταγες πρώτα πριν ξεκινήσεις το F/SN VN... ωκεανός βαρεμάρας είναι. :P
Feb 03 2012 14:51
Kalamaris → Maya-chan
[QUOTE]5. Yep, όμως είμαστε 99% σίγουροι ότι μόνη της έφυγε... :/[/QUOTE]
Απο που και ως που????????
Feb 02 2012 18:52
Fallen_Mpougatsa → Maya-chan
[QUOTE=Maya-chan;560193]mine ^^
1) Στο πρώτο μου forum ήμουν ο εξυπνάκιας της παρέας και είχα μπλέξει σε flame wars μέχρι που έφαγα ban
2) Έδωσα υπόσχεση γάμου όταν ήμουν 4 χρονών
3) Είμαι κοκκινομάλλα εδώ και 1μιση χρόνο
4) Για μια περίοδο θεωρούσα τον Brad Pitt τον ωραιότερο άντρα στον κόσμο
[B]5) Η γιαγιά μου αγνοείται[/B][/QUOTE]
Damn. Ελπίζω αυτό να ναι ψέμα.
Feb 02 2012 00:12
Maya-chan → Night Wizard Seal
Μηχανικός Υπολογιστών. Aka, geek academy. :P Είναι ωραία εδώ πάντως.
Ναι ρε συ, αυτό εννοώ κι εγώ. XD
Feb 01 2012 23:38


This status update has reached the maximum number of replies allowed
