Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaNight Wizard Seal

Όχι δεν προλαβαίνεις. Πλέον θα σε βρω όπου και αν πας. :3
Jan 24 2012 17:48
Photo

iristella → Kalamaris

Hahahah Λες γι αυτό να ήρθε η προαγωγή; Ευχαριστό μικρό καλαμάρι. :3
Jan 24 2012 17:47
Photo

Kenobi-sensei → iristella

συχγαρητήρια για την προαγωγή...σου εύχομαι και Phantom Duck στη θέση του Phantom Duck XD
Jan 24 2012 17:12
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

[QUOTE=iristella;557263]Τουλάχιστον δείχνει καθόλου Sasuke; Ι missed his "darkness".[/QUOTE] Nope, πολύ λίγο και με το ζόρι.
Jan 24 2012 17:12
Photo

Lord Leon → iristella

katά ένα περίεργο τρόπο νομίζω οτι σου πάει το πλέ. Καλοφόρετο! και κουράγιο με όλα αυτά που πλέον δεν μπορείς να πασσάρεις στα άλλα κορόιδα ;) :hihi2::hihi2::hihi2:
Jan 24 2012 16:45
Photo

Kalamaris → iristella

Αφου ξεπερασες το αγαπημενο ρομποτ του anime.gr σε ποστ ηταν θεμα χρονου να παρεις προαγωγη.Congrats iri!!!
Jan 24 2012 15:56
Photo

Kaidou → iristella

Μου ειναι δυσκολο να σας μιλησω με nicknames,mod... Πηρατε προαγωγη βλεπετε... :P
Jan 24 2012 15:19
Photo

iristella → Kaidou

Technical stuff. Θα διορθωθούν σύντομα. :) Btw έχουμε και nicknames :P
Jan 24 2012 15:04
Photo

Night Wizard Sealiristella

Oh well done Iri-chwan! Κάνεις το φωκάκι σου υπερήφανο :P Και... Άκουσα ότι θα μας εκπαιδεύσεις... Προλαβαίνω να φύγω από τη χώρα; :P Χρειαζόμαστε τα φώτα σου. Θέλουμε μαθήματα! :hihi2:
Jan 24 2012 15:02
Photo

Kaidou → iristella

Mod...Γιατι οταν θελω να μπω στο καναλι μου,μου βγαζει το καναλι του ? :hmmm:
Jan 24 2012 12:56
Photo

OdyMonaxos → iristella

Καλά, διάβασα στην αρχή "ρώτησε τον Kenny". Αν με κυνηγάει με το δίκανο μετά δεν θα 'χει κι άδικο... Δεν ήταν απλά εύστοχη πρόβλεψη. Ήταν αναπόφευκτο. Τουλάχιστον έχεις κι εσύ τώρα λίγο sig glory.
Jan 24 2012 03:43
Photo

iristella → OdyMonaxos

Ξέρω γω? Είναι πολύ sexy γι αυτό λέω μην προκαλέσαι εγκεφαλικά και αρρυθμίες. Τεσπα ρώτησα και τον Kenny and he says it is ok. XD Πώς πεφτω μέσα σε αυτές τις προβλέψεις μου όμως. :)
Jan 24 2012 03:22
Photo

OdyMonaxos → iristella

Είναι τροποποίηση έργου καλλιτέχνη της περιόδου Edo, του Hokusai. Απλά έβαλαν το FSM αντί για το χταπόδι, πιστή μου χριστιανή. Επίσης κοτζάμ thread ecchi έχουμε. Τόσο κακή η μακαρονάδα; Μια και λέμε μακαρονάδα, μπέηκον ή κιμά, τι προτείνεις;
Jan 24 2012 03:18
Photo

iristella → OdyMonaxos

Oι διαστάσεις καλές είναι. Για την εικόνα μεσ το σποιλερ δεν ξέρω. :P Είμαστε PG13 forum
Jan 24 2012 03:09
Photo

OdyMonaxos → iristella

Είμαι οκ τώρα;
Jan 24 2012 02:34