Community Status Updates
Hanzo → Kamen Tantei Zura
Lu Bu is just lucky to have an awesome Zhang Liao watching his back and caring for his public image xD
Βασικα ασχολεισε γενικοτερα με rotk η απλα ετυχε να παιξεις DW? γιατι αυτη η εποχη και η sengoku της Iαπωνιας ειναι οι αγαπες μου :P
Tono to..... kyupah~
Aug 22 2010 20:21
Kamen Tantei Zura → Hanzo
Ευχαριστώ για το friend request! 8D :8):
[SIZE="1"]All people who think Lu Bu is annoying unite~[/SIZE]
Aug 22 2010 19:39
Hanzo → Night Wizard Seal
Το Dark Reign της Marvel.
Some Daken awesomeness before sleep.
Aug 14 2010 05:05
Hanzo → Night Wizard Seal
Ναι μου χεις ξαναπει.
Εγω αμεσα σχεδια εχω το διπλωμα οδηγησης βασικα που το αφησα στη μεση,τα Ιαπωνικα που τα αφησα επισης στη μεση λογω ελλειψης χρονου και αν μου βγουν ολα οκ σκεφτομαι μεχρι να ψαξω καμια ομαδα baseball να γραφτω αν και λιγο χλωμο.
Aug 14 2010 03:50
Night Wizard Seal → Hanzo
Ναί ρε αυτό πιστεύω και εγώ. Και εκτός από το ότι είμαι καλός στα αγγλικά, υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που με αγχώνουν. Πρέπει να ηρεμήσω. :P
Θα αρχίσουν και τα φροντηστήρια.
Η επόμενη γλώσσα θα έρθει μετά το λύκειο, παράλληλα με το πανεπιστήμιο, και είναι η Ιαπωνική γλώσσα φυσικά. Αυτόν το κλάδο θα ακολουθήσω ούτος ή άλλος, οπότε οψόμεθα που θα με βγάλει :P
Aug 14 2010 03:46
Hanzo → Night Wizard Seal
Δεν εγκρινω τετοιου ειδους προετοιμασια το καλοκαιρι αλλα παρτο εκει να τελειωνεις :P
Ειναι πιο ευκολο απο οτι πιθανως νομιζεις παντως.Σκεφτεσαι να αρχισεις καμια αλλη γλωσσα μετα?
Aug 14 2010 03:39
Night Wizard Seal → Hanzo
Μπά δεν έχω προλάβει καθόλου... Δεν έκατσα πολύ Αθήνα. Και έχω και εργασίες λόγω του προφίσενσι στα Αγγλικά. Άσε, και Βέροια που θα πάω πρέπει 8 κεφάλαια και 8 εκθέσεις να τις τελειώσω...
Μαζοχισμός.Καλά να πάθω :P
Aug 14 2010 03:36
Hanzo → Night Wizard Seal
Aντε καλα να περασεις.
Εγω επεστρεψα μια και καλη στην πολυαγαπημενη μου ρουτινα και δεν την αφηνω για κανενα λογο XD
Κανα Ravages of Time διαβασες ?
Aug 14 2010 03:33
Night Wizard Seal → Hanzo
Καλά και εγώ. Έκανα όσα μπανάκια μπορούσα να κάνω, διάβασα ωραία βιβλία και ένα κάπως πανεπιστημιακό για την Παγκόσμια Ιστορία που ακόμα το διαβάζω... Αυτά. Αύριο κιόλας, φεύγω για Βέροια. Να πάω λίγο και στην γεννέτηρα μου :P
Aug 14 2010 03:31
Hanzo → Night Wizard Seal
Ναι ολα καλα ρε.
Βεβαια αυτες τις διακοπες δεν πλησιασα θαλασσα ουτε για αστειο.Οσο ημουν εκτος αθηνων την εβγαλα διαβαζοντας αστυνομικα μυθιστορηματα και διαφορα manga.Hρεμα πραγματα.
Οσο για τη σχολη θα θυμηθω οπου να ναι την υπαρξη της καθως αρχες σεπτεμβριου δινω οσα (λιγα) χρωσταω.
Εσυ?
Aug 14 2010 03:25
Night Wizard Seal → Hanzo
How are you my mate :P
University? Vacations? Everything's fine ? :)
Aug 14 2010 03:23
Night Wizard Seal → Hanzo
Πήγαινε στο Guess Who να κάνουμε παιχνίδι :P
Καιρό έχουμε να τα πούμε :P Ξέρεις διακοπές :P
Aug 14 2010 03:16
Hanzo → Maya-chan
Eπιτελους!Το εχω πει σε τοσο κοσμο και δεν με ακουει κανεις.Απο την μια δεν θυμουνται το ονομα απο την αλλη δεν τους τραβαει η θεματολογια.Bah...
Anyway ελπιζω να σαρεσει.Πες μου εντυπωσεις οταν δεις μερικα η γραψε στο αναλογο thread.
Jul 17 2010 14:24


This status update has reached the maximum number of replies allowed
