Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

jimmare → anime-dono

Χεχε,τπτ...Αλλα τι σημαινει η φραση που μου ειπες στο vm???
Αύγ 20 2008 10:26
Φωτογραφία

anime-dono → jimmare

:hi:thanks για reg και yorosiku.
Αύγ 20 2008 08:31
Φωτογραφία

anime-dono → Walter

Ουπς δεν το ειδα μα και συ επρεπε να κανεις post στο profile μου. Τελος παντων αμα δεν τα εχεις αντιγραψει εγω δεν εχω προβλημα να περιμενω αν δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τους adn. Αυτο θα το δεις μολις γυρισεις φανταζομαι.Τα στοιχεια στα εστειλα.
Αύγ 12 2008 20:21
Φωτογραφία

anime-dono → archeria

Anta no avatar dai suki:lovulovu: desso, sugoku kawai :awww:. Want to be friends:ureshii:?
Αύγ 04 2008 09:19
Φωτογραφία
Φωτογραφία

dbgoku → anime-dono

naruto ship. βλεπω και εγω.. Υ.Γ. τον Minato εννοεις??
Αύγ 02 2008 21:02
Φωτογραφία

anime-dono → dbgoku

naruto ship.,one piece,D.Gray-man και soul eater οσο για Bleach το εχω αφησει τωρα με τα fillers και περιμενω να επιστρεψει στο story του Aizen. O btw nice profile pic. λατρευω τον Yondaime.:burningbe3:
Αύγ 02 2008 19:49
Φωτογραφία

dbgoku → anime-dono

nc to meet u too..βλεπω naruto and bleach αυτο το καιρο και αρχιζω one piece..u???
Αύγ 02 2008 18:39
Φωτογραφία

anime-dono → dbgoku

yo nice to meet you yoroshikou onegaishimas . Τι anime βλεπεις αυτον τον καιρο?
Αύγ 02 2008 15:38
Φωτογραφία

anime-dono → Walter

To Dragonball z το εχεις παρει απο τον Ephialtes??
Αύγ 02 2008 11:38
Φωτογραφία

sasukina → anime-dono

καλημερα!ναι κοπελα ειμαι αλλα δεν εχω προβλημα με την ηλικια μου!ειμαι 21!γενικα εχω παρακολουθησει παρα πολλα anime τωρα τι να καθομαι να σου λεω..προς το παρον παρακολουθω το school ruble και d gray man.να το δεις το fruit basket περναει πολυ ωραια μηνυματα αν και μπορεις να το πεις λιγο κοριτσιστικο οποτε δε ξερω κατα ποσο θα συμφωνησεις μαζι μου..αμα το δεις let me know τη γνωμη σου και αν δεν εχεις τπτ υποψην σου να παρακολουθησεις αργοτερα πες μου να σου να σου προτεινω τπτ! αμα διαβαζεις και manga εχω και μερικα υποψην μου και απο αυτα,αλλα κυριως γνωριζω για anime... χμμμ..αυτα προς το παρον~ελπιζω να εισαι καλα! :) cu around!
Ιούλ 30 2008 07:33
Φωτογραφία

jhetfield19 → anime-dono

με την ησυχια σου.
Ιούλ 29 2008 22:53
Φωτογραφία

anime-dono → jhetfield19

δεν εχω msn αλλα αμα περιμενεις φτιαχνω και τα λεμε give me 5-10 min.
Ιούλ 29 2008 22:51
Φωτογραφία

jhetfield19 → anime-dono

κοιτα για να καταλαβεις αρχισα ενα χρονο πριν να βλεπω ανιμε και εχω δει σε ποσοτητα γυρω στα 500GB.Μπορει και κατι τις παραπανω.χεχε ισως να το παρακανω αλλα αφου τη βρισκω.παντως βλεπω σειρα για την πλακα.ασε που περα απ τα ongoing που βγαινει ενα επεισοδιο τη φορα και περα απο οτι μανγκα αντιστοιχο βλεπω και αλλες σειρες.τεσπα θα σ στειλω πμ.
Ιούλ 29 2008 22:48
Φωτογραφία

anime-dono → jhetfield19

wtf??? :terror2::oo::oo:τα βλεπεις ολα αυτα ταυτοχρονα??? Εγω βλεπω one piece, kyo kara maoh , naruto, D Gray man, ikkitousen kai fruits basket:hahaha:
Ιούλ 29 2008 22:44