Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Hanzo

[QUOTE=Hanzo;495222]Mια λεξη μονο χρειαζεται για να ριξεις στη στιγμη οποιον και οποια θελεις. [IMG]http://i270.photobucket.com/albums/jj93/petrostsakas/1303092971343.jpg[/IMG][/QUOTE] :hahaha: Ώστε έτσι έριξες όλο το φόρουμ. Μην αποκαλύπτεις τα μυστικά της επιτυχίας[B][I]!![/I][/B]
Μάι 05 2011 19:23
Φωτογραφία

Hanzo → Kamen Tantei Zura

Θυμαμαι ακομα την δευτερη στολη του Yukimura απο το πρωτο Warriors. Κερατα ταρανδου τα οποια παραξενως του πηγαιναν. Πρεπει να το ξαναπαιξω αυτο.Ειχε λιγους παικτες αλλα διαφορα paths στο story mode.Eπισης θυμαμαι τις "πλατφορμ" αποστολες του Hanzo....
Μάι 02 2011 00:12
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Hanzo

I had no idea, yup. Θυμάμαι ότι είχα τσεκάρει τα υπόλοιπα manga του και ότι κάποιο μου είχες αναφέρει αλλά η μνήμη όλο και χειροτερεύει. Χαίρομαι :) Και thank you :3
Μάι 01 2011 20:29
Φωτογραφία

Hanzo → Kamen Tantei Zura

Damn καλα το χα καταλαβει! Ειναι ο mangaka του Patlabor! Στο αρκετα πιο κωμικο βεβαια αλλα οι φατσες μοιαζαν υπερβολικα για να ειναι τυχαιο. Ενας λογος παραπανω να το τσεκαρω λοιπον. Ωραιο το νεο φοντο στο προφιλ σου επισης.
Μάι 01 2011 20:04
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Hanzo

Ορίστε το manga από όπου είναι το σετάκι: [url]http://www.mangafox.com/manga/kyuukyoku_choujin_r/[/url] The Ultimate Superman R! :)
Μάι 01 2011 19:39
Φωτογραφία

meidei → Hanzo

Ειδικά αφιερωμένο :D [YOUTUBE]D2UKmrRVyYI[/YOUTUBE]
Απρ 20 2011 20:25
Φωτογραφία

Hanzo → mono

Kαι εγω κουρασμενος ειμαι και παω να την πεσω κανα 3ωρο τωρα xD Δεν το κακολογω.Ισα ισα συμπαθητικο το θεωρω.Απλα δεν μου αρεσει ο τροπος που σκεφτονται οι χαρακτηρες του.Τσεκαρε το Gatsu no Lion της ιδιας αν δεν το χεις κανει ηδη.Δυστηχως το scanlation προχωραει πολυ αργα. [SPOILER] Eγω θα προτεινα στην Ohana να τους κρατησει και τους δυο παντως xD Εναν για την πολη και εναν για το χωριο.Fabulous trio end. [/SPOILER]
Απρ 13 2011 18:52
Φωτογραφία

mono → Hanzo

Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι Έχε χάρη που είμαι κομμάτια αλλιώς θα γραφα κανα σεντόνι για το h&c XD Το λατρεύω και μην μου το κακολογείς Τ_Τ [spoiler] Εγώ πάντως προβλέπω να γουστάρει ο chef και η Ohana να το παίζει δύσκολη...Μετά θα σκάσει μύτη ο wannabe πρώην και θα καταλάβει ότι είναι παιδάκι και θα πάει στον chef, τον άντρα και καλά XD Πάντως αν ήταν αμερικάνικη σειρά αυτό θα γινόταν :P [/spoiler]
Απρ 13 2011 18:45
Φωτογραφία

Hanzo → mono

[SPOILER] Aκομα και ετσι πιο πολυ για παιδια λυκειου μου εκαναν παρα για αποφοιτους πανεπιστημιου :P Oh well.Τουλαχιστον το setting ηταν διαφορετικο απ το συνηθισμενο γιατι οι χαρακτηρες ηταν ηλιθιοι τουλαχιστον. [/SPOILER] [SPOILER] Το ιδανικο για μενα θα ηταν να παιξει λιγο μαζι της ο chef και να δουμε την αντιδραση του παιδιου-που την εχει επισκεφτει για να τα ξαναβρουν-και την πετυχαινει "αλλου" τελειως xD.Και προσωπικα το K-ON δεν το αντεξα.Θα με ξενερωσει αρκετα αν πανε να της βγαλουν lolpure και αυτες αλλα τα σημαδια ως τωρα δειχνουν στο αντιθετο. [/SPOILER]
Απρ 13 2011 18:37
Φωτογραφία

mono → Hanzo

Έλα ρε, έπεσες και εσύ στην περίπτωση XD Δεν το έλεγα για τη Hagu :P [SPOILER]Κυρίως για το όλο κλίμα το έλεγα, ειδικά της δεύτερης σαιζόν. Επειδή τελείωναν το πανεπιστήμιο και αποφάσιζαν για τη ζωή τους etc[/SPOILER] About hanasaku[SPOILER]Και εμένα θα μου άρεσαν για ζευγάρι, εδικά αν κάνουν κανα love/hate rlationship στην αρχή θα γουστάρω υπερβολικά πολύ :P Αν αποφασίσουν να βάλουν καθόλου romance that is, and they dont pull a k-on ~forever allone~ on us.[/SPOILER]
Απρ 13 2011 18:25
Φωτογραφία

Hanzo → mono

[SPOILER] Kαλα του Honey and Clover μονο ωριμους δεν τους λες.Αυτη η Hagu ειδικα 18 χρονων και συμπεριφερονταν σαν 10 χρονο xD Παντως συμφωνουμε οτι υπαρχουν κατι ωραια vibes με τον boy chef.Aντε να σκασει μυτη και ο beta πρωην φιλος της απροσκλητος να κλεισει η συνταγη. [/SPOILER]
Απρ 13 2011 18:10
Φωτογραφία

mono → Hanzo

Άμα το γυρίσει, θύμισε μου να το βάλω και αυτό :hahaha: [SPOILER]Τώρα για το timeskip...Χμμμ...Θέλω και δεν θέλω...Γενικά μου αρέσουν τα anime με πιο ώριμους χαρακτήρες πχ honey and clover αλλά δεν ξέρω πώς θα το κάνουν εδώ και αν θα τους βγει καλό... Πάω στοίχημα πάντως ότι ακόμα και μετά από δέκα χρόνια τα λουλουδάκια στα μαλλιά θα είναι ακόμα εκεί :hihi2:[/SPOILER]
Απρ 13 2011 18:04
Φωτογραφία

Hanzo → mono

Xε χε. Εκτιμηθηκε το μανλινες της.Στοιχημα πως σε 10 or so επεισοδια θα το γυρισει σε grandere ομως. Βtw,σχετικα με Iroha, [SPOILER] καπου διαβασα οτι θα εχουμε time skip 10 χρονια.Θα δουμε την ζωη της Ohana 16 και 26 χρονων δηλαδη.Δεν ξερω αν αληθευει αλλα sounds good. [/SPOILER]
Απρ 13 2011 17:52
Φωτογραφία

mono → Hanzo

Τσέκαρε τα tags στο hanasaku iroha :P
Απρ 13 2011 13:42
Φωτογραφία

Giorgosdbz → Hanzo

νομίζω σου έστειλα pm κι αν θες κατάλαβε με το μυαλουδάκι σου μερικά πράματα...
Απρ 11 2011 22:59