Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
iristella → OdyMonaxos
Όχι. Mόνο Bans μπορώ να χαρίσω αλλά δεν πιστεύω ότι θα τα θέλει κανείς.XD
Ιαν 24 2012 02:02
OdyMonaxos → iristella
Με αφορμή την άνοδο σου στην εξουσία, θα χαρίσεις 50px μπόνους ύψος υπογραφής στο λαό σου;
Ιαν 24 2012 01:20
iristella → GhostPrince
B-b-but I am not a new Kenny. >.<
I am me. :)
Domo domo domo :3
Ιαν 24 2012 00:38
GhostPrince → iristella
omedetou, νεε kenny xD Και που χαμε συνι8ισει το πρασινακι μας τα χαλασες :hahaha:
kiddin , kiddin...αντε καλο κουραγιο...in these new fields xD :orly:
Ιαν 24 2012 00:31
iristella → Vagelio
You can only be born kenny (or be killed as one), you can never become one. XD
Ιαν 24 2012 00:18
OdyMonaxos → iristella
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=5hIE0vKQf6w&feature=related[/YOUTUBE]
Μην τον κάνεις ban που ανέβηκε στην ταράτσα, για χάρη σου το στήσαμε όλο αυτό!!!!
Ιαν 23 2012 23:18
iristella → OdyMonaxos
domo domo domo... Mε το καλό να περνάμε ζάχαρη παρεούλα. Ωραίο τραγουδάκι μου έβαλες. :3
Ιαν 23 2012 23:13
OdyMonaxos → iristella
The [B][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Arial"]Queen [/FONT][/COLOR][/B]is not dead. Long live the [B][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Arial"]Queen[/FONT][/COLOR][/B] !!!!!
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=n7_2Vg2PZ2Y[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ckRX0k9owAY[/YOUTUBE]
(Και άσπρο και μαύρο γιατί από fluffy happy spambot γίνεται wild law enforcer). Άντε ρε Ειρήνη μπράβο για τη σκληρή δουλειά και την προαγωγή!!!
Ιαν 23 2012 23:11
OdyMonaxos → iristella
20 πίξελ η σειρά; Σωστό φαρμακείο είν' η κυρά Ρήνη και βερεσέ δε δίνει!!!
Ιαν 23 2012 14:45
iristella → OdyMonaxos
Υπολόγιζε ότι κάθε γραμμή κειμένου είναι περίπου 20pixels. Px το quote που μου έβαλες πρέπει να είναι λίγο πιο πάνω από 40 pixels αν είναι δύο σειρές.
Ιαν 23 2012 14:30
OdyMonaxos → iristella
[QUOTE=iristella;541201]Αγαπητό πόδι καλωσήρθες. Είμαι σίγουρη ότι σε πολύ λίγο καιρό θα έχεις γίνει πλοκάμι. :D [/QUOTE]
Πόσα πίξελ είναι σε ύψος το quote; Και πόσα μια γραμμή κειμένου, για να είμαι μέσα την επόμενη φορά;
Ιαν 23 2012 14:22
OdyMonaxos → iristella
...αν και οι διαστάσεις θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο τετραγωνισμένες από αυτό το 2,8/1.
Ιαν 23 2012 13:49


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
