Community Status Updates
Black Rock → iristella
μεχ και πάλι μεχ. Και σιγά εσείς μην κοιτάζατε τα θέματα μόδας...Ελπίζω να μαυρίσατε ε;
Aug 19 2010 18:05
iristella → Black Rock
Καλά η αλήθεια να λέγεται ώρες ώρες ήταν πραγματικά άθλιο και σεξιστικό και στα όρια του λοβοτομημένου. Αλλά ήταν παράλληλα και τρομερά διασκεδαστικό να σχολιάζει κανείς ορισμένα πράγματα και φυσικά ας μην ξεχνάμε την κοινωνική κριτική και τις τάσεις της μόδας. XD
Aug 19 2010 18:00
Black Rock → iristella
cosmopolitan...ΜΕΧ!
καλά να μου πείς αφού ήσουν με τις άλλες 2 why am I not suprised?
Aug 19 2010 17:52
iristella → Black Rock
*hugs*
Kαι ναι είναι αλήθεια. Σε μια φάση είχαμε το ελληνικό το αγγλικό και το αμερικάνικο Cosmo το ένα δίπλα στο άλλο και τα ξεφυλλίζαμε παράλληλα κάνοντας συγκρίσεις. Όλα αυτά χωρίς να μετρήσουμε τα άλλα περιοδικά που είχαμε αγοράσει.
Παραμορφωθήκαμε σε αυτές τις διακοπές. XD
Aug 19 2010 17:47
Black Rock → iristella
moo,δεν βαριέσαι. Ας γυρίσω σπίτι πρώτα και βλέπουμε. Μωρέ δεν είναι τα ανιμε που με καίνε. Οι δόλιες οι εικονίτσες μου και τα αρχειάκια...
σομπ σομπ.
ένα πουλάκι μου είπε οτι κάποιες κουβαλήσαν έναν πάκο περιοδικά στο ταξίδι...οχοχο >: >
Aug 19 2010 17:44
iristella → Black Rock
I like! Φανταστικό είναι! Thanks a million times.
Ναι ρε συ διάβασα πριν λίγο αυτό το οποίο είπες για τον σκληρό σου δίσκο. Πωπω κρίμα ρε συ Τ_Τ Aν θες restock από anime πές μου να σου στείλω dvdάκια
Aug 19 2010 17:38
Black Rock → iristella
έχω έλλειψη εικόνων και το μόνο που μπόρεσα να κάνω είναι αυτό
[IMG]http://a.imageshack.us/img819/182/avaeu.png[/IMG]
Aug 19 2010 17:29
iristella → Black Rock
Aφρούλιιιιιιιιιιιι! τι κάνεις πώς είσαι?
Είναι απίθανο.:kawaii::kawaii::kawaii: To λατρεύω! Can I beg for an avi too?
Βtw sorry για την αργοπορία στην απάντηση αλλά ήμουν διακοπούλες και δεν είχα pc.
ΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώ
:awww::awww::awww::awww::awww:
Aug 19 2010 16:54
Black Rock → iristella
I did it :p
[IMG]http://black-rock.webege.com/iristella/sig.php[/IMG]
waiting for approval
[SIZE="1"]slightly hiding the updates on purpose xD[/SIZE]
Aug 19 2010 12:19
Black Rock → iristella
[IMG]http://black-rock.webege.com/sig2/sig.php[/IMG]
το μέγεθος μου τα χάλασε λίγο αλλά στην πορεία θα το φτιάξω. Το αποτέλεσμα πως το βρίσκεις;
Aug 13 2010 19:32
papp0us → iristella
LoL! Βάλτε μια υπηρεσία να κατεβάζεις αυτοκίνητα, και μετά την ξανασυζητάμε την υπόθεσή σας:P . "I wouldn't steal a purse" και που το ξέρεις ρε φίλε.. εγώ μπορεί να είμαι ο ροχάμης! Τέτοια σιγουριά πλέον;
Aug 13 2010 01:11
iristella → papp0us
[quote](οπως και η τρομερή ατάκα "you would never steal a purse. Why would you download a movie" που τάραξε συνθέμελα τον πειρατικό μου εσωτερικό εαυτό..)[/quote]
Α εμένα μου άρεσε περισσότερο η επόμενη ατάκα στο τσιτάτο. Το "you wouldn't download a car". Πάντα υπήρχε μια φωνούλα στην άκρη του μυαλού μου που ούρλιαζε "Fuck you!!! I woulf if I could" :P
Aug 13 2010 01:06


This status update has reached the maximum number of replies allowed
