Jump to content


Community Status Updates


Photo

jimmare → zade

A τπτ...Απλα εχω ενα προγραμμα που μεταφραζει 17 γλωσσες...Δλδ παιρνω αγγλικα και τα κανω κινεζικα ή σουηιδικα ή και ιαπωνικα...ΑΚομα και ελληνικα και γαλλικα...Οτι θελω.ΤΟ προβλημα ομως ηταν το search.Μερικες φορες κανει και λαθη και ψαχνω μονος μου...Ξερω βεβαια ιαπωνικα αλλα δεν ειμαι και ο τελειος για να ξερω πολυ καλα. :(
Aug 30 2008 20:44
Photo

jimmare → ximura buttosai

Moυ χαλασε το msn... :( Μερικες φορες δεν εμπαινε...Αλλες εμπαινε και με πεταγε εξω αμα πηγαινα να μιλησω με καποιον...Αυτο συνεχιστηκε για τρεις μερες,μεχρι που σημερα...ΟΛΑ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ!!!YAHOOOOOOOOOO!!!:kakaka:
Aug 30 2008 20:39
Photo

zade → jimmare

Ωχ ! Δεν περίμενα ποτέ ότι κάποιος θα το έφαχνε . Τέλος πάντων . Ευχαριστώ . θα το βάλω στην υπογραφή μου σύντομα.
Aug 30 2008 14:38
Photo

ximura buttosai → jimmare

μπορω να ρωτησω γιατι;
Aug 30 2008 13:24
Photo

jimmare → Neuro

Να σου πω την αληθεια(νομιζω πως το εχω ξαναπει),θελω μια αφισα που να να εχει πολλα anime,οχι αφισες συναυλιας αλλα ενα banner...
Aug 30 2008 09:53
Photo

jimmare → Barbara

Μεγαλο κολλημα με την καρτα εχεις φαει...(αυτη που στελνεις σε ολους σε vm...)(αυτη που λεει:''Γεια!''
Aug 29 2008 20:12
Photo

jimmare → zade

Ειδα την υπογραφη σου,και ειπα να να σου δωσω απαντηση στο σημαινει αυτο που εχεις βαλει κατω απο το nick(name) [B]王立宇宙軍=[/B] Royal διαστημική δύναμη
Aug 29 2008 16:12
Photo

jimmare → Dark_Venus

Nαι ξερω...Και εγω πλακα κανω...:kakaka:
Aug 29 2008 13:46
Photo

Dark_Venus → jimmare

χαχαχα ελα ρε jimmare τροπος του λέγειν........:P
Aug 29 2008 13:16
Photo

jimmare → Dark_Venus

Μικρο κοριτσι???(απο οτι ειπες στο Zoro σε vm)WTF?Εισαι 18 ενω εγω ειμαι (...)Δλδ τι να πω?
Aug 29 2008 12:59
Photo

jimmare → ximura buttosai

Μια χαρα...χαλια!!!Σημερα ειναι μια ατυχη μερα.
Aug 29 2008 12:37
Photo

ximura buttosai → jimmare

γεια τι γινετε jimmare
Aug 29 2008 12:15
Photo

jimmare → An!M@niaCCC

Ενταξει,κανε οτι θες...
Aug 29 2008 12:03
Photo

An!M@niaCCC → jimmare

Ok jimmare . Λέω να μπώ και εγώ στην αλυσύδα αλλα τα μισά απο αυτά περίπου τα έχω κατεβάσει και δεν λέει τώρα.:oo::oo::oo:
Aug 29 2008 11:58
Photo

jimmare → An!M@niaCCC

Ναι το ξερω...Ας πουμε οτι κατι ετυχε(δουλεια)και την εκανα απο Αθηνα...[IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/hahaha.gif[/IMG]Ομως ειχα internet εκει και μπορουσα να ελενχω αν μπηκε καποιος στην αλυσιδα(ως επισκεπτης)και επισης εχω μπλεξει με ενα ηλιθιο για αυτο μερικες φορες ισως να μην ειμαι μεσα καθολου...
Aug 29 2008 11:51