Community Status Updates
iristella → Zoro
Ναι ρε γαμωτο.......Οπως το λες....μιζερο τελειως (μπουχουχουχουχουχου)....Αλλα υποσχομαι να επανελθω δυναμικα!!!!!!!!! Αλλα να σου πω και κατι.....προτιμω να τα λεω στο goup οπου κανουμε και χαβαλε παρα σε κανα thread οπου ειναι σχεδον σιγυρο οτι καποιος θα θιχτει και θα το παρει προσωπικα......(φαντασου στο naruto group παλια ειχα κανει ενα αστειο για τον sasuke Και καποιος ξυπνιος μου εδωσε bad rep.....WTF τον γκομενο του εθιξα?:hahaha:)
Jul 02 2008 01:26
Zoro → iristella
Χεχε αυτο εννοουσα κι ομως...οτι σταδικα εγινες πιο "γνωστη" σε χρονο ρεκορ...αλλα τελευταια ναι,οπως λες ειναι,δεν υπηρξε τπτ...
(ισως φταει και το group...ποσα ποστς σε threads δεν κανεις τωρα πια εξαιτιας του??
Δες και το ποστ rate σου...μιζερο ειναι πια!!!:nanana:)
Jul 02 2008 01:23
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
το συγκεκριμενο δεν ηταν με εναν που ειχε μανια να κανει κηδειες??????
Jul 02 2008 01:16
iristella → Zoro
ναι και εγω το ξαναλλαξα γιατι δεν με βολευε........ Οπως ειπες καλυτερο το Light mode......Δεν το πολυεπιασα το υπονοουμενο σου γιατι αν εννοεις το N που φανταζομαι δεν ειδα καμια αλλαγη συμπεριφορας..... Εκτος και αν εννοεις οτι δεν με μπινελικωνει οπως στις αρχες αλλα αυτο εχει σχεση με το οτι συμμορφωθηκα εγω οχι με συμπαθεια......
Jul 02 2008 01:12
Zoro → iristella
Χαχα το βαλα και και μενα το ιδιο μου πε,να υποθεσω οτι βρισκομαι στην ιδια κατασταση σου??
(καλα μωβ δεν βαζω εννοειται,το βγαλα!!!)
Παντως καλυτερα να βαλεις το deafult skin...γιατι??
vBulletin Light Version...ελπιζω να καταλαβες τι εννοω??:hehehe:
.[COLOR=White](επισης ελπιζω να πιασες το υπονοουμενο στο προηγουμενο vm μου...ηταν λιγο πιο ψαγμενο!!xD)[/COLOR]
Jul 02 2008 01:07
iristella → Zoro
Περιμενε μεχρι 15 ιουλιου και θα το εχω ξεπεταξει το OP........Οσο γι αυτο που λες ειναι στο μωβ Mode Κατω απο το ονομα σου....... Πολυ χαιρομαι για το κλιμα στο OP εχει πολυ πλακα.....
Jul 02 2008 01:03
Zoro → iristella
Δεν καταλαβα που λες,αλλα οτι γενικως αρχιζεις και γινεσε πιο ευραιως διασημη ειναι κοινο πια!!
(δες αλλαγες αντιδρασης τω[B]Ν [/B]αλλων μελων του op group πχ...2 βδομαδες εχεις μεσα και ηδη σε ξερουν/συμπαθουν/αστειευονται ολοι....αυτο ειναι κατι καλο πιστευω!!...
το μονο που σου λειπει για να εισαι κανονικο μελος του group ειναι να παρακολουθεις την σειρα...ποσα επεισοδια εχεις δει ειπαμε??:hehehe:
Αστειευομαι:nanana:,και 0 επεισοδια να χες δει μελος σαν κι εσενα δεν το χανουμε με τπτ...θα ταν βαρετα χωρις εσενα και την ero-team!!!:wooi2:)
Jul 02 2008 01:01
Melkor → iristella
το παιδι ποθ εφαγε ban, εχει φαει αλλες 2 φορες. κα ιπιστεψε με τις αξιζε. αυτη τη φορα δεν ξερω γτ,( οχι οτι παλ ιδεν ητνα λιγο προκλητικος, ξεροντας ποιος μιλαει) αλλα παιζει κα ινα εγινε τιμης ενεκεν
Jul 02 2008 00:55
iristella → Zoro
Ασχετο και παρτο οπως θες....κατω απο το ονομα μου στα νεα skin Που δοκιμασα λεει happy humpday........ δλδ με εχουν παρει χαμπαρι και με δουλευουν τωρα κανονικα ετσι?
Jul 02 2008 00:54
Zoro → iristella
[χεχε πως να το γραψω το πμ με τετοια κινηση που εχει το group??]
Οταν βγεις θα το κανω αν ειναι....για να δω τι θα απαντησεις τωρα:hehehe:
ΥΓ:To κρυφο μυνημα ηταν στο τελος του τοτε ποστ μου...ειχε κλασικα μια τελεία να το αναγνωρησεις,απλως ετυχε να χει πριν θαυμαστικο και δεν φαινοταν πολυ...αν θες δες το...
Jul 02 2008 00:42
iristella → Zoro
40, 39. 38. (ειπες κατι?)
Καλα αν ηταν η ori θα το ειχαμε καψει το γκρουπ συθεμελα....Θα αφηνε νομιζεις τπτ να πεσει κατω? Hentai κανονικο θα το ειχαμε κανει....
Jul 02 2008 00:36
Zoro → iristella
{ποιον κανονισες??:hehehe:...still here!!}
Φυσικα και δεν θελω να σε διωξω!!Σου πα τοση πλακα οσο με σενα με κανεναν!!
Μακαρι να μενες κι αλλο δλδ!!
Παντως σημερα που λειπει η γατα(ori) τα ποντικια νικανε!!!
Αληθεια που την χασαμε κι αυτη...sniff...I miss our trio!!!:nanteee:
[θυμαται παλιες μερες....ring any bells??]
Jul 02 2008 00:30
iristella → Zoro
Δεν το βρισκω το κρυφο μηνυμα......σνιφ σνιφ......Διαβαζω παραλληλα αν και δεν θα κατσω και παρα πολυ ακομη (εκτος και αν θες να με διωξεις γιατι δεν σε συμφερει.....) Καλα εχω ψοφησει στο γελιο εν τω μεταξυ με το OP group..... Θα νομιζουν τα αλλα τα παιδια οτι ειμαι τελειως hentai με αυτα που γραφουμε.....αν και οσο ειναι η Ori μεσα η δικη μου eroσυνη ωχρια.......
Jul 02 2008 00:22


This status update has reached the maximum number of replies allowed
