Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → Serestrum

[URL="http://img820.imageshack.us/i/backtoearthcomic.jpg/"][SPOILER][IMG]http://img820.imageshack.us/img820/6170/backtoearthcomic.jpg[/IMG][/SPOILER][/URL]
Aug 25 2010 01:52
Photo

Mad_Hatteriristella

Δεν τον φοβατε, απαξιει να τον παρει, αν φοβατε κατι αυτο ειναι το lynchariσμα των Fangirls.
Aug 25 2010 00:50
Photo

iristellaMad_Hatter

Ουστ! Ουστ! Τον Kanda τον φοβάται ο Χάρος. :P Και με τα σιχαμένα ζωύφια ουδεμία σχέση. Όχι απλά πολλά ατελείωτα είναι XD. Αντε από Οκτώβρη θα τα ξεκινήσω και εγώ τσούκου τσούκου.
Aug 25 2010 00:33
Photo

Mad_Hatteriristella

Μου μενουν 4-5 σειρες ακομα, αλλα που θα παει θα τις τελιωσω και αυτες.Ειναι και πολλα τα ατιμα. [SIZE=1]Στον Kanda δεν επρεπε να βαλεις nekoears, κατσαριδα επρεπε να τον ντυσεις μιας και δε λεει να ψοφισει xd[/SIZE]
Aug 25 2010 00:28
Photo

iristellaMad_Hatter

Kαλή επιτυχία και στους δυό μας. ^^ Τα Gundam ακόμη να τα τελειώσεις καλέ?
Aug 25 2010 00:05
Photo

Mad_Hatteriristella

Μια χαρα, διαβαζω για την εξεταστικη, παιζω video games, Βλεπω Gundams, πινω μπυρες και αλλα παρομοια xd Eσυ?Βλεπω απο κατω διαβασμα για μεταπτυχιακο, ε? Αντε καλη επιτυχια :)
Aug 25 2010 00:02
Photo

iristellaMad_Hatter

Καλά μην το λε. Είναι πολύ γνωστός τίτλος. Τουλάχιστον για όποιον ξέρει τον mangaka και έχει μια ιδέα γύρω από τα manga. Όλα καλά κατά τ άλλα?
Aug 24 2010 23:42
Photo

Mad_Hatteriristella

thankies, διαβασα οτι βρηκα απο tsutomu Τωρα τελευταια και κατι επρεπε να βαλω ^^ Χαιρομε παντως που το αναγνωριζει κοσμος, δε το ειχα για γνωστο manga xd
Aug 24 2010 22:44
Photo

iristellaMad_Hatter

I like the Abara set. ^^
Aug 24 2010 21:35
Photo

ichigo13 → iristella

Oh..yeah i forgot, gomen.Just to make sure, keep walking/studing girl Good luck ;)
Aug 23 2010 17:56
Photo

iristella → ichigo13

Nope το ίδιο είναι . Απλά δεν μπαίνω λόγω διαβασμάτων για το μεταπτυχιακό. ^^
Aug 23 2010 17:50
Photo

ichigo13 → iristella

Μήπως έτυχε κι αλλαξες msn :P???
Aug 23 2010 17:38
Photo

Kamen Tantei Zura → iristella

Κανένα πρόβλημα :) Δεν θα λάβω, αλλά και πάλι ευχαριστώ ^-^ Δυστυχώς, δεν γνωρίζω πως ήταν τότε το περιοδικό. Ήμουν ακόμη 6 χρονών όταν πρωτοβγήκε, αλλά για να το λες έτσι είμαι σίγουρη ότι η ποιότητά του ήταν πολύ καλή.
Aug 22 2010 23:29
Photo

iristella → Kamen Tantei Zura

Τhanks για το info. Να σαι καλά. Αν λάβεις και εσύ μέρος σου εύχομαι καλή επιτυχία. Μακάρι να ξαναρχίσει να βγαίνει και μάλιστα με την ποιότητα που είχε στην αρχή (δεν ξέρω αν το πρόλαβες καθόλου πριν το αφήσουνε μισό T^T)
Aug 22 2010 23:16
Photo

iristellaKenny

[CENTER][URL="http://img405.imageshack.us/i/copymd.png/"][URL=http://img163.imageshack.us/i/copyt.png/][IMG]http://img163.imageshack.us/img163/351/copyt.png[/IMG][/URL] [/URL] [SIZE=4][B]~nyaaaaaa~[/B][/SIZE][/CENTER]
Aug 22 2010 21:25