Community Status Updates
iristella → Night Wizard Seal
Όχι δεν προλαβαίνεις. Πλέον θα σε βρω όπου και αν πας. :3
Jan 24 2012 17:48
iristella → Kalamaris
Hahahah Λες γι αυτό να ήρθε η προαγωγή; Ευχαριστό μικρό καλαμάρι. :3
Jan 24 2012 17:47
Kenobi-sensei → iristella
συχγαρητήρια για την προαγωγή...σου εύχομαι και Phantom Duck στη θέση του Phantom Duck XD
Jan 24 2012 17:12
Fallen_Mpougatsa → iristella
[QUOTE=iristella;557263]Τουλάχιστον δείχνει καθόλου Sasuke; Ι missed his "darkness".[/QUOTE]
Nope, πολύ λίγο και με το ζόρι.
Jan 24 2012 17:12
Lord Leon → iristella
katά ένα περίεργο τρόπο νομίζω οτι σου πάει το πλέ. Καλοφόρετο!
και κουράγιο με όλα αυτά που πλέον δεν μπορείς να πασσάρεις στα άλλα κορόιδα ;)
:hihi2::hihi2::hihi2:
Jan 24 2012 16:45
Kalamaris → iristella
Αφου ξεπερασες το αγαπημενο ρομποτ του anime.gr σε ποστ ηταν θεμα χρονου να παρεις προαγωγη.Congrats iri!!!
Jan 24 2012 15:56
Kaidou → iristella
Μου ειναι δυσκολο να σας μιλησω με nicknames,mod...
Πηρατε προαγωγη βλεπετε... :P
Jan 24 2012 15:19
iristella → Kaidou
Technical stuff. Θα διορθωθούν σύντομα. :)
Btw έχουμε και nicknames :P
Jan 24 2012 15:04
Night Wizard Seal → iristella
Oh well done Iri-chwan! Κάνεις το φωκάκι σου υπερήφανο :P
Και... Άκουσα ότι θα μας εκπαιδεύσεις... Προλαβαίνω να φύγω από τη χώρα; :P
Χρειαζόμαστε τα φώτα σου. Θέλουμε μαθήματα! :hihi2:
Jan 24 2012 15:02
Kaidou → iristella
Mod...Γιατι οταν θελω να μπω στο καναλι μου,μου βγαζει το καναλι του ? :hmmm:
Jan 24 2012 12:56
OdyMonaxos → iristella
Καλά, διάβασα στην αρχή "ρώτησε τον Kenny". Αν με κυνηγάει με το δίκανο μετά δεν θα 'χει κι άδικο...
Δεν ήταν απλά εύστοχη πρόβλεψη. Ήταν αναπόφευκτο. Τουλάχιστον έχεις κι εσύ τώρα λίγο sig glory.
Jan 24 2012 03:43
iristella → OdyMonaxos
Ξέρω γω? Είναι πολύ sexy γι αυτό λέω μην προκαλέσαι εγκεφαλικά και αρρυθμίες. Τεσπα ρώτησα και τον Kenny and he says it is ok. XD
Πώς πεφτω μέσα σε αυτές τις προβλέψεις μου όμως. :)
Jan 24 2012 03:22
OdyMonaxos → iristella
Είναι τροποποίηση έργου καλλιτέχνη της περιόδου Edo, του Hokusai. Απλά έβαλαν το FSM αντί για το χταπόδι, πιστή μου χριστιανή.
Επίσης κοτζάμ thread ecchi έχουμε. Τόσο κακή η μακαρονάδα;
Μια και λέμε μακαρονάδα, μπέηκον ή κιμά, τι προτείνεις;
Jan 24 2012 03:18
iristella → OdyMonaxos
Oι διαστάσεις καλές είναι. Για την εικόνα μεσ το σποιλερ δεν ξέρω. :P Είμαστε PG13 forum
Jan 24 2012 03:09


This status update has reached the maximum number of replies allowed
