Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Όχι. Mόνο Bans μπορώ να χαρίσω αλλά δεν πιστεύω ότι θα τα θέλει κανείς.XD
Ιαν 24 2012 02:02
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Με αφορμή την άνοδο σου στην εξουσία, θα χαρίσεις 50px μπόνους ύψος υπογραφής στο λαό σου;
Ιαν 24 2012 01:20
Φωτογραφία

iristella → GhostPrince

B-b-but I am not a new Kenny. >.< I am me. :) Domo domo domo :3
Ιαν 24 2012 00:38
Φωτογραφία

GhostPrince → iristella

omedetou, νεε kenny xD Και που χαμε συνι8ισει το πρασινακι μας τα χαλασες :hahaha: kiddin , kiddin...αντε καλο κουραγιο...in these new fields xD :orly:
Ιαν 24 2012 00:31
Φωτογραφία

iristellaVagelio

You can only be born kenny (or be killed as one), you can never become one. XD
Ιαν 24 2012 00:18
Φωτογραφία

Vagelioiristella

Θα γίνεις Kenny? :hahaha:
Ιαν 24 2012 00:09
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=5hIE0vKQf6w&feature=related[/YOUTUBE] Μην τον κάνεις ban που ανέβηκε στην ταράτσα, για χάρη σου το στήσαμε όλο αυτό!!!!
Ιαν 23 2012 23:18
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

domo domo domo... Mε το καλό να περνάμε ζάχαρη παρεούλα. Ωραίο τραγουδάκι μου έβαλες. :3
Ιαν 23 2012 23:13
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

The [B][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Arial"]Queen [/FONT][/COLOR][/B]is not dead. Long live the [B][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Arial"]Queen[/FONT][/COLOR][/B] !!!!! [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=n7_2Vg2PZ2Y[/YOUTUBE] [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ckRX0k9owAY[/YOUTUBE] (Και άσπρο και μαύρο γιατί από fluffy happy spambot γίνεται wild law enforcer). Άντε ρε Ειρήνη μπράβο για τη σκληρή δουλειά και την προαγωγή!!!
Ιαν 23 2012 23:11
Φωτογραφία

iristellaVagelio

Ναι προαγωγή ^^'
Ιαν 23 2012 23:01
Φωτογραφία

Vagelioiristella

Mπλε γράμματα?
Ιαν 23 2012 23:00
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

20 πίξελ η σειρά; Σωστό φαρμακείο είν' η κυρά Ρήνη και βερεσέ δε δίνει!!!
Ιαν 23 2012 14:45
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Υπολόγιζε ότι κάθε γραμμή κειμένου είναι περίπου 20pixels. Px το quote που μου έβαλες πρέπει να είναι λίγο πιο πάνω από 40 pixels αν είναι δύο σειρές.
Ιαν 23 2012 14:30
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

[QUOTE=iristella;541201]Αγαπητό πόδι καλωσήρθες. Είμαι σίγουρη ότι σε πολύ λίγο καιρό θα έχεις γίνει πλοκάμι. :D [/QUOTE] Πόσα πίξελ είναι σε ύψος το quote; Και πόσα μια γραμμή κειμένου, για να είμαι μέσα την επόμενη φορά;
Ιαν 23 2012 14:22
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

...αν και οι διαστάσεις θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο τετραγωνισμένες από αυτό το 2,8/1.
Ιαν 23 2012 13:49