Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaMad_Hatter

Ι already did..... Ρεεεε σαν φορεμα είναι το πανωφόρι του Ulqui.... >.< Δεν φαίνεται πολύ καλά αλλά μου αρέσουν τα φτερά προς το παρόν. Ανυπομονώ να δω αυριο το chapter....
Feb 12 2009 17:51
Photo

Mad_Hatteriristella

διαβασε το bleach latest chapter, εχει το release του ulqi
Feb 12 2009 17:40
Photo

iristella → jedimastermaniac

Hello! Καλωσήρθες στο forum και καλή διαμονή. Σχετικά με το post σου στο Naruto Latest chapter να σου πω ότι το spoiler το οποίο είχε ποστάρει ο Rin είναι 99% fake (αυτό με την Ηinata) και το αληθινό έχει ποσταριστεί ήδη από τον Hatake_Kakashi. Στο λέω επειδή είδα ότι σχολίασες το fake και δεν είπες κάτι για το αληθινό οπότε σκέφτηκα μήπως δεν το είδες και θέλεις να κάνεις edit στο post σου.
Feb 12 2009 14:29
Photo

Lokeiristella

hmm βασικα το γατι ζει μεσα στο κτηριο αρα καποιος το εφερε η ειναι παιδι απο καποια απο τις γατες τους. Αυριο θα ρωτησω, ωστε να μαθω και για το κτηνιατρο (αν και κατι πρεπει να εχει γτ το πιανει δ*****)...
Feb 12 2009 04:54
Photo

iristellaLoke

Λοιπον γενικά απο την στιγμή που το μάζεψες πάει τελείωσε. Μην αγχώνεσαι δεν ειναι κατι το τραγικό. 1. Ο κτηνιατρος ειναι κατι που το πηγαινεις μια φορα το εξάμηνο εκτός απροοπτου. 2. τα γατιά δεν κατουράνε. Ειδικό χωματάκι εχουν και πάνε κατευθείαν σε αυτό. Εγω την δικιά μου την εβαλα σπιτι. Της εδειξα το καλαθάκι με το χωματάκι και το έπιασε με την μια το νοημα. Και άλλον ενα γατο που είχα το ίδιο είχε κάνει. 3. Για γρατζούνισμα πάρτου ένα ειδικό στύλο να έχει η δωστου ένα αντικείμενο να βγάζει το άχτι του εκεί. Αν το δεις να το κάνει αλλού μια ξυλιά στον πωπο θα το κάνει να το πιάσει το νόημα.
Feb 12 2009 04:10
Photo

Lokeiristella

το μπουλο δλδ γιατρε? μωρε δε θα με χαλαγε να το παρω, αλλα 1 πρεπει να δω τα περι κτηνιατρου 2. ετσι και μου κατουρισει 3. σπασει/ γρατζουνησει τπτ η υπομονη μου/ αγαπη μου για τα ζωα θα εξαφανιστει σε dt και μετα θα παμε σε... για τα νυχια του εχω δει οτι του αρεσει ενα ειδος χαλιου που εχω που δε με πειραζει να το κανει, αλλα τη τουαλετα του και να του παρω τα διαφορα, θα χαμπαριασει ή θα εχουμε ιστοριες?
Feb 12 2009 03:49
Photo

iristella → lily

Ευχαριστώ πολύ Lilly san να σαι καλά!
Feb 11 2009 07:44
Photo

Black Kaiser → iristella

Εντάξει, δεν πηγαίνει χαμένη η "δουλειά". Εσύ έβαλες και παράδειγμα στο πόστ σου. Κάτι είναι και αυτό :p :)
Feb 11 2009 00:08
Photo

zade → iristella

Σου μίλησε και γι αυτό ο Dante ; Μα μου είχε πει ότι θα παρέμενε μεταξύ μας ! Το αποκάλυψε όμως. Τελικά ούτε έναν άγνωστο τύπο που συνάντησες τυχαία στο ίντερνετ δεν μπορείς να εμπιστευτείς στις μέρες μας . Αλλά εντάξει είσαι μεγαλόψυχη . οπότε το εκτιμώ αυτό. :P
Feb 10 2009 11:57
Photo

lily → iristella

Allo!!! Ειδα οτι εγινες πρωτοσέλιδο και ηθελα να σου δωσω συγχαρητηρια!!! :-Ρ Αντε! τα καλυτερα!!!
Feb 10 2009 10:28
Photo

jimmare → iristella

Ευχαριστω. Δεν πολυμπαινω γτ ειμαι χαλια +_+
Feb 09 2009 21:08
Photo

iristella → jimmare

thank you jimmare kun!!! Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα. Περαστικούλια!
Feb 09 2009 16:02
Photo

jimmare → iristella

Συγχαρητηρια για την προαγωγη :) Ημουν αρρωστος και σημερα το εμαθα.
Feb 09 2009 15:13
Photo

iristella → Nami-Swan

Eυχαριστώ πολύ!!! ^^
Feb 08 2009 16:42
Photo

Nami-Swan → iristella

συγχαρητηρια
Feb 08 2009 15:46