Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaMad_Hatter

[COLOR=White]Βάλε τα γράμματα στο profil σου να φαίνονται λίγο πιο ανοιχτά για να κάνουν αντίθεση μόνο. Και ναι για το Orchestre έχω και εγώ πολύ αγωνία. Αλλά τον τελευταίο καιρό έχω βρει και κάποια άλλα πολύ καλά τα οποία τσεκάρω. Πχ με το Wolf Guy έριξα απίστευτο γέλιο σήμερα. Να υποθέσω το Kaine το έχεις διαβάσει της Kaori Yuki E? [/COLOR]
Sep 15 2009 01:20
Photo

Mad_Hatteriristella

Something so beautiful would never be eyecanser and shouldnt rot in a pc folder :P Το μειωσα καπως τωρα, να φαινοντε καλυτερα τα γραματα. Και θα δουμε ποτε το 8ο chapter της ορχηστρας?3 βδομαδες quality check κανουν :(
Sep 15 2009 01:15
Photo

iristellaMad_Hatter

H waifu σου μια χαρά είναι. Το ότι την έκανες ταπετσαρία είναι το eye cancering. :P
Sep 15 2009 01:04
Photo

Mad_Hatteriristella

hey, Λιγα για τη νεα μου waifu, μη σου πω τιποτα για τους uchihaχες σου :P Isnt she aweeesssooooommmeee?so kawaiiiiiiiiiiiii
Sep 15 2009 00:50
Photo

iristellaMad_Hatter

OMG πάλι με το eye cancer.......xDDDDDDDD
Sep 15 2009 00:40
Photo

Mad_Hatteriristella

Και Btw αλλαξε επιτελους αυτο το background, σα να μπαινω σε Profile 80χρονης ειναι :P
Sep 15 2009 00:33
Photo

Mad_Hatteriristella

Γιατι, οσοι εχουν υπηρετες σημαινει οτι δεν εχουν ατσαλινα νευρα?
Sep 14 2009 22:13
Photo

Black Kaiser → iristella

[quote]Εγώ που δεν έχω δει Yu gi oh και δεν κατάλαβα το χριστό μου πειράζει? [/quote] Δεν έχεις δει YGO ! OMG ! [SPOILER]Το Yugioh είναι ανιμε που βασίζεται σε card game και οι κάρτες που χρησιμοποιούν οι παίχτες εμπεριέχουν διάφορες τέτοιες abilities. Γι'αυτό και [S]το spam [/S] o ντόρος στο Bl. Latest Chapter :frozen:[/SPOILER]
Sep 14 2009 18:22
Photo

iristellaMad_Hatter

Nαι ατσάλινα νεύρα.... Σε φωνάζει ο Riff να σε κάνει μπανάκι. Πήγαινε να σου τρίψει την πλατούλα.. γκουχ γκουχ. xDDDDDDDDDDDD Καλά το bleach κατάφερε να χτυπήσει νεο βάθος.
Sep 14 2009 18:05
Photo

Mad_Hatteriristella

Εχω εξασκηθει απο τα party στα Λονδινα, που συναναστρεφομε με τους λουληδες αριστοκρατες, και εχω αναπτυξει ατσαλινα νευρα. Επισης μολις πηρα μια γερη δωση γελιου απο τα spoilers του bleach Και δε με ποιανει τιποτα :)
Sep 14 2009 17:55
Photo

iristellaMad_Hatter

:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Σου έχω σπάσει τα νεύρα πολύ ή ακόμη?
Sep 14 2009 17:44
Photo

iristella → laraska

Το πρώτο post είπα να το αφήσω ως παραδειγμα για την σύσταση. Το δεύτερο post εφόσον δεν ήταν offtopic μπορείς να μου εξηγήσεις που ακριβώς κόλλαγε? Γιατί προσωπικά από ότι κατάλαβα αναφερόταν πάλι στο άρθρο.
Sep 14 2009 02:39
Photo

laraska → iristella

πλακα με κανετε δεσποινις ? το πρωτοποστ ηταν οφφ τοπικ , το αλλο που εσβησες ηταν οκ . λαθος κεκτημενης ταχυτητας να υποθεσω ...
Sep 14 2009 02:24
Photo

iristella → laraska

Το post στο Bleach Γενική Συζήτηση σβήστηκε. Το άρθρο δεν αφορά την σειρά και περα από τον σχολιασμό στην αναφορά της σειράς , ο σχολιασμός επί της ουσίας του άρθρου δεν έχει καμία θέση στο thread. Eιδικά όταν έχει γίνει ήδη επεξήγηση επ αυτού.
Sep 14 2009 02:18
Photo

Satou no Kumo → iristella

[COLOR=Navy]μμ, yesh yesh παω λοιπον κι εγω να βρω καμια ευγενικη ψυχη :Ρ[/COLOR]
Sep 13 2009 20:07