Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Shanks → jimmare
hi re jimmare
ηθελα να σε ρωτησω αμα θα ανεβασεις και αλλα επεισοδια του
pokemon diamond and pearl γιατι ειναι πολυ ωραιο και θελω να δω
και παρακατω!!!!!!!
Αύγ 31 2008 09:35
jimmare → odin
Ναι,εχεις δικιο...Θυμαμαι οτι καποιος μου ειχε πει οτι ο sponis δεν με συμπαθει καθολου
και εγω το εδεσα σκοινι κορδονι:dazed:(δλδ το πιστεψα εντελως)Δεν εχω τπτ με τον sponi ή τον kenny αλλα το ακριβως αντιθερο...Σου ειπα ποιος ηταν ο λογος της ''στασης'' μου απεναντι τους!:nanana::nanana:
Αύγ 31 2008 09:15
odin → jimmare
Ο Sponis και ο Kenny δεν είναι οι μπαμπούλες με τα λουκέτα,άνθρωποι είναι και τη δουλειά τους κάνουν για να βοηθήσουν την κοινότητα (όπως όλη η ομάδα).Επίσης αν κάποιος είναι αρνητικά προδιαθετημενος απένταντι σου πρέπει και συ να επανεξετάσεις την μέχρι στιγμής στάση σου,δεν ξύπνησε κανένας,βλέπεις,μια ωραία μέρα και είπε ας βάλω στην μπούκα τον τάδε.You reap what you sow,I'm afraid:smokingg:
Αύγ 31 2008 08:41
iristella → jimmare
Κανε μια καλη σε παρακαλω και βαλε το quote μου σε spoiler γιατι και να το βαλω αν αποκαλυπτεται απο σενα ειναι δωρον αδωρον.
Αύγ 31 2008 01:49
jimmare → odin
Ευχαριστω πολυ(που το εσωσες επειδη αμα ερχοταν ο kenny ή ο sponis,μπορει να μου το εκαναν lock...)Απο οτι φαινεται δεν ειμαι και η μεγαλυτερη σημπαθεια για το Sponi...
Αύγ 31 2008 00:06
jimmare → odin
Γτ κοιτας καπως παραξενα το thread μου?Θα φαει lock???Ελπιζω πως οχι...:(
Αύγ 30 2008 23:51
jimmare → GkLoc
Δεν μπορεις να μεινεις σταθερος σε μια εικονα?(ασε που καμια φορα αλλαζεις και ονομα...)
Αύγ 30 2008 23:32
jimmare → Ioanna-chan
Nαι...Χωρις να θελω να σου την πω,εισαι χαλια...
( [URL="http://s365.photobucket.com/albums/oo94/IoannaChan/?action=view¤t=rasengan.gif"]http://s365.photobucket.com/albums/o...t=rasengan.gif[/URL] )
1.Ειμαι αρχοντας στα jutsus και ξερω πολυ καλα οτι δεν υπαρχει τετοιο jutsu...(για το πρωτο μιλαω)
2.ΤΟ kage buntsin γινετε καπως ετσι...:
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img177.imageshack.us/img177/4336/narutobase100ye2.gif[/IMG][/URL]
3.Rasengan?Δεν θα σου το προτεινα να το βαλεις μεσα στην εικονα...Αυτο επειδη το rasengan ειναι δυο με τρεις φορες μεγαλυτερο...
Αύγ 30 2008 23:16
jimmare → Scorpion
Μαλλον αυτο συμβαινει αλλα το sbybot search and destroy η το NOD32,δεν βρισκει υιο...Καμια αλλη ιδεα???Αναγκαστικα σε τεχνικο οπως το βλεπω...:(:(:(:(:( Αν εχεις καμια καλυτερη ιδεα,πες την!
Αύγ 30 2008 22:48
jimmare → Luohi
Καπαμαρου fan ε?Me too!!!Εχω κανα δυο forum στο νου που βγαζουν επεισοδια kabamaru!
Αύγ 30 2008 22:13
jimmare → QueenofHearts
:kakaka: :kakaka: :kakaka: ΕΛΕΟΣ!Εκει που λες βαριους εγω διαβασα: βα'ι'ρους...Λεω:ΩΧ...υιους θα εχει μεσα και θα εχει βαλει την εικονα για παραπλανηση...LOL.Ομως,τι pic για avatar ειναι αυτη?Ολοι εχουμε καταλαβει τι εννοεις με αυτην αλλα [κακια]το θεμα ειναι οτι ποιον γραφεις εκει[/κακια]:hahaha:
Αύγ 30 2008 21:21


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
