Community Status Updates
anime-dono → Yu_Kanda
:oo::terror2::dazed:wtf????? σου ήρθαν κιόλας τα DVD Saint Seiya ? rly ??? τα κοίταξες??? είναι αυτά?? Sory but i just cant believe it τα ΕΛΤΑ με έχουν συνηθίσει στα 10ημερα :fromabove:
Nov 27 2008 22:43
anime-dono → Noitora
Sasiburi!!! Μια χαρά ,εδώ κλασικά σχολείο και anime όσο για το D.Gray-man το έχω τελειώσει καιρό τώρα :hehe: αλλά είπα να φτιάξω κάνα avat. και με αυτό να μην μείνει παραπονεμένο:P. Εσύ πως πάει ?
Nov 27 2008 18:47
Noitora → anime-dono
επ
τι κανεις εσυ??
^^
καηκαμε με D.gray man?
καλα κανεις.:tensai:
τα σπαει:chigau:
τι νεα?
Nov 27 2008 18:23
AquaLayzeR → anime-dono
Καλησπέρα, πώς πάει???Άμα θες μπές msn να τα πούμε από εκεί...
Nov 26 2008 18:55
anime-dono → Liberty19
[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/3172/5569fb93es2.gif[/IMG][IMG]http://img149.imageshack.us/img149/1027/90445ff7ih1.gif[/IMG][IMG]http://img149.imageshack.us/img149/479/63a101b9gm1.gif[/IMG]
Nov 26 2008 02:23
jimmare → anime-dono
Να σου πω κατι μπας και χαρεις?Ενα group βγαζει ολη τη σειρα στα ελληνικα!!!
Ξερω ποιος εχει το group και πως παει το project.Ηδη το πρωτο επεισοδιο τελειωσε αλλα λογω λιγων μελων κα ιμεταφραση πολλων anime,θα αργησει...Αν ξερεις καποιον που να μπορει να βοηθησει,στειλε κανεναν....
Υ.Γ.ΤΟ D.Gray man ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!!!!!!
Nov 25 2008 23:20
anime-dono → jimmare
Yeah , all of it, το έχω βάλει και στην αλυσίδα μου . Αρκετά καλό μέχρι το 50 επ. και από εκεί και πέρα γίνεται γαμάτο αν και το κόψανε απρόοπτα στο 103 λόγο του ότι έφτασε το manga:uhh:, αλλά ελπίζω να το συνεχίσουν κάποτε.
Nov 25 2008 18:20
anime-dono → sickdrummer
ναι και το έβαλα σε μια αλυσίδα (read this [url=http://www.anime.gr/forums/%CA%C1%CD%CF%CD%C5%D3-%CB%C5%C9%D4%CF%D5%D1%C3%C9%C1%D3-adn/]ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ADN - .aNiMe//GR Forums[/url] για να καταλάβεις τι εννοώ αλυσίδα)
Nov 22 2008 16:47
sickdrummer → anime-dono
A,καταλαβα.Και εσυ το βρηκες?Γιατι δεν εχω βρει καποιο σχετικο link.
Nov 22 2008 16:13
anime-dono → AquaLayzeR
μέρα πως πάει? άμα είναι μπες irc anime.gr να τα πούμε γιατί βαριέμαι να ανοίγω msn.
Nov 22 2008 15:53
anime-dono → sickdrummer
Βασικά δεν είναι ότι ψάχνουν το ανιμε γενικά άλλα την έκδοση των Exiled Destiny και όσο για μένα το εχω γιαυτό και προσφέρθηκα να το βάλω σε μια αλυσίδα πράγμα το οποίο έγινε.
Nov 22 2008 15:42
sickdrummer → anime-dono
Ρε συ τωρα ειδα πως καποια παιδια απο εδω ψαχνουν το wolf's rain.Εγω σου ειπα που μπορεις να το βρεις με greek-subs.Στο λεω γιατι ειδα πως και εσυ το ψαχνεις.Παιρνα και απο την anime-greek αμα θες να το κατεβασεις σε πιο γρηγορες ταχυτητες.
Nov 22 2008 14:30


This status update has reached the maximum number of replies allowed
