Community Status Updates
jhetfield19 → anime-dono
Μολις τελειωσα το hunter x hunter αν και μπορω να πω οτι θα γουσταρα κι αλλο....εχω στη μεση madlax haruhi suzumiya excel saga και μετα τα ongoing bleach,naruto,d gray man,kamen no maid guy,druaga no to,Itazura na kiss kai ta nea school rumble 3 kai zero no tsukaima 3.(πιο εκτενης αναφορα δεν γινεται:P)
Jul 29 2008 22:39
GkLoc → anime-dono
Ως μεγαλος Death Note Fan,πρεπει να Μπεις Εδω..........
[URL="http://www.anime.gr/forums/groups/90/"][COLOR=#907e49].aNiMe//GR Forums - Death Note - Yagami Light Fans[/COLOR][/URL]
Jul 29 2008 19:41
sasukina → anime-dono
:hi:δεν εχω συγκεκριμενη ωρα μεσα..μπαινω σχεδον καθε μερα αλλα οχι στανταρ ωρες...κυριως πρωι βεβαια αλλα και παλι δεν ειναι στανταρ!:thatsit:
btw.τι παρακολουθεις αυτο τον καιρο? :joyful:
Jul 27 2008 09:03
GkLoc → anime-dono
ΟMG,ηταν πολυ τεραστια και δεν μπορουσα να τα κατεβασω(Διοτι ο πυολογιστης αυτην την στιγμη ειναι μουφα)
Ολα τα επεισοδια dragonball Z τα πηρα απ'την Αλυσιδα του Forum,αμα μπεις τωρα,θα σου ερθουν πολυ νωρις!
Jul 23 2008 17:01
anime-dono → GkLoc
btw μου ειχες πει οτι εχεις ολα τα dbz. Απο που τα κατεβασες???
Jul 23 2008 16:58
anime-dono → GkLoc
Hi I was in the neibor και ειπα να πω ενα για και να σε ρωτησω αν ειδες τελικα κανενα AMV Hell :hi:
Jul 23 2008 16:53
anime-dono → GkLoc
Okay. anyway oyashumi :byejg9:Gkloc παω να ξεραθω :gn2:μεχρι αυριο το μεσημερι see ya.
Jul 23 2008 02:08
GkLoc → anime-dono
σκηνες απο επεισοδια ειναι ,Αμα το ειδες,Εφαγες ΜΕΓΑΛΑ Spoiler!!!!
Jul 23 2008 01:59
anime-dono → GkLoc
Να ask κατι. Το δευτερο βιντεο one piece που εχεις φτιαξει ειναι απο καποια ταινια οι σκηνες η απο επεισοδια???
Jul 23 2008 01:58


This status update has reached the maximum number of replies allowed
