Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → Zoro

Συγχαρητηρια.......Αντε καλη επιτυχια και στα επομενα.....Εγω δεν θα μεινω πολυ σημερα γιατι εχω στριμωχτει με το διαβασμα.......Περασα απλα να σας χαιρετισω και αν προλαβω να πουμε και 2 βλακειουλες......Μου χρωστας ενα pm απο χτες........ Καλο κουραγιο για υπολοιπα μαθηματα αλλα και για οταν δεν θα εχει ιντερνετ...... Παω να περασω λιγο απο το OP group να δω τι εκανες παλι οση ωρα ελειπα.....
Jul 01 2008 19:04
Photo

Zoro → iristella

Ουφ,τελειωσα και....περασα!!!! Θα απολαυσω τωρα μια μικρη περιοδο ξεκουρασης αλλα δυστυχως εχω ακομη 2 εξετασεις....καλα καμια σχεση με αυτο το μαθημα,πολυ πιο ευκολα αλλα οπως και να το κανουμε ενα ξεφυλλισμα το θελουν αν θελω να περασω!! Και το χειροτερο ειναι οτι,κοιταξα ποτε ειναι το 2ο και....ειναι 22 ιουλιου!!:( Και θα χω κανει και την μετακομιση αρα δεν θα χω ιντερνετ για αρκετο καιρο εδω και θα σας χασω ολους προς τις 17-20 ιουλιου:sigh2:,μεχρι να παω ελλαδα δλδ...εκει εχω ιντερνετ φυσικα!! Ουτος η αλλος τοτε ολοι αρχιζουν και εξαφανιζονται για διακοπες οπως και να χει(μα μονο εγω τελειωνω τοσο αργα??:hahaha:) Τεσπα,θα χαιρετηθω με ολους σας οταν ερθει η στιγμη...ας μην το σκεφτομαι τωρα και ας χαρω την στιγμη!! Τα λεμε οταν μπεις,kira of the night!!:gotit:
Jul 01 2008 14:06
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

btw.... koita edo. ayta ginontai otan o kishimoto varietai na sxediasei neous xarakthres gia villain opote exoume ton minato se kastani ekdosi .... auto to pikara apo ena epeisodio kapou sto 140 apo ta palia ekei sta fillers oxi exo adiko?? den einai idios o yondaime se kastano? are PoOsth kishimoto variesai p zeis [IMG]http://img33.picoodle.com/img/img33/4/6/30/f_loooom_89ec780.jpg[/IMG]
Jul 01 2008 03:07
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

an dn exo faei ban mexri tote xD
Jul 01 2008 03:04
Photo

iristella → Zoro

killer of the night σβηστο μολις το δεις................LOL
Jul 01 2008 02:31
Photo

Zoro → iristella

Nightly??Καλα μου εξηγεις αυριο μαζι με το πμ που θα σου στειλω....τα λεμε kira-sama!! (your loyal M!!)
Jul 01 2008 02:30
Photo

iristella → Zoro

Αντε bye bye.......και το ονομα ειναι kira nightly ........εχει διαφορα.......
Jul 01 2008 02:29
Photo

Zoro → iristella

Λοιπον,αφησα μυνημα στο op group,προστατευσε με απο ολους τους pervertonakama μας και ....προσεχε μην παθεις τπτ(με αυτα που σχεδιαζουν εκει τωρα που λειπει ο marimo...αν κανουν κατι οι ero-cooks ή ο γιατρος θα τους χρησιμοποιησω για να ακονισω τις κατανες μου!!:chigau:μετεφερε τους το μυνημα αυτο:madtodeath:!!)!!! (Ποιος θα με φυλαει αλλιως οταν κοιμαμαι...πως θα κατακτησουμε το φορουμ αλλιως??) [τα γλυκα υποθετω ειναι κι αυτα μερος του σχεδιου...ο [B]γλυκος[/B] θανατος ειναι κι αυτο απο τα πιο αρχαια και πετυχημενα βασανιστηκα κολπα!!:hehe:] Αυτα,thankies για τις ευχες και τα λεμε αυριο...παει καλα ή οχι η εξεταση αυριο θα μαι αρκετη ωρα μεσα...free at last!!:bath: Τα λεμε αυριο λοιπον [B]kira[/B] knightley!!!:hehehe::byejg9: (ή να σε πω [B]misa[/B] barton??:hihi2:) Cya!!:gn2: [marimo sleeping deaf mode on]
Jul 01 2008 02:26
Photo

iristella → Zoro

Οχι δεν λεω αυτο.... Λεω ενα που ειχε χτες τον εξυπνο τιτλο "Η γυναικα....γενικα" και μετα απο πολυ κραξιδι μετονομαστηκε σε θεματα ισοτητας μεταξυ των 2 φυλων και οπου να ναι μαλλον θα κλεισει
Jul 01 2008 02:01
Photo

Zoro → iristella

Σεξιστικο thread??Αυτο του σπωνη λες ή ασχετο??(ποιο αλλο αλλιως) Τεσπα...9 pages remaining στο group...να τις διαβασω και ερχομαι για να σε καληνυχτισω... Καλα που μπηκα(και που ειναι καποιος μεσα....εχεμ εχεμ,σε σενα αναφερομαι!!) Να παρω λιγο...positive charge για αυριο!!
Jul 01 2008 01:58
Photo

iristella → Zoro

καλη επιτυχια για αυριο και εγω διαβαζω τωρα θεωρητικα. Αυτες τις 2 μερες ενα παιδι εβαλε ενα σεξιστικο thread οπου εχει γινει ο χαμος. Ποσταρα και εγω τα σεντονακια μου με τις μελετες μου και ησυχασα για το πμ για καλο το ελεγα. οτι μου τα εδειξες πολυ πολυ ομορφα. Δες και τι εγινε στο OP group Και περιμενω σχολια
Jul 01 2008 01:50
Photo

Zoro → iristella

Δεν τα πηγα!!! Χεχε εννοω οτι παλι ειμασταν πολλοι και εχω αυριο στις 10 παλι...μολις τελειωσα το διαβασμα και καταφερα να κλεψω 10 λεπτα για ιντερνετ...κοιταω το OP group να δω τι επαιξε και μετα την κανω... Τπτ σημαντικο στο forum αυτες τις 2 μερες που ελειψα??(ξερεις κανα near περιστατικο ή τπτ στο group??) Τεσπα,επειδη βιαζομαι τρομερα θα ξαναπερασω απο το προφιλ σου να σε καλυνυχτισω και λογικα θα τα πουμε αυριο το απογευμα-βραδυ(μειναμε μονο 7 ατομα και ειμαι ο τελευταιος!!!αυριο δινω εγγυημενα,δεν την σκαπουλαρω!!)... Τελος,σκεφτηκα και κατι αλλο να σε ρωτησω,λιγακι μονο πιο σοβαρο απο το αλλο,αλλα θα στο πω με pm αυριο,τωρα δεν προλαβαινω.... Απλως ειπα να στο πω για να σε κραταω στ'αγκαθια:hehehe: (Σοβαρα δεν προλαβαινω να γραψω το πμ...αυριο!!αλλα τπτ το πολυ σοβαρο,παλι μια ερωτηση,λιγο διαφορετικη βεβαια...) Τελος,την τελευταια φορα οταν σου γραψα για τα devil fruit...δεν καταλαβα,οταν μου πες "αχ εσυ εβαλες και εικονες" το πες σαν ευχαριστο που τις εψαξα ή κακως τις εβαλα για στα σποιλεραρα?Γιατι το χα απορια?? Απαντα λιγο γρηγορα σε ολα αν μπορεις,γιατι πρεπει να κοιμηθω αφου αυριο το πρωι ειναι η μεγαλη μερα....τα λεμε...
Jul 01 2008 01:43
Photo

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

για συναντησεις απο φθινοπωρο και μετα καλοκαιρι θα εχω διαβασμα η θα λειπω οποτε κομματακι δυσκολο αλλα οταν ξαλαφρωσω why not?
Jul 01 2008 01:41
Photo

iristella → Zoro

Zoro kuuuuuunnnnn!!!!!!!!! τι εγινε βρε πως τα πηγες στο μαθημα?
Jul 01 2008 01:37
Photo

Franky_Super → iristella

τι αλλα ανιμε βλεπεις?
Jun 30 2008 23:38