Jump to content


Community Status Updates


Photo

VampireGirlization → endless_inspiration

ναι εγω το εχω δει 2 φορες.........!!!και λεω να το ξαναδω και τριτη!!!
Dec 19 2009 15:12
Photo

endless_inspiration → valadorn

hi!!!! thanks Και εμένα μου ερέσει πολύ......... ο itachi είναι εννοείτε :)
Dec 19 2009 00:13
Photo

valadorn → endless_inspiration

ΦΦΦΦΦΦΦοβερο Avatar! Το σχεδιο στην photo ενταξει τινα πω, ωραιοτερο απο τραβηγμενη φωτογραφια!Μαλλον ειναι του Kishimoto..Ελπιζω ο εικονιζομενος να ειναι ο Itachi και οχι ο Sasuke.
Dec 18 2009 12:04
Photo

endless_inspiration → VampireGirlization

hi!!! βασικά έχω δεί τον 1ο κύκλο..... και εγώ προτιμώ zero!!!
Dec 15 2009 21:13
Photo

VampireGirlization → endless_inspiration

αααα.....καταλαβα....ειναι τελειο ομως......πρεπει να το δεις.....!!!ο zero ειναι τελειος....και ο kaname αλλα εμενα μαρεσει πιο πολυ ο zero!!!εσενα??
Dec 13 2009 13:00
Photo

endless_inspiration → VampireGirlization

γειά!!!! βασικά δεν το έχω δεί, το manga έχω διαβάσει....... δεν πολυβλέπω anime....
Dec 12 2009 17:41
Photo

VampireGirlization → endless_inspiration

εχεις δει και εσυ το vampireknight/??? αχ δεν ειναι τελειο???:lovulovu::awww::himitsu:
Dec 12 2009 17:23
Photo

endless_inspiration → valadorn

τιποτα!!!!! πενακι ειναι το αγαπημενο μου.......οταν το φτιαξεις ανεβασε το...... και εγω αρχισα ελευθερο φετος αναγκαστικα αλλα μου αρεσει πολυ........ καλο κουραγιο για φετος κιολας!!!!!!!
Oct 24 2009 16:21
Photo

valadorn → endless_inspiration

Σέυχαριστω για τα καλα σου λογια! Yep,κανω ελευθερο εδω και εναμιση χρονο ή αλλιως απο μονος μου ,απο παλια.Γενικως εχω τρελα με τις evil descripted εικονες.Ετοιμαζω και μια του kira με πενακι.Ποτε θα βρω χρονο να ασχοληθω γιατι ειμαι υπο κατοχη!(3η λυκειου αλλιως)
Oct 23 2009 13:36
Photo

endless_inspiration → valadorn

πολύ καλό!!!! μπράβοοοοοοοοοο!!!!!!!!!! έχεις κάνει μαθήματα ελεύθερου σχεδίου; οι τόνεις σου είναι καταπληκτικοί.......
Oct 22 2009 10:56
Photo

valadorn → endless_inspiration

Πολυ ωραια!:)Θα κοιταξω να ανεβασω και εγω τπτ εκει. [URL]http://www.anime.gr/forums/photoplog/index.php?n=911[/URL]
Oct 19 2009 11:11
Photo

endless_inspiration → valadorn

ναι ναι σχεδιο σημαινει...... τρελαινομαι!!!!!!! δεν μπορω να βρω που τα εχεις ποσταρει....... στειλε Link αμα μπορεις.... και τα δικα μου....[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=4971[/URL] edit: sorry .....double post
Oct 18 2009 17:46
Photo

endless_inspiration → valadorn

ναι ναι σχεδιο σημαινει...... τρελαινομαι!!!!!!! δεν μπορω να βρω που τα εχεις ποσταρει....... στειλε Link αμα μπορεις.... και τα δικα μου....[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=4971[/URL]
Oct 18 2009 17:46
Photo

valadorn → endless_inspiration

Drawing δε σημαινει σχεδιο?(ρητορικη ερωτηση)Ή τωρα το εγραψες ή βλακεια μου που δεν το ειδα τοσο καιρο!Πολυ ενδιαφερον!!!:)Ριξε και μια ματια αν θες τι ανεβασα στο Fan art...
Oct 18 2009 09:32
Photo

the goblin → endless_inspiration

να το αρχισεις το d.gray-man τα σπαει
Oct 14 2009 13:33