Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → iristella

Τόσο ακραία θα ήταν αυτά τα θέματα σαν παρατηρήσεις;
Jan 15 2012 02:56
Photo

iristella → Napster

Μου αρέσουν τα posts σου για το Naruto. <3
Jan 14 2012 19:31
Photo

Napster → iristella

Οχού~~~Τι είσαι εσύ ρε? Ή σου αρέσει τόσο πολύ το Naruto ή σου αρέσουν τα posts μου. Διάλεξε.
Jan 14 2012 19:00
Photo

Kalamaris → iristella

[QUOTE][I][SIZE=1](να μην προσπαθούσες να αποκεφαλίσεις τον [B]Κalamari [/B]παράλληλα και θα περνάγαμε ζάχαρη εδώ μέσα)[/SIZE][/I][/QUOTE]Χμμμ no that i dislike it αλλα οποτε βλεπω να γραφουν ξερω γω "οπως ειπε ο kalamaris" με πιανει μια περιεργη φαγουρα στο σβερκο.Στο "τον kalamari"σχεδον γελασα:hahaha: Damn the day i used greeklish αλλα anyway προτιμω να με αναφερουν ως ο καλαμαρης-τον καλαμαρη(ποσο χρονο παιζει να χω για να ασχολουμαι με αυτο...)
Jan 14 2012 14:44
Photo

OdyMonaxos → iristella

Ή την τωρινή Casca για καλή επιχειρηματολογία.
Jan 14 2012 03:57
Photo

iristella → OdyMonaxos

Μπορείς να πάρεις καi Griffith για σίγουρη νικη.
Jan 14 2012 03:55
Photo

OdyMonaxos → iristella

Την επόμενη φορά θα πάρω την Slan ρε, αφού είναι θέμα ομορφιάς. Θα πετάω ατάκες του στυλ "τι μίσος, τι δύναμη, τι δολοφονικό ένστικτο, κρίμα που δεν μπορεί να γίνει δικός μας" και "κάρφωσέ με με αυτό το τεράστιο παλούκι"!!!
Jan 14 2012 03:45
Photo

iristella → OdyMonaxos

E μα είναι λίγο κακάσχημος. XD Δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Τα προηγούμενα ήταν πολύ πιο challenging και intriguing. Σε αυτό κάθε μέρα σχεδόν βρίσκαμε δολοφόνο.
Jan 14 2012 03:41
Photo

OdyMonaxos → iristella

Τουλάχιστον ήσασταν καλοί μ' εμένα. Κι ας είπες πως στον καψερό τον Void έχουν κάνει πειράματα. Σε σχέση με τα παλιά, ήταν από τα απολαυστικά ή τα άσχημα;
Jan 14 2012 03:36
Photo

iristella → OdyMonaxos

Eχουμε σφαχτεί και χειρότερα. XD
Jan 14 2012 03:27
Photo

OdyMonaxos → iristella

Κσι για μένα, απλά ρωτάω και την έμπειρη. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και ρούκι στο παιχνίδι.
Jan 14 2012 03:25
Photo

iristella → OdyMonaxos

for me it is. :)
Jan 14 2012 03:20
Photo

OdyMonaxos → iristella

Και απ' όσο καταλαβαίνω, είναι ήρεμη κατάσταση σχετικά με άλλα after-games;
Jan 14 2012 03:18
Photo

Black Kaiser → iristella

[QUOTE]την [B]βασιλική μας πεταλούδα[/B] που μας άφησε νωρίς [/QUOTE] Just noticed. Μην είμαι δολοφόνος και στο επόμενο παιχνίδι, Ευχήσου να μην είμαι. :P
Jan 14 2012 02:28
Photo

iristella → Kamen Tantei Zura

Kατηγορίες υπάρχουν λίγο πολύ κάθε χρονια. Don't let it get to you. :) Απλά κλήρωσε σε σένα φέτος. Koίτα στο επόμενο μπορεί να υπάρχει πιο πολύ πλάκα. XD
Jan 14 2012 02:14