Community Status Updates
iristella → red pyramid
ΑΑΑαα επί του θέματος. Σου έχω ωραίο manga να διαβάσεις αν θέλεις. Με ακριβώς αυτό το οποίο συζητάμε.
[URL="http://www.mangatraders.com/manga/series/6456"]
Ultra Heaven[/URL]
Πιστεύω θα το εκτιμήσεις και σε εικαστικό επίπεδο (έχει απίστευτα τρελό σχέδιο και concept ενίοτε) και σε επίπεδο πλοκής υπόθεσης και παράνοιας.
>w<
Aug 12 2010 19:06
iristella → red pyramid
1. Actually υπάρχει or at least το έχω συναντήσει εγώ σε οικονομικά βιβλία. Και ναι την ίδια εικόνα έχω και εγώ στο μυαλό μου αλλά anw. Επειδή είναι πολύ πιθανόν ο συγγραφέας να ήταν γλωσσοπλάστης ας συμφωνήσουμε στο ακραίος. ^^
2. Θα σου απαντήσω σε αυτό μόλις βρω λιγάκι χρόνο.
3. Yuu Kanda από το D. Gray-Man.
Aug 12 2010 18:21
red pyramid → iristella
1. Άσχετο αλλά δεν υπάρχει άκρατος φιλελευθερισμός :P Παλιός, νέος, συντηριτικός, κτλ, άκρατος όμως όχι. Μου φέρνει στο μυαλό εικόνες επιστημόνων που κρατάνε μπιντέδες, σε παρακαλώ μην το ξαναγράψεις :P
2. Σε περίπτωση που παρερμηνεύθηκα, δεν θεωρώ τα ναρκωτικά άκακες ουσίες.
3. Μπορείς να μου πείς ποιο είναι αυτό το kawai πλασματάκι στην profile pic σου; Πλζζζζζζζζζζ;;;
Aug 12 2010 17:52
Orion19 → iristella
Είναι μεγάλος καθίκαρος indeed. Έχει και κάποια καλά, αλλά έλεος! Κάθε φορά που μουλώνει θα τη βασανίζει; Ανάθεμά τον και τη προβληματική του μητέρα! XD
Aug 12 2010 10:20
iristella → Orion19
Ρεεεε τι καθίκης ο Tae Kyung. Είμαι στο 6. Εκεί με το κοκκαλάκι μου ήρθε να βάλω τα κλάμματα. Τ^Τ
Aug 12 2010 01:48
iristella → Serestrum
[URL="http://img265.imageshack.us/i/1281566919475.jpg/"][/URL][URL="http://img685.imageshack.us/i/gordonfreemanhalflifead.jpg/"][IMG]http://img685.imageshack.us/img685/1192/gordonfreemanhalflifead.jpg[/IMG][/URL]
Aug 12 2010 00:59
iristella → Serestrum
[CENTER][FONT=Arial Black][COLOR=Red][B][SIZE=7]7000th visit GET!:8):[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial Black][COLOR=Red][B][SIZE=7][URL="http://img265.imageshack.us/i/1281566919475.jpg/"][IMG]http://img265.imageshack.us/img265/659/1281566919475.jpg[/IMG][/URL][/SIZE][/B][/COLOR][/FONT]
[/CENTER]
[FONT=Arial Black][COLOR=Red][B][SIZE=7] [/SIZE][/B][/COLOR][/FONT]
Aug 12 2010 00:46
iristella → meidei
[QUOTE=meidei;417506]Τα χιραγκάνα δεν είναι ιδεογράμματα :yellowcard:[/QUOTE]
μυγάκια τα μεν, μυγάκια τα δε
Aug 11 2010 22:25
didimakia → iristella
[QUOTE]Βump για γούτσου γούτσου tribute να ενθαρρυνθούν και κάποια άλλα μέλη που θέλουν να βάλουν ζουζουνιάρικες εικόνες και ντρέπονται.[/QUOTE]
Χαχα αναφερεσαι στο τσαγακι ε? μετα απο παρακληση μου ειχε πει οτι θα βαλει ρε :P
Aug 11 2010 00:00
Serestrum → iristella
[IMG]http://img266.imageshack.us/img266/4061/0pjcj.jpg[/IMG]
Aug 10 2010 17:22
iristella → Glaurung
Καλές διακοπούλες εύχομαι. Η Κρήτη είναι πανέμορφη και είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις τέλεια. Τέλειο ακούγεται αυτό με τον φίλο σου. Τυχερέ.
Και ναι η Αθήνα άδεια είναι παράδεισος. Και ας φεύγουν και οι γνωστοί σου απλά κάθεσαι και αράζεις.
Aug 10 2010 16:32


This status update has reached the maximum number of replies allowed
