Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Πιστευω μια χαρα . Ευκολα πολυ ηταν. Μη στενοχωριεσαι πιου πιου. Και το φθινοπωρο εκει θα ειναι οι γαλλοι. Δυστυχως για εμας δεν προκειται να πανε πουθενα.
Ιούν 26 2008 23:37
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

pfff...sorbonne...moi j'ai vu les resultats de c1... quel echec! maaaah...n'importe...8α τους 3αναδω το δεκεμβρη! and im gonna beat the shit out of them! εσυ πως τα πηγες?
Ιούν 26 2008 23:34
Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Sorry πιου πιου μου!!!! Δεν ειδα την τελευταια ερωτηση...... Μεχρι τον Minato ειδα και πανικοβληθηκα και αρχισα να καταστρωνω σχεδιο για να βγαλω την ανταγωνιστρια απο την Μεση.... Eιδες τι παθαινω οταν πανε να μου κλεψουν τον αντρα των ονειρων μου???? Σοβαρα τωρα πραγματικα δεν την ειδα την ερωτηση και νομιζα οτι δεν ηθελες απαντηση. Εδινα sorbonne 2 σημερα και ειχα κουραστει πολυ και δεν δουλευει full Ο εγκεφαλος.
Ιούν 26 2008 23:31
Φωτογραφία

iristella → FireFistAce

Οταν μπει ο Zoro please πες του να σου μεταφρασει το τελευταιο μου vm....Αν το κανω εγω ισως σε τρομαξω...... Ο Zoro - sensei καταλαβαινει παντα αυτο που θελω να πω και ειναι πολυ πιο ηπιος στις επεξηγησεις του.....
Ιούν 26 2008 23:28
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

gt dn m apantas :(
Ιούν 26 2008 23:26
Φωτογραφία

FireFistAce → iristella

Μου αρεσε η τοποθετηση σου πανω στο θεμα και συμφωνω, αλλα ο Zoro αλλα μου λεει για το ημερολογιο.
Ιούν 26 2008 23:25
Φωτογραφία

iristella → FireFistAce

Δεν ξερω τι εννοεις ace - kun... Εγω ενα απλο ημερολογιο εχω...... Πιστευω στην αξια της ανθρωπινης ζωης σε οσα λαθη και αν υποπεσει ενας ανθρωπος, γιατι πρεπει παντα να υπαρχει το περιθωριο της συγχωρεσης και της μετανοιας...... Ακομα και οι misa fan πρεπει να διατηρουν την θεση τους σε αυτον τον κοσμο και να μην τους πειραζει κανεις αλλα να τους επιτρεπεται να εκφραζονται ελευθερα....
Ιούν 26 2008 23:22
Φωτογραφία

FireFistAce → iristella

Ωχ,ωχ... Δηλαδη να αρχισω να πηγαινω με τα νερα σου γιατι κατι ανεφερες για Kira. Μηπως αυτο το τετραδιακι ειναι κατι παραπανω απο μια κοινη Black list?
Ιούν 26 2008 23:11
Φωτογραφία

iristella → FireFistAce

Κοινως αυτο που σου λεει ο Zoro πιο κατω και αυτο που σου λεω εγω ταυτιζονται. Light Side (οπως λεμε light yagami aka kira)...... Κοινως Οντως εγω προυπαρχω του Vader και του Emperor.....
Ιούν 26 2008 23:09
Φωτογραφία

FireFistAce → iristella

Τωρα με το κρυμμενο νοημα με μπερδεψες ποιο πολυ... Ασε που με τοσο διαβασμα που μυαλο για ψαξιμο.
Ιούν 26 2008 23:04
Φωτογραφία

iristella → FireFistAce

Εγω ειμαι παντα light side.............Απλα ισως δεν εννοουμε το ιδιο πραγμα αλλιως θ συμφωνουσαμε...( ψαξε για το κρυμμενο νοημα
Ιούν 26 2008 23:01
Φωτογραφία

FireFistAce → iristella

Βλεπω ειδες την συζητηση με τον Zoro. Ενταξει μπορεις να μας πεις οτι εισαι στην dark side δεν θα σε παρεξειγησουμε.
Ιούν 26 2008 22:58
Φωτογραφία

iristella → Orion19

Το καλοκαιρι ναι ειναι μια χαρα... Αλλα ολες τις αλλες εποχες δυσκολη η κατασταση XDDD
Ιούν 26 2008 21:51
Φωτογραφία

iristella → Zoro

1) Ναι Zoro την ειδα την profile pic με το βλητο στο profil του Ace απλα δεν σχολιασα απο ευγενεια.... 2)Παιδια μην παιδευεστε.... Iristella is always on Lights side.........Τι Darth Vader και βλακειες μου λετε.... Darth is my bitch... Οταν με βλεπει και πιανω στυλο βαζει τα κλαμματα....XDDDDDDDDDDDDD
Ιούν 26 2008 21:28
Φωτογραφία

iristella → FireFistAce

1) Ναι Zoro την ειδα την profile pic με το βλητο απλα δεν σχολιασα απο ευγενεια.... 2)Παιδια μην παιδευεστε.... Iristella is always on Lights side.........Τι Darth Vader και βλακειες μου λετε.... Darth is my bitch... Οταν με βλεπει και πιανω στυλο βαζει τα κλαμματα....XDDDDDDDDDDDDD
Ιούν 26 2008 21:27