Jump to content


Community Status Updates


Photo

Asarkos → jimmare

Hello trele! tnx gia to add... ama 8es addare me kai sto hotmail... [EMAIL="asark0s@hotmail.com"]asark0s@hotmail.com[/EMAIL] 8a ta poume psile ;)
Aug 31 2008 15:31
Photo

jimmare → Scorpion

Το εχει ενας φιλος και ξερω καποια πραγματα...
Aug 31 2008 13:36
Photo

Scorpion → jimmare

Ναι τρωει λιγη αλλα ειναι παρα πολυ καλο
Aug 31 2008 13:28
Photo

jimmare → Scorpion

To avast ομως,δεν τρωει ταχυτητα?
Aug 31 2008 13:06
Photo

Scorpion → jimmare

Οκ τοτε.
Aug 31 2008 13:04
Photo

jimmare → mihalakis21

Kακο αυτο...Δεν εχω παιξει ποτε ποδοσφαιρο με αλλους 9 anime fan...Το ονειρο μου(δεν ηταν αυτο αλλα τεσπα)ναυαγισε...:(:(:(
Aug 31 2008 12:57
Photo

mihalakis21 → jimmare

απο οτι φενεται μαλλον οχι
Aug 31 2008 12:52
Photo

jimmare → mihalakis21

Δλδ δεν θα γινει?Damnit...:(
Aug 31 2008 12:28
Photo

jimmare → Scorpion

μα εχω ηδη nod
Aug 31 2008 12:27
Photo

Scorpion → jimmare

Οκ,:drink: αλλα καλο ειναι να εχεις avast:gotit:
Aug 31 2008 12:02
Photo

mihalakis21 → jimmare

απο οτι φενεται δεν υπαρχει ενδιαφερον. απο τους φιλους μου μαζευω ανετα 7αδα η και καμια 10αρια ατομα που να παιζουν ομως μπαλα.
Aug 31 2008 11:58
Photo

jimmare → Scorpion

Δεν χρειαζεται...Μαλλον εφταιγε ο server...Τωρα ειμαι ολη την ωρα μεσα και επισης δεν με πεταει εξω ακομα και να μιλαω!Το προβλημα λυθηκε!!!:)
Aug 31 2008 11:57
Photo

jimmare → mihalakis21

e mihalaki...ΜΕ το ποδοσφαιρακι που ελεγες,δεν βλεπω να γινεται...Δεν εχεις καποιον φιλο(και εγω εχω πολλους αλλα οι περισσοτεροι δεν θελουν)που να θελει να ερθει?Ειμαστε ηδη τρια ατομα...Λειπουν αλλοι 7~!
Aug 31 2008 11:55
Photo

Scorpion → jimmare

Βαλε avast και κανε σαρωση αρχειων.
Aug 31 2008 11:53
Photo

jimmare → Shanks

Kοιτα εδω ποιος με θυμηθηκε...Μαλλον θα ανεβασω αλλα εχω ενα μικρο προβλημα με το uploading...Επειδη εχω να ανεβασω ποσα anime,δεν ξερω τι να κανω..:nanana::nanana::cry5:
Aug 31 2008 09:51