Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

GkLoc → anime-dono

Arigatou Anime-Dono!^^
Νοέ 22 2008 13:25
Φωτογραφία

anime-dono → GkLoc

[IMG]http://img509.imageshack.us/img509/9574/895276viowtq7qxcfd6.gif[/IMG]
Νοέ 22 2008 13:14
Φωτογραφία

samurai_pizza_dora → anime-dono

Χίλια ευχαριστω! ^^ Αντε αρχισα να γερναω :P
Νοέ 20 2008 14:01
Φωτογραφία

anime-dono → samurai_pizza_dora

Χρόνια πολλά :hbd:
Νοέ 20 2008 12:29
Φωτογραφία

Camus → anime-dono

Hehehehe… Εγώ το παρακολουθώ το συγκεκριμένο anime από 11 χρονών!!!!!:wooi2: Είναι άψογο!!!:riiight: A must watch!!!!!
Νοέ 20 2008 12:15
Φωτογραφία

anime-dono → Camus

Nope ... βασικά δεν το ήξερα είδα κάτι εικόνες στο profile σου :wis: , το έψαξα και μιας και είδα ότι υπάρχει στο ADN είπα να του δώσω μια ευκαιρία:orly:, αν και δεν προβλέπεται να το δω μέσα στους επόμενους 3 μήνες λόγο του ότι εχω μαζέψει 1,7TB ανιμε τα οποία δεν εχω δει ακόμα :canthelp:
Νοέ 20 2008 12:02
Φωτογραφία

Camus → anime-dono

Μόλις το διάβασα!!!! Τι κρίμα... Έχεις δει καθόλου Saint Seiya????
Νοέ 20 2008 11:57
Φωτογραφία

anime-dono → Camus

for some reason i am bored too, i cant make myself watch anime at this time also (για να γράφουμε και λίγο greek) σπάστηκα πολύ και ο λόγος είναι εδώ [url]http://www.anime.gr/forums/258247-post102.html[/url]
Νοέ 20 2008 11:54
Φωτογραφία

Camus → anime-dono

hehehehe.... Yup!!! But i am BOOOOORED!!!!!:nanana:
Νοέ 20 2008 11:50
Φωτογραφία

anime-dono → Camus

:oo: ohh shit i got caught :OMG3: πήρα ρεπό λόγο έλλειψης :gn2: you? at work?
Νοέ 20 2008 11:46
Φωτογραφία

Camus → anime-dono

U not at school??????
Νοέ 20 2008 11:43
Φωτογραφία

anime-dono → AquaLayzeR

Πήρα ρεπό για σήμερα λόγο :gn2:.
Νοέ 20 2008 11:36
Φωτογραφία

AquaLayzeR → anime-dono

Λεπτομέριες έχουμε δεν έχουμε το ίδιο είναι.Μόλις έγραψα βιολόγια μαύρα χάλια...Εσύ πώς και δεν έχεις??
Νοέ 20 2008 09:54
Φωτογραφία

anime-dono → AquaLayzeR

μερα ^.^ καλα πως και ετσι πρωινος δεν εχεται school?
Νοέ 20 2008 09:05
Φωτογραφία

anime-dono → °•πίΟu-πίΟu•°™

Ουπς :fromabove:...sory wrong person .
Νοέ 20 2008 08:03