Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → 4rtemis

4rtemis san στο Heal Hurt κανε edit εκει που λεει για τον Νεο χαρακτηρα γιατι δεν επιλεγουμε εμεις ποιον θελουμε αλλα εχουν βαλει υποψηφιους στην προηγουμενη σελιδα και διαλεγουμε απο αυτους η αλλιως λεμε ΔΞ ΔΑ .... Αν δεν το διορθωσεις η ψηφος πιανεται ακυρη....
Σεπ 27 2008 23:50
Φωτογραφία

iristella → Zoro

1) Kαι καλα αστειο το λεμε τωρα..... οταν τα παραδεχεσαι ομως δεν το αναφερεις....... Μονο οταν σε στριμωχνουν τοτε γινεται βολικα αστειο....... 2) Αν δεν υπηρχε το unpsoffable ο Zoro Θα ειχε αποδημησει ηδη απο τον 1o κυκλο οποτε δεν ξερω κατα ποσο πρεπει να χερεσαι για τα plot no jutsu του Oda 3) Δεν εχω καμια μανια με τα Yaoi. Moνος σου τα αναφερεις συνεχεια για ολους τους χαρακτηρες και για ολες τις σειρες... Θα αρχισω να πιστευω οτι στην πραγματικοτητα βλεπεις Περισσοτερα απο μενα με την μανια που σε εχει πιασει....... 4) ναι δεν αντιλεγω πολυ σημαντικο ζητημα αλλα μου φαινεται καπως κουλο μια σειρα να συνεχιζεται για τοσο καιρο και να μην εχει εξεταστει αυτο το ενδεχομενο.... Δεν ειναι και καπως νορμαλ πως να το πω...... Α και οσο για την εικονα ΒUSTED!!!!!!!! Σε εκεινη την φαση αυτο που λεει ο L στην Misa ειναι "Be serious about this or I ll Kick you"............. Αν βλεπεις μια σειρα βλεπε την σωστα τουλαχιστον (lol):tensai::hahaha:
Σεπ 27 2008 23:17
Φωτογραφία

sakura_^^92 → iristella

HI ^^ How are you ? What is it 12 kindons i don't now it ^^''' today i bought a beautif manga named monochrome factor ^^
Σεπ 27 2008 23:11
Φωτογραφία

Zoro → iristella

[I][B]Επιτελους το παραδεχτηκες!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κατι ηξερα που εχει μαλλιασει η γλωσσα μου τοσο καιρο!!!! Και μην ξανακουσω κιχ για τον Itachi sama απο εδω και περα Zoro kun......Πλεον το λες και μονος σου.........[/B][/I] 1)Οπως ξαναπα και αγνωησες,ηταν αστειο:canthelp: 2) Εχει μελλον ακομη η σειρα,οπως και ο Zoro,πολλα μπορουν να αλλαξουν:bahhh: {αλλοι αποδημησαν οριστικα ενωXP} 3)This is One Piece,οχι μια απο τις γνωστες σειρουλες που βλεπεις εσυ:orly:...αμαν πια,τετοια μανια με τα yaoi σου ψησε τον εγκεφαλο και τα θες παντου?:yawn2: 4)Και να μην δουμε τπτ απο romance η σειρα στεκει μια χαρα κι ετσι...ωραια και αυτα αν τα δειξει δεν αντιλεγω{ειμαι Zoro x Robin fan μην ξεχνας!} αλλα και η φιλια ειναι ενα αρκετα σημαντικο ζητημα και μου αρκει....:bahhh: Επισης....ειπες κατι με την εικονα??:hehehe: [I][B][IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn293/ino_nicole/LandMIsa.jpg[/IMG] [/B][/I][B] Don't make me go L on ya,little Misa!!^^[/B]
Σεπ 27 2008 23:00
Φωτογραφία

iristella → ichigo13

xexe ολοκληρη εκστρατεια καναμε για χαρη του...... Χτες μονο +7 τον πηγαμε ^^ οι φανς.... Μπορει να υπηρξαν διαμαρτυριες και απειλες απο την πλευρα της Rei αλλα εμεις δεν μασαμε....
Σεπ 27 2008 20:39
Φωτογραφία

ichigo13 → iristella

Tελικά σώθηκε ο L.Δεν το περίμενα, νόμιζα ότι ήταν χαμένος! Thanks ρε Iri που μου το θύμησες χθές ^_^
Σεπ 27 2008 20:36
Φωτογραφία

iristella → Zoro

And as always your wish is my command.... For your eyes only [IMG]http://i19.photobucket.com/albums/b196/Silverwolf86/One%20Piece/One%20Piece%20yaoi/Glomp.jpg[/IMG]
Σεπ 27 2008 19:28
Φωτογραφία

iristella → Zoro

[B][U]originally posted by zoro[/U] Αν και ειμαι πιο πολυ υπερ Zoro x Robin,το Zoro x Sanji φαινετε να ειναι πιο ταιριαστο τελικα για τους 2 τους[IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/tongue.gif[/IMG] [/B]Επιτελους το παραδεχτηκες!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κατι ηξερα που εχει μαλλιασει η γλωσσα μου τοσο καιρο!!!! Και μην ξανακουσω κιχ για τον Itachi sama απο εδω και περα Zoro kun......Πλεον το λες και μονος σου.........
Σεπ 27 2008 19:15
Φωτογραφία

iristella → sakura_^^92

Well lets see Vampire Knight , Death note, Naruto, Code Geass, Bleach One piece, 12 Kingdoms, are the ones that i can remember right now but the truth is that I have other favorites too..... Right now i m a little sleepy and i cant quite remember ΧD.... Ι ll come by your forum tomorrow.... Right now its off to bed for me too...... Good night dear ^^
Σεπ 26 2008 23:38
Φωτογραφία

iristella → Orion19

Μπες μου σου νου ........ We missed you
Σεπ 26 2008 23:35
Φωτογραφία

sakura_^^92 → iristella

if you want join in my forum ^^ [URL]http://animejappworld2008.forumfree.ne/[/URL] ^^ I soon to go to sleep ^^ i ask you tommorow
Σεπ 26 2008 23:33
Φωτογραφία

sakura_^^92 → iristella

I like genoa ^^ my mother is greek ^^ and i go to greece every summer ^^ i speak greek but i don't read it ^^'''''' I lie some anime like : Vampire knight, naruto,Sailor moon , detective conan,code geass , card captor sakura, ayashi no ceres , hack ,tsubasa chronicle ,inuyasha, one piece and more ^^ what about you ? yes you ask me ^^
Σεπ 26 2008 23:30
Φωτογραφία

iristella → sakura_^^92

I live in Athens, Greece..... I ve visited Italy before but unfortunately I havent had the chance to visit Genoa... I hear though that it is a very beautiful city^^!!! Since when have you been watching anime? Which are your favorites? If you need anything or have a question dont hesitate to ask ^^
Σεπ 26 2008 23:10
Φωτογραφία

sakura_^^92 → iristella

Please ^ ^ thanks for accepting my invitation ^ ^ I live in the nord Italy in Genoa ^^ and you? where are you staying? ^^
Σεπ 26 2008 23:04
Φωτογραφία

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Kαι κατι που θα σε αφησει καγκελο σαν yaoi fan......Σπαω το κεφαλι μου και δεν μπορω να καταλαβω πως το εφτιαξαν αυτο...... Someone give me this directors cut version NOW (Though i cannot decide whether to say "At last he confessed" or to plug my eyes out !!!!!!!!!!:hahaha: One thing is for sure though,,,,, MISA THE FRIGGIN IDIOT IS OUT OF THE PICTURE!!!:hahaha: [IMG]http://i251.photobucket.com/albums/gg285/Jessie_Lu_Art3/Death%20Note/YAOI.gif[/IMG]
Σεπ 26 2008 21:43